Mercedes A-Class: Ανακαλύπτοντας (εκ νέου) το Α - iefimerida.gr

Mercedes A-Class: Ανακαλύπτοντας (εκ νέου) το Α

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Aν στο μυαλό σας η μικρότερη των Mercedes έχει καταγραφεί σαν ένα μικρό, πρακτικό αυτοκίνητο με πολυμορφικά στοιχεία, που παίζει το ρόλο του δεύτερου για μαμάδες Βορείων Προαστείων, είναι καιρός να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας.

Κι αυτό γιατι με την καινούργια A-Class η Mercedes έχει αλλάζει ριζικά ρότα, παρουσιάζοντας ένα «κλασικό» premium hatchback, που επιπλέον διαθέτει χαρακτηριστική εμφάνιση και νεανικό προφίλ. Ειδικά με το τελευταίο καλύπτεται και ένας διακαής πόθος των ανθρώπων της γερμανικής εταιρείας με την υπερ-εκατονταετή ιστορία: να έχουν ένα πραγματικά νεανικό και σπορτίφ προσιτό μοντέλο στη γκάμα τους, που ταυτόχρονα θα διαθέτει και όλα τα παραδοσιακά γνωρίσματα της μάρκας. Γνωρίσματα όπως τη γραμμή που αποτελεί την οπτική συνέχεια των προβολέων και εδώ και χρόνια αναφέρεται ως droping line στη σχεδιαστική αργκό της Mercedes.

Το οπτικό θέμα της μικρής Mercedes ενισχύεται κι άλλο από το έντονο νεύρο στο προφίλ της, ενώ την εικόνα συμπληρώνει τόσο η χαρακτηριστική μάσκα που ενσωματώνει το αστέρι, όσο και η ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά καμπύλη της πίσω κολώνας. Από κει και πέρα για ακόμα πιο σπορ διάσταση υπάρχει το πακέτο AMG Sport με τις κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ κορυφαία για αυτοκίνητο δύο όγκων είναι η αεροδυναμική.

Στο εσωτερικό τα πάντα είναι γνώριμα αν το σημείο αναφοράς είναι η επίσης νέα B-Class και τα πάντα είναι καινούργια αν συγκρίνουμε με την προηγούμενη γενιά της A-Class. Κι αυτό όχι μόνο σε ότι αφορά τη σχεδίαση, που δείχνει σαφώς πιο σύγχρονη και high tech ειδικά με παρουσία της οθόνης αλά iPad, αλλά κυρίως σε ότι έχει σχέση με την ποιότητα. Και την αίσθηση πολυτέλειας.

Από κει και πέρα η εργονομία είναι πολύ καλή, ο πίνακας οργάνων με τα δύο μεγάλα στρογγυλά όργανα μοντέρνος και ευανάγνωστος, τους αεραγωγούς δεν γίνεται να μην τους προσέξεις, ενώ τα πολλά κουμπιά στην κεντρική κονσόλα δεν απαιτούν παρά ελάχιστο χρόνο προσαρμογής. Φυσικά και εδώ υπάρχουν κάποιες διαχρονικά έξυπνες λύσεις που εφαρμόζει η Mercedes, όπως η επιλογή ραδιοφωνικού σταθμού με την εισαγωγή της συχνότητάς του ή οι διακόπτες ηλεκτρικής ρύθμισης των καθισμάτων.

Από πλευράς χώρων οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της μάρκας εκμεταλλεύθηκαν και με το παραπάνω την αύξηση του μήκους και το μεγάλο μεταξόνιο κι έτσι στο πίσω κάθισμα 2 θα νοιώσουν ιδιαίτερα άνετα. Αν είναι 3 θα στριμωχθούν σχετικά, αλλά αυτό είναι μάλλον ο κανόνας παρά η εξαίρεση στα upper class μικρο-μεσαία. Απλά εδώ και λόγω του σχήματος της πίσω κολώνας πρέπει να σκύψεις περισσότερο μπαίνοντας, ενώ για το χώρο αποσκευών αυτό που ενίοτε θα προβληματίσει είναι το μάλλον μικρό άνοιγμά του -τα μεγάλα πίσω φώτα είναι χαρακτηριστικά, αλλά θέλουν το χώρο τους- και λιγότερο το μέγεθός του (341 λίτρα).

Πάντως ακόμα και με 5 άτομα και πλήρες φορτίο ο καινούργιος, βασικός turbo βενζίνης των 1.600 κυβικών και των 122 ίππων θα τα καταφέρει ιδιαίτερα καλά, πείθοντας με την απόκριση και τη δυναμή του και κυρίως με την οικονομία του. Στην οποία βοηθά τόσο το στάνταρ σύστημα start stop, όσο και το καλό κιβώτιο.

Παράλληλα η A-Class δικαιολογεί το χαρακτηρισμό σπορτίφ και στο δρόμο, επιτρέποντας πάντως κάποιες από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να

φτάνουν πιο έντονα μέχρι τους επιβάτες σε σχέση με αυτό που ενδεχόμενα θα περίμενε κανείς από μια Mercedes. Από την άλλη όμως εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μια λιμουζίνα αλλά με ένα μικρο-μεσαίο και ως τέτοιο τα καταφέρνει πολύ καλά.

Χρήσιμα θα φανούν και τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας με τα οποία μπορεί να εξοπλιστεί. Από αυτά το Collision Prevention Assist, που ενημερώνει και οπτικά και ακουστικά για επερχόμενη σύγκρουση και το Attention Assist που προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν κούρασή του περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό, μαζί βέβαια και με τους 7 αερόσακους, τον κλιματισμό, τους αισθητήρες φώτων και τις καθιερωμένες ηλεκτρικές ευκολίες.

Με όλα αυτά η τιμή εκκίνησης της πολύ καλής και όντως νεανικής και σπορτίφ Α180 ξεκινά από τις 23.183 ευρώ με απόσυρση, ενώ μπορεί να κινηθεί ανοδικά είτε προσθέτοντας εξτρά εξοπλισμό, είτε επιλέγοντας μια από τις πιο πλούσιες σειρές εξοπλισμού, που είναι οι Style, Urban και AMG Sport κι οι οποίες διαφοροποιούνται μεταξύ τους και αισθητικά είτε κάνοντας και τα δύο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Mercedes Mercedes A-Class hatchback Mercedes A180
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ