Hyundai i30 1.4 CRDI: Fluidic Design - iefimerida.gr

Hyundai i30 1.4 CRDI: Fluidic Design

Hyundai  i30 1.4 CRDI: Fluidic Design
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο όρος μπορεί να μη σας λέει εκ πρώτης όψης κάτι, χαρακτηρίζει όμως την επιτυχημένη σχεδιαστική προσέγγιση των καινούργιων Hyundai, που εδώ, στο νέο i30, βρίσκεται στην καλύτερη, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, εφαρμογή της.

Κι αυτό γιατί η 2η γενιά του διαφοροποιείται εμφανώς από την εικόνα του συμβατικού και αδιάφορου αυτοκινήτου της 1ης -που επιπλέον έμοιαζε από πίσω αρκετά με τη σειρά 1 της BMW- καθώς έχει στυλ και προσωπικότητα. Παράλληλα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη χάρη στη νέα εξαγωνική μάσκα με τα LED φώτα ημέρας, το έντονο ανάγλυφο στο προφίλ και τα τονισμένα πίσω φτερά.

Λίγο πιο συγκρατημένη η προσέγγιση στο εσωτερικό, όπου ο σχεδιασμός είναι σύγχρονος, η εργονομία χωρίς θέματα, η ποιότητα χωρίς λαβές για παράπονα και οι χώροι μεγάλοι και άνετοι. Το τελευταίο μάλιστα έχει σήμερα το δικό του ειδικό βάρος, μιας και οι πάντες ζητούν από το (καινούργιο) αυτοκίνητό τους να κάνει τα πάντα.

Το καινούργιο i30 πάντως μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και 5 ενήλικες χωρίς να στριμωχτούν, μιας και συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας του σε αυτόν τον τομέα. Αυτό ισχύει και για το πορτμπαγκάζ του των 378 λίτρων, που επιπρόσθετα έχει πρακτικό σχήμα και χαμηλό κατώφλι, ενώ μπορεί να μεγαλώσει σημαντικά ρίχνοντας τις πλάτες του πίσω καθίσματος.

Αν οι χώροι είναι το ένα ζητούμενο σήμερα το άλλο και σίγουρα πιο επιτακτικό είναι η οικονομία καυσίμου. Εδώ εξασφαλίζεται κατά κύριο λόγο από τον κινητήρα πετρελαίου των 1.400 κυβικών, που εμφανίζεται πολιτισμένος, δυνατός μιας και με τη βοήθεια turbo αποδίδει 90 ίππους και κυρίως 220 Nm ροπής και όπως είπαμε οικονομικός. Η Hyundai κάνει λόγο για 4,1 λίτρα diesel τα 100 χιλιόμετρα, εσείς υπολογίστε περί τα 5,5, τιμή που είναι πολύ καλή, επιτυγχάνεται εύκολα και αντιστοιχεί σε μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χιλιομέτρων με ένα ρεζερβουάρ. Δηλαδή αν θεωρήσουμε ότι κατά μέσο όρο οι Έλληνες καλύπτουν πλέον γύρω στις 12.000 χιλιόμετρα ετησίως με το diesel i30 θα πηγαίνετε στο πρατήριo χονδρικά μια φορά το μήνα.

Πέρα από οικονομικό το καινούργιο i30 είναι όμως και ασφαλές, χάρη στην καλά ρυθμισμένη ανάρτησή του που το καθιστά σχεδόν παντού και πάντα ουδέτερο και προβλέψιμο, αλλά και λόγω της παρουσίας του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας, του ESP δηλαδή, στο βασικό του εξοπλισμό. Πέρα από ασφαλές το νέο Hyundai είναι και άνετο και από την πλευρά της ανάρτησής του, ενώ αν θέλει κανείς μπορεί να προσαρμόσει την υποβοήθηση στο τιμόνι ανάλογα με τα γούστα του, επιλέγοντας ένα από τα τρία προγράμματα (Normal, Sport με λιγότερη υποβοήθηση για καλύτερη αίσθηση και Comfort με μεγαλύτερη για ευκολία στις μανούβρες) του συστήματος Flex Steering, που δεν χρεώνεται επιπλέον.

Γενικά το νέο πετρελαιοκίνητο Hyundai i30 1.4 CRDi διαθέτει αρκετά στοιχεία εξοπλισμού στάνταρ (μεταξύ άλλων ESP, κλιματισμό και 6 αερόσακους), ακόμα και στη βασική του έκδοση Classic που κοστίζει από 14.990 ευρώ με απόσυρση (15.950 χωρίς). Παρόλα αυτά εμείς σας προτείνουμε την Comfort που είναι η αμέσως επόμενη, κοστίζει 550 ευρώ περισσότερο και διαθέτει επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα και πίσω, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, τηλεχειρισμό για τις κλειδαριές με συναγερμό κ.λπ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Hyundai Hyundai i30
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ