Η... τουαλέτα το αγαπημένο μέρος για να μπαίνουμε σε Facebook και Twitter - iefimerida.gr

Η... τουαλέτα το αγαπημένο μέρος για να μπαίνουμε σε Facebook και Twitter

Η... τουαλέτα το αγαπημένο μέρος για να μπαίνουμε σε Facebook και Twitter
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ακρως αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία Nielsen για τους τρόπους πρόσβασης στο Διαδίκτυο, καθώς φανερώνει ότι ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών προτιμά να ποστάρει ενημερώσεις από το μπάνιο.

Σύμφωνα με την έρευνα το 32%, μεταξύ 18-24 ετών, των χρηστών facebook και twitter χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυο εντός τουαλέτας, ενώ στις ηλικίες 25-34 το ποσοστό ανεβαίνει στο 28%.

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι του 2012 ανάμεσα σε περίπου 200.000 χρήστες φανερώνει ακόμη αύξηση κατά 37% του χρόνου που περνούν οι χρήστες σε facebook και twitter κατά το τελευταίο έτος με τις γυναίκες να περνούν περίπου 18 ώρες το μήνα εντός των social media και τους άντρες περίπου 13 ώρες.

Αισθητά διαδεδομένη είναι η χρήση κοινωνικών δικτύων στους χώρους εργασίας, καθώς σχεδόν όλοι οι υπολογιστές που βρίσκονται σε γραφεία είναι συνδεδεμένοι με το Διαδίκτυο.

Επίσης, ευρέως διαδεδομένη είναι και η «κοινωνική δικτύωση» μέσω κινητών συσκευών, καθώς παρουσιάζει αύξηση του χρόνου που χρησιμοποιούμε τέτοιες συσκευές (κινητά τηλέφωνα, ipads,iphones,ταμπλέτες) για να μπαίνουμε σε facebook και twitter κατά 30%.

Ανάμεσα σε άλλα το facebook σημειώνει μια πτώση σε αριθμό μοναδικών χρηστών κατά 0,4%, αλλά, παράλληλα, αυξήθηε ο χρόνος παραμονής κατά 23%, ενώ συνεχίζει να καταλαμβάνει την πρώτη θέση, καθώς καλύπτει το 17%του συνολικού χρόνου online.

Ακολουθούν το Tumblr,το Twitter και το Pinterest.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ