Κρίση αλλά και ...αφθονία: Οι Ελληνες έδωσαν 2,9 δισ. ευρώ σε online αγορές!

Προϊόντα και υπηρεσίες αξίας 2,9 δισ. ευρώ μέσω διαδικτύου αγόρασαν οι Έλληνες καταναλωτές μέσα στο 2010, σύμφωνα με ετήσια έρευνα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, διπλασιάζοντας έτσι τον τζίρο.

Αίσθηση προκαλεί η είδηση που αποκαλύπτει σήμερα ο Ελεύθερος Τύπος ότι σύμφωνα με ετήσια έρευνα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε περίοδο ύφεσης αυξήθηκε το συνολικό ποσό των online συναλλαγών κατά 1,1 δισεκατομμύριο ευρώ. Ετσι οι ηλεκτρονικές αγορές έφτασαν τα 2,9 δισ. ευρώ για το έτος 2010, τη χρονιά δηλαδή που επιβλήθηκε το Μνημόνιο Ι και η ελληνική οικονομία βρισκόταν σε ύφεση.

Η εύκολη πρόσβαση σε προσφορές και η δυνατότητα γρήγορης σύγκρισης των τιμών των καταναλωτικών αγαθών που προσφέρει το ίντερνετ ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά που οδήγησαν επιπλέον 400.000 χρήστες στις ηλεκτρονικές αγορές, σύμφωνα με την έρευνα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ