fbpx Ξέσπασμα Κραουνάκη:«35 ευρώ εισιτήριο; Αυτό δεν είναι Εθνικό Θέατρο είναι αντεθνικό» | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΘΕΤΗ

Ξέσπασμα Κραουνάκη:«35 ευρώ εισιτήριο; Αυτό δεν είναι Εθνικό Θέατρο είναι αντεθνικό»

Ξέσπασμα Κραουνάκη:«35 ευρώ εισιτήριο; Αυτό δεν είναι Εθνικό Θέατρο είναι αντεθν
06|11|2012 | 12:11
Ξέσπασμα Κραουνάκη:«35 ευρώ εισιτήριο; Αυτό δεν είναι Εθνικό Θέατρο είναι αντεθν

Συνεχίζονται οι επιθέσεις γνωστών καλλιτεχνών εναντίον του Εθνικού Θεάτρου με αιχμή την υψηλού κόστους παραγωγή του Μπομπ Ουίλσον, αλλά και την πολιτική των εισιτηρίων.

Έξαλλος με τις υψηλές τιμές των εισιτηρίων στο «Εθνικό Θέατρο» αλλά και στο ιδιωτικών συμφερόντων «Παλλάς» εμφανίστηκε στην ραδιοφωνική του εκπομπή ο Σταμάτης Κραουνάκης. Αφού διάβασε τη συνέντευξη του σκηνοθέτη Νίκου Μαστοράκη, όπου μεταξύ άλλων έλεγε πως είναι ύβρις να δαπανώνται περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ για μια παράσταση στο Εθνικό ενώ η Ελλάδα λιμοκτονεί, ο εξαιρετικά δημοφιλής συνθέτης συμφώνησε και πρόσθεσε: «50 ευρώ το εισιτήριο στο Παλλάς και 35 ευρώ στο Εθνικό Θέατρο; Αυτό δεν είναι Εθνικό είναι αντεθνικό. Αυτό δεν είναι Παλλάς είναι Χαλλάς».

Tην προηγούμενη εβδομάδα ο σκηνοθέτης Νίκος Μαστοράκης – και επί χρόνια συνεργαζόμενος με το Εθνικό Θέατρο και τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Γιάννη Χουβαρδά- δήλωνε στον Βασίλη Μπουζιώτη και στο onlytheater

-Διάβαζα ένα οργισμένο μήνυμα που ανέβασες στο τοίχο σου στο facebook και ένιωσα ότι πραγματικά έχεις «φορτώσει» πολύ άσχημα με όσα γίνονται,ή να πω καλύτερα, δεν γίνονται στο ελληνικό θέατρο...

-Έχω οργή και θυμό για όσα δεν γίνονται, αυτή είναι η αλήθεια. Και εμμένω σε όσα έγραψα. Την ώρα που εμείς, στην χειρότερη περίπτωση, βλέπουμε...Tρελές, τρελές σαραντάρες και στην καλύτερη αισθητικό prêt a porte τύπου Μπομπ Γουίλσον, ή καλοφτιαγμένες παραστάσεις, στο μεγαλύτερο και αρχαιότερο κρατικό θέατρο του Βερολίνου, το ρεπερτόριο του '12-'13 φέρει τον ισχυρό τίτλο «Δύναμη, βία, δημοκρατία». Εδώ πάλι, στο Εθνικό μας θέατρο δύο χρόνια έχουμε το «Τι είναι η πατρίδα μας» ,ή μάλλον το...πέρα βρέχει! Δεν μπορεί να ζούμε αυτό το ναυάγιο του Τιτανικού στην Ελλάδα και να σφυρίζουμε αδιάφορα λες και δεν τρέχει τίποτα. Δεν μπορεί να βουλιάζεις και να λες «δεν είναι τίποτα, θα περάσει!». Ε,δεν θα περάσει. Βου-λιά-ζου-με και δεν μπορεί την ώρα που συμβαίνει αυτό να έρχεσαι να ανεβάσεις κωμωδίες του'60-'70 που δεν λένε τίποτα στο κοινό, ή να είσαι η πρώτη σκηνή της χώρας και να αναρωτιέσαι νωχελικά και χαλαρά για δύο χρονιές το «Τι'ναι η πατρίδα μας», χωρίς να έχεις την απάντηση!

-Έφεραν τον Μπομπ Γουίλσον για την «Οδύσσεια»...

-Το να σπαταλάς σε μια τέτοια δύσκολη περίοδο που βουλιάζουμε, περίπου ένα εκατομμύριο ευρώ για να φέρεις τον Γουίλσον να κάνει την «Οδύσσεια» είναι μια Ύβρις κατά την γνώμη μου... Μια πολύ μεγάλη Ύβρις!

-Η δική μας συμμετοχή, λόγω του ότι πρόκειται για συμπαραγωγή με το Piccolo Teatro του Μιλάνο, λένε ότι είναι γύρω στις εξακόσιες πενήντα χιλιάδες ευρώ!

-Δεν είναι ύβρις αυτό λοιπόν; Να δίνεις τόσα χρήματα σε μια μόνο παραγωγή; Σε μια Ελλάδα που λιμοκτονεί;

-Να σημειωθεί εδώ ότι οι ηθοποιοί της παράστασης παίρνουν ψίχουλα-είναι κάτι που το πλατύ κοινό δεν το γνωρίζει ότι στο Εθνικό υπάρχουν μισθοί πείνας...

-Πείνας, όπως το λες ! Οι πρωταγωνιστές του πρώτου θεάτρου της Ελλάδας παίρνουν με το ζόρι χίλια ευρώ και οι υπόλοιποι περίπου το βασικό... Άθλιο δεν είναι αυτό; Δεν ζεις με επτακόσια ευρώ - πόσο δε με παιδιά...

-Ο Μπομπ Γουίλσον άξιζε τα όσα πήρε, τι πιστεύεις;

-Είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία του θεάτρου, μίλησε για το ότι το θέατρο μπορεί να είναι εικόνα,το έκανε πράξη, με θαυμαστά αποτελέσματα σε πολλές παραστάσεις, αλλά πλέον αυτό το πράγμα είναι μανιέρα! Αυτή τη στιγμή ο Μπομπ Γουίλσον είναι κενός περιεχομένου! Δεν υπήρχε κανένας λόγος να τον φέρουν στην Ελλάδα δίνοντάς του τόσα για την «Οδύσσεια»...

ΣΧΟΛΙΑ