fbpx Βραβείο καλύτερης ταινίας απέσπασε φιλμ του Λυγίζου σε φεστιβάλ του Μόντρεαλ | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Βραβείο καλύτερης ταινίας απέσπασε φιλμ του Λυγίζου σε φεστιβάλ του Μόντρεαλ

Το βραβείο καλύτερης ταινίας μεγάλου μήκους απέσπασε το φιλμ του Λυγίζου σε φεστ
25|10|2012 | 21:06
Το βραβείο καλύτερης ταινίας μεγάλου μήκους απέσπασε το φιλμ του Λυγίζου σε φεστ

Ιδιαίτερη τιμή για τον ελληνικό κινηματογράφο αποτέλεσε το βραβείο καλύτερης ταινίας μεγάλου μήκους που απέσπασε «Το αγόρι τρώει το φαγητό του πουλιού» του Έκτορα Λυγίζου στο στο «αβάν γκαρντ» κινηματογραφικό φεστιβάλ του Μόντρεαλ «Nouveau Cinema».

Η επιτροπή του φεστιβάλ «Nouveau Cinema», που πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 21 Οκτωβρίου στις αίθουσες του Μόντρεαλ και παρουσιάζει συνήθως ταινίες πρωτοπόρων κινηματογραφιστών από όλον τον κόσμο, έδωσε το βραβείο από κοινου στην ταινία «Το αγόρι τρώει το φαγητό του πουλιού» και στην πορτογαλική ταινία «Sudoeste» του Εντουάρντο Νούνιες.

Ποιος είναι ο Εκτορας Λυγίζος

Ο Έκτορας Λυγίζος, ο οποίος έχει κάνει αίσθηση με τη σκηνοθετική ματιά του από την αρχή της καριέρας του, σπούδασε σκηνοθεσία κινηματογράφου, ωστόσο δούλεψε περισσότερο στο θέατρο, χτίζοντας το όνομά του με προσωπικό ύφος, γνώση και μια ευπρόσδεκτη διάθεση αυθάδειας.

Η πρώτη μικρού μήκους ταινία του με τίτλο «Εσωτερικό σπιτιού με γυναίκα που καθαρίζει μήλα», τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Ποιότητας το 2002 και η δεύτερη, τα «Αγνά νιάτα» του 2004, συμμετείχε στο επίσημο διαγωνιστικό μέρος του Φεστιβάλ Βενετίας και σε άλλα διεθνή φεστιβάλ.

«Το αγόρι τρώει το φαγητό του πουλιού» αφηγείται «τρεις μέρες από τη ζωή ενός 23χρονου αγοριού στη σημερινή Αθήνα που παλεύει να επιβιώσει, αλλά και να κρατήσει στη ζωή το καναρίνι του, κόντρα στις συνθήκες αλλά κυρίως κόντρα στο πείσμα και την περηφάνια του, κόντρα στην απόφασή του να μη ζητήσει από πουθενά βοήθεια και να τα βγάλει πέρα μόνος του», όπως σημειώνει σε παλιότερη συνέντευξή του ο Έλληνας σκηνοθέτης.

 

ΣΧΟΛΙΑ