Σηφουνάκης για εξαγορά Ολυμπιακής από Aegean: Δεν θα συνεργήσουμε στη νέα απάτη - iefimerida.gr

Σηφουνάκης για εξαγορά Ολυμπιακής από Aegean: Δεν θα συνεργήσουμε στη νέα απάτη

Σηφουνάκης για εξαγορά Ολυμπιακής από Aegean: Δεν θα συνεργήσουμε στη νέα απάτη
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Δεν θα συνεργήσουμε στη νέα απάτη» ξεκαθαρίζει σε έντονο ύφος ο εισηγητής Ανάπτυξης της Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ Νίκος Σηφουνάκης σχολιάζοντας την εξαγορά της Ολυμπιακής από την Aegean.

Χωρίς να τον κατονομάζει, ο κ.Σηφουνάκης χαρακτηρίζει υποτιμητικά ως «ευεργέτη» τον Ανδρέα Βγενόπουλο ο οποίος ανέλαβε τις τύχες της Ολυμπιακής το 2008, μετά τη σχετική απόφαση που έλαβε η κυβέρνηση Καραμανλή, τον οποίο και χαρακτηρίζει υπεύθυνο για την υποβάθμιση της ιστορικής επιχείρησης του Αριστοτέλη Ωνάση σε επίπεδο «τοπικού ΚΤΕΛ».

Στην ανακοίνωση, γίνεται εκτενής αναφορά σε παλαιότερη σχετική απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού η οποία έκρινε ότι η συνένωση των δυο επιχειρήσεων θα οδηγούσε στη δημιουργία μονοπωλίου στην εσωτερική αγορά των αεροπορικών μετακινήσεων, κάτι που θα προκαλούσε αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων για εκατομμύρια επιβάτες.

Τέλος, ο κ.Σηφουνάκης απευθύνει προειδοποίηση στον αρμόδιο υπουργό Ανάπτυξης κ.Χατζηδάκη τονίζοντας ότι οποιαδήποτε μεθόδευση κατά της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού θα βρει αντίθετο το ΠΑΣΟΚ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του κ.Σηφουνάκη:

Πριν τριάμισι χρόνια η τότε κυβέρνηση, στο όνομα της ιδιωτικοποίησης της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ, «επώλησε» την Εταιρεία έναντι σχεδόν συμβολικού τιμήματος και χρέωσε το Ελληνικό Δημόσιο με 2 δις Ευρώ.

Η τότε κυβέρνηση και οι αρμόδιοι Υπουργοί διθυραμβικά εδήλωναν ότι στο εξής θα υπάρξει υγιής ανταγωνισμός στις αερομεταφορές και ο «σωτήρας αγοραστής» από την πλευρά του δήλωνε ότι θα καταστήσει την εταιρεία παγκόσμιο πρωταθλητή στις αερομεταφορές.

Πριν αλέκτωρ λαλήσει, και ο «ευεργέτης» ζήτησε από την αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή την έγκριση της συνένωσης με την ανταγωνίστρια Εταιρεία, που έως τότε την κατήγγειλε με ανοίκειους χαρακτηρισμούς προσφεύγοντας και στη δικαιοσύνη. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέρριψε, τον Ιανουάριο του 2011, κατηγορηματικά τη συνένωση, διότι θα οδηγούσε σε μονοπώλιο και σε αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων για εκατομμύρια επιβάτες.

Έκτοτε, ο «ευεργέτης» κατέστησε τον ιστορικό αερομεταφορέα του Α. Ωνάση «τοπικό ΚΤΕΛ», αφού έπαψε να πετάει στα πέρατα της γης και επωλήθη το σημαντικό τμήμα της περιουσίας - τα slots – που διέθετε στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου.

Η Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, παρά τις ενδείξεις και υπομνήσεις, ήδη από το 2010, περί αθέμιτων πρακτικών και μεθοδεύσεων στις εσωτερικές γραμμές, που οδήγησαν σε επιμερισμό της αγοράς, ώστε το πτητικό έργο των δύο ανταγωνιστριών εταιρειών να μην αλληλεπικαλύπτεται, εκτινάσσοντας τις τιμές των εισιτηρίων στα ύψη, επέδειξε πρωτοφανή και αδικαιολόγητη αδράνεια!

Εάν πράγματι ισχύουν όλα όσα ως είδηση διαρρέονται περί εξαγοράς, ο αρμόδιος Υπουργός θα πρέπει να γνωρίζει - και με δεδομένο ότι το σήμα και το όνομα ανήκουν στο κράτος – πως η ακύρωση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με όποια μεθόδευση, θα μας βρει αντίθετους. Η επίκληση από διαφόρους της οικονομικής κρίσης ή ότι δήθεν έχει αυξηθεί ο εσωτερικός ανταγωνισμός με τη δραστηριοποίηση και άλλης εταιρείας, είναι τουλάχιστον αστεία. Οι μεθοδεύσεις του 2008 δεν θα ευδοκιμήσουν το 2012. Δεν θα συνεργήσουμε στη νέα απάτη.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ