«Του άρεσε να κυκλοφορεί με g-string», λέει η πρώην μάνατζερ του για τον Κρουζ

Αλκοολικός, δυσλεξικός, αφάνταστα οξύθυμος αλλά και αηδιαστικά ευγενικός. Αυτό είναι το πορτραίτο του Τομ Κρουζ που σκιαγραφεί η Ελέιν Μπέρλιν, η μάνατζερ που τον ανακάλυψε και τον έκανε σταρ. Και η οποία αποφάσισε να μιλήσει για πρώτη φορά.

«Κυκλοφορούσε όλη μέρα στο σπίτι με ένα μικροσκοπικό g-string και τίποτε άλλο. Είχα ένα τοίχο καλυμμένο με καθρέφτες και πήγαινε και στεκόταν μπροστά του, παίρνοντας πόζες και θαυμάζοντας τον εαυτό του. Του άρεσε πολύ να επιδεικνύει το σώμα του. Ήταν πολύ περήφανος για αυτό». Αυτό δήλωσε για τον Τομ Κρουζ η Μπέρλιν, η μάνατζερ στο σπίτι της οποίας έμενε επί χρόνια το 1981 την περίοδο που γύριζε το Taps, την πρώτη ταινία που τον έκανε γνωστό.

Ο λόγος που κατέληξε εκεί -λίγο μετά τα 18α γενέθλιά του- είναι γιατί δεν είχε πουθενά αλλού να πάει. Ο πατέρας του τον πλάκωνε συστηματικά στο ξύλο (και μετά τον εγκατάλειψε), τα παιδιά στο σχολείο τον πλάκωναν επίσης στο ξύλο (επειδή ήταν δυσλεκτικός) και η μητέρα του του ζήτησε να φύγει από το σπίτι (τόσο επειδή ξαναπαντρεύτηκε, όσο επειδή ως έφηβος ο Τομ ήταν αλκοολικός).

Όλο αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Κρουζ να είναι απίστευτα οξύθυμος «Μπορούσε να εκραγεί σε χρόνο dt. Έκρυβε τόσο θυμό μέσα του που με την παραμικρή αφορμή έβραζε και έπρεπε κάπου να ξεδώσει».


Όσον αφορά την σχέση του με τις γυναίκες, η Μπερλίν θυμάται «Κάθε φορά που τον έβλεπα ήταν με διαφορετικό κορίτσι. Ήταν σαν να έπρεπε να αποδείξει ότι κάποιος τον ήθελε. Οπότε δεν μου έκανε έκπληξη όταν τον χώρισε η Κέιτι, αλλά ότι κράτησε τόσο πολύ. Πόσο μάλλον τα δέκα χρόνια που έμεινε μαζί του η Νικόλ Κίντμαν».

Πάντως, η πρώην θετή μητέρα του (γιατί αυτό ήταν ουσιαστικά η Ελέιν) είχε και κάποια καλά πράγματα να θυμηθεί από τον 18χρονο Τομ «Ήταν ευγενικός μέχρι αηδίας. Πάντοτε με αποκαλούσε 'κυρία' και τον σύζυγό μου 'κύριε'. Απλά δεν μας έδειχνε ποτέ τι πραγματικά αισθάνεται'».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ