Απανωτά χτυπήματα από την οικονομική κρίση δέχεται η βιομηχανία του σεξ - iefimerida.gr

Απανωτά χτυπήματα από την οικονομική κρίση δέχεται η βιομηχανία του σεξ

Απανωτά χτυπήματα από την οικονομική κρίση δέχεται η βιομηχανία του σεξ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Γονατισμένη» εμφανίζεται η εγχώρια βιομηχανία του σεξ, καθώς η οικονομική κρίση έχει ρίξει κατά πολύ τον τζίρο πολλών επιχειρηματιών του κλάδου αυτού οι οποίοι μέχρι πρότινος έκαναν χρυσές δουλειές.

Οίκοι ανοχής

Όπως δημοσιεύει ο Τύπος της Κυριακής, έως και 70% έχει μειωθεί η προσέλευση πελατών στους οίκους ανοχής, την ώρα που ακόμη και οι «θαμώνες» λόγω έλλειψης χρημάτων έχουν σταματήσει τις συχνές τους επισκέψεις. «Αν κάποιος είναι σταθερός πελάτης και πει ότι δεν μπορεί να πληρώσει, για παράδειγμα, 30 ευρώ,τότε ρίχνουμε την τιμή», δηλώνει η πρόεδρος του Σωματείου Εκδιδόμενων Προσώπων, Δήμητρα Κανελλοπούλου.

Sex Shops

Μεγάλο είναι και το πλήγμα των συγκεκριμένων καταστημάτων τα οποία μετρούν περίπου μίας δεκαετίας ζωή στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας σπάζοντας τα ταμπού που υπήρχαν στην χώρα μας. Στο παρελθόν υπήρξαν προσοδοφόρες επιχειρήσεις, με το μέσο τζίρο ενός sex shop να ξεπερνά τα 12.000 ευρώ το μήνα.

«Τα πάντα έχουν αλλάξει. Τον Ελληνα, πλέον, τον ενδιαφέρει η επιβίωσή του..» αναφέρει ο Γιώργος Χρυσοσπάθης, οργανωτής της έκθεσης «Erotic Dream» που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στην Αθήνα. Φέτος για πρώτη χρονιά η έκθεση δεν τράβηξε τα βλέμματα των ενδιαφερομένων, καθώς υπολόγιζαν ακόμη και τα 15 ευρώ που κόστιζε η είσοδος. «Πράγματι ο κόσμος δεν έχει χρήματα. Οταν ξεκίνησε η έκθεση, το 2008, τα περίπτερα έκαναν απίστευτα μεγάλο τζίρο. Φέτος σημειώθηκε πτώση κατά 50%».

Αισθησιακές ταινίες

Όπως είναι φυσικό επηρεασμένος είναι και ο κλάδος των αισθησιακών ταινιών, καθώς η πορνογραφική παραγωγή, που άνθησε τη δεκαετία του '80 στην Ελλάδα στην οποία απασχολούνταν περίπου 1.000 άτομα, σήμερα δέχεται απανωτά χτυπήματα. Στέλεχος της εταιρίας παραγωγής πορνό «Σειρήνα» τονίζει χαρακτηριστικά: «Το διάστημα αυτό η μείωση αγγίζει το 70%. Εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Ελληνες, δεν έχουν ούτε χρήματα αλλά ούτε την ψυχολογία για να αγοράσουν DVDs. Σιγή ιχθύος παρατηρείται και στις «ροζ» τηλεφωνικές γραμμές που πριν από λίγα χρόνια «έσπαγαν» τα τηλέφωνα( η διαφημιστική δαπάνη ξεπερνούσε τα 3 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο»

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ