fbpx Η καινοτόμα επιχειρηματική κίνηση Made in Greece πολεμά την κρίση | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΑΓΟΡΑ

Η καινοτόμα επιχειρηματική κίνηση Made in Greece πολεμά την κρίση

οικνομική κρίση
04|05|2012 | 16:32
οικνομική κρίση

Το ότι οι άνθρωποι από μόνοι τους είναι ικανοί να φτιάξουν τις ευκαιρίες που θα τους οδηγήσουν σε ένα καλύτερο και ελπιδοφόρο αύριο έρχεται να αποδείξει η πρωτοπόρα ιστοσελίδα «Madein-Greece».

Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα προώθησης ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, αλλά και στην Ελλάδα, η οποία λειτουργεί από τον Οκτώβριο του 2011, δίνοντας την ευκαιρία σε πάνω από 300 παραγωγικές ελληνικές επιχειρήσεις να προβάλουν τα προιόντα τους μέσω Ίντερνετ.

Παράλληλα, δίνει στους ξένους αγοραστές, κυρίως χονδρέμπορους, την ευκαιρία να αγοράσουν μέσω Διαδικτύου από τυρί Βυτίνας κι ελληνικό τσάι του βουνού μέχρι καλώδια και πρίζες «madein-greece», ηλεκτρονικά, δομικά υλικά και αλουμίνιο, ακόμη και πετρόχτιστα μπάρμπεκιου!

Συγκεκριμένα, το «Madein-Greece» διαφημίζει τα ελληνικά προιόντα σε τέσσερις γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και ισπανικά). Επίσης διαθέτει και ειδική κατηγορία κατοχυρωμένων με πατέντες καινοτόμων ελληνικών προιόντων.

Ο στόχος των δημιουργών- διαχειριστών της ιστοσελίδας, Γιώργου Βλάχου και Αθηνά Παπαλέξη ήταν εκτός της προβολής των εγχώριων επιχειρήσεων, και η προβολή τoυ ελληνικού «μπράντ» στο εξωτερικό, με τρόπο που να πείθει ότι τα ελληνικά προϊόντα, είναι ανταγωνιστικά και, αξίζουν πράγματι τα χρήματα που καταβάλλει ο αγοραστής.

«Έπρεπε να δραστηριοποιηθούμε για να μη μείνουμε κι εμείς άνεργοι κάποια στιγμή. Μέσα στην κρίση είδαμε ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα προώθησης των ελληνικών προϊόντων διαδικτυακά. Πολλές μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν είχαν καν σάιτ. Κι αυτό, σε μια εποχή που το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας από τους δυνατότερους παράγοντες συναλλαγών παγκοσμίως σήμερα», εξηγεί χαρακτηριστικά ο Γιώργος Βλάχος.

ΣΧΟΛΙΑ