fbpx H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster

H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster
06|03|2019 | 09:44
H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster

Mετά την coupe έκδοση των 585 ίππων, η γερμανική φίρμα παρουσιάζει στην έκθεση της Γενεύης και την roadster version της Mercedes-AMG GT R.

Η εντυπωσιακή εμφάνιση του γερμανικού roadster περιλαμβάνει-συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα GT-νέα μάσκα, πιο φουσκωτά spoilers, διαφορετικής σχεδίασης τροχούς, μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος και πιο μυώδη διαχύτη. Η Mercedes-AMG έχει τοποθετήσει μια μαλακή αναδιπλούμενη οροφή τριπλής στρώσης με μηχανισμό αλουμινίου, χάλυβα και μαγνησίου (για μείωση βάρους και βελτίωση της ηχομόνωσης).

Το cockpit της Mercedes-AMG GT R περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα 12,3 ιντσών και σύστημα πολυμέσων-ψυχαγωγίας με οθόνη 10,25 ιντσών. Το «πολεμικό» σκηνικό συμπληρώνεται με τα μαύρα καθίσματα με δέρμα Nappa και τις επενδύσεις από ανθρακόνημα. 

Κάτω από το καπό βρίσκουμε και πάλι τον 4λιτρο V8 βενζινοκινητήρα με 2 τούρμπο. Για την περίσταση αποδίδει 585 άλογα και 700 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων το οποίο επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0- 100 km/h σε 3,6 sec και να φτάνει στην τελική ταχύτητα των 317 km/h. Παράλληλα, η εξάτμιση από τιτάνιο και η πολλαπλή από ανθρακόνημα εξασφαλίζουν χαμηλά επίπεδα βάρους και αύξηση της αντοχής στις καταπονήσεις. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ενισχύονται από τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, την ενεργή τετραδιεύθυνση και το στάνταρ πίσω μπλοκέ διαφορικό. 

Ειδική μελέτη έχει γίνει και στον τομέα της αεροδυναμικής. Όπως και στην Mercedes-AMG GT R Coupe, οι Γερμανοί έχουν τοποθετήσει ένα ειδικό πτερύγιο που αυξάνει τα επίπεδα πρόσφυσης. Ειδικότερα έχει προστεθεί ένα νέο ενεργό αεροδυναμικό βοήθημα στο δάπεδο της AMG GT R, κάτω και πιο μπροστά από τον κινητήρα, το οποίο είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα και σε ταχύτητες από 80 χλμ./ώρα και πάνω, με το set-up «Race» επιλεγμένο, κατεβαίνει προς τα κάτω για να… κολλήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Την ίδια στιγμή, ένα ακόμη νέο σύστημα ανοίγει για να οδηγήσει τον αέρα στο διαχύτη και να σταθεροποιήσει περαιτέρω και το πίσω τμήμα. 

Τέλος, να τονίσουμε πως η roadster «δημιουργία» της Mercedes-AMG θα κατασκευαστεί σε 750 μονάδες μόνο και η τιμή απόκτησης είναι ακόμη άγνωστη. 

H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster | iefimerida.gr 0H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster | iefimerida.gr 1H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster | iefimerida.gr 2H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster | iefimerida.gr 3H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster | iefimerida.gr 4H κορυφαία Mercedes-AMG GT R και σε roadster | iefimerida.gr 5

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ