fbpx Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Εγκρίθηκε η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/Φωτογραφία: Eurokinissi
28|02|2019 | 13:44
Εγκρίθηκε η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/Φωτογραφία: Eurokinissi

Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, σε συνεδρίαση της ολομέλειας της επιτροπής στις, 27 Φεβρουαρίου 2019, αποφασίστηκε ομόφωνα το εξής: 

Η έγκριση της από 27.11.2018 γνωστοποίηση συγκέντρωσης αποκλειστικού ελέγχου επί της επιχείρησης με την επωνυμία «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχιάοθ Υλικού Ανώνυμη Εταρεία» από την επιχείρηση με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Μεταφορές - Μεταφορικές Υπηρεσίες Επιβατών και Φορτίου Ανώνυμη Σιδηροδρομική Εταιρεία», του ομίλου FERROVIE DELLO STATO ITALIANE, σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 6 του Ν.3959/11, όπως ισχύει.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το ΑΠΡ-ΜΠΡ, αποφασίστηκε η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, κατ' άρθρο 8 παρ. 6 του ν. 3959/2011, δεδομένου ότι η εν λόγω συγκέντρωση, παρ' ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν περιορίζει σημαντικά, κατ' άρθρο 8 παρ. 3 του Ν. 3959/2011, τον ανταγωνισμό στην εθνική αγορά, με τη δημιουργία ή ενίσχυση της δεσπόζουσας θέσης ως αποτέλεσμα της υπό εξέταση συγχώνευσης.

Αμφότερες οι επιχειρήσεις ήδη δραστηριοποιούνται, με υπερδεσπόζουσα θέση, η μεν εξαγοράζουσα ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην αγορά των επιβατικών και εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, η δε εξαγοραζόμενη ΕΕΣΣΤΥ στην αγορά επομένου επιπέδου, ήτοι της επισκευής και συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού. 

Ωστόσο, δεν εκτιμάται ότι η εν λόγω συγκέντρωση θα επιφέρει κάθετες επιπτώσεις στις επηρεαζόμενες αγορές, όπως ο αποκλεισμός ανταγωνιστών σε πρόσβαση ή σε πελάτες στην αγορά των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, μέσω των υπηρεσιών συντήρησης τροχαίου υλικού από την νέα οντότητα.

Πράγματι, το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο (Ν. 4408/2016, Οδηγία 2012/34, Κανονισμός 2017/2177) και ο αρμόδιος Φορέας τήρησης αυτού, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) που έχει την εξουσία έκδοσης κανονιστικών αποφάσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων, διασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση όλων των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων σε υπηρεσίες συντήρησης τροχαίου υλικού από την εξαγοραζόμενη ΕΕΣΣΤΥ, με υποχρεώσεις διαφάνειας και μη διακριτικής μεταχείρισης για όλους τους υφιστάμενους ή δυνητικούς ανταγωνιστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

ΣΧΟΛΙΑ