Η Εύα Γεωργίου, HR Director της L'Oréal Hellas, μας εξηγεί πώς μια εταιρεία αντιμετωπίζει, με επιτυχία, το brain drain - iefimerida.gr

Η Εύα Γεωργίου, HR Director της L'Oréal Hellas, μας εξηγεί πώς μια εταιρεία αντιμετωπίζει, με επιτυχία, το brain drain

L' Oreal
ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΛΟΒΙΝΗ

Το τι είναι ταλέντο σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Το πώς μπορεί να ανευρεθεί ένα ταλέντο ακόμη μεγαλύτερη. Και πώς βρίσκεις ταλέντα στην Ελλάδα της κρίσης που το brain drain έχει διώξει τα πιο δυνατά μυαλά μας, μας εξηγεί η HR Director της L'Oréal Hellas Εύα Γεωργίου.

Οπως λέει το brain drain για μια εταιρεία του βεληνεκούς της L'Oréal αποτελεί πρόκληση. Γιατί μπορεί πολλοί ταλαντούχοι εργαζόμενοι να έχουν ήδη φύγει από την Ελλάδα αναζητώντας ευκαιρίες εκτός συνόρων (brain drain), αλλά το χρέος μιας εταιρείας σαν την L'Oréal είναι να τους εντοπίσει εύκολα, να διαφοροποιήσει ενδεχομένως τον τρόπο και τα μέσα που επικοινωνεί μαζί τους και να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που μπορεί να έχουν. Γιατί όπως προσθέτει: «Το γεγονός ότι τα ταλέντα μας έχουν μετακινηθεί εκτός συνόρων για να κυνηγήσουν ευκαιρίες που δεν είχαν στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι αν αυτές οι ευκαιρίες βρεθούν και υπάρξει εμπιστοσύνη στα πλαίσια ενός πολυεθνικού οργανισμού όπως η L'Oréal, δεν θα γύριζαν πίσω. Η εμπειρία μας δείχνει ότι αυτό μπορεί να γίνει και έχει γίνει με επιτυχία στην L’Oréal Hellas».

Η κυρία Γεωργίου μας μιλά και για το Brandstorm 2019, ένα διαγωνισμό που συμμετέχουν φοιτητές από διάφορες χώρες του κόσμου και οι καλύτεροι φυσικά γίνονται συνεργάτες της L'Oréal. Και για όσους απορούν, ναι, και Ελληνες έχουν συμμετάσχει και έχουν διακριθεί και μάλιστα πρόσφατα, μόλις πριν λίγα χρόνια.

Εύα Γεωργίου

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη της Εύας Γεωργίου:

1. Κυρία Γεωργίου, πόσο δύσκολο είναι για μια γυναίκα να ασκεί Διευθυντικά καθήκοντα σε μια πολυεθνική εταιρία όπως η L’ORÉAL στην Ελλάδα σήμερα ;

Η δυσκολία του να ασκείς διευθυντικά καθήκοντα σ’ έναν πολυεθνικό οργανισμό σαν την L’Oréal δεν συνδέεται με το φύλο. Προσωπικά, στο ρόλο μου, δεν έχω ποτέ αισθανθεί ότι η ιδιότητα του φύλου μου μπορεί να παίζει κάποιο ρόλο στην επαγγελματική μου ανάπτυξη και εξέλιξη. Αυτό βέβαια συνδέεται και με το γεγονός ότι η L’Oréal έχει ενσωματώσει συγκεκριμένους σχετικούς κανόνες ηθικής δεοντολογίας στην κουλτούρα, τη στρατηγική και τον καθημερινό τρόπο δουλειάς. Ο σεβασμός και η αποδοχή της διαφορετικότητας, η ισότητα και η κουλτούρα ίσων ευκαιριών, αποτελούν στρατηγικό μοχλό ανάπτυξης και βασική πηγή για τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα της εταιρίας.
Οι γυναίκες στη L’Oréal εκπροσωπούνται σε όλες τις ιεραρχικές βαθμίδες και η παρουσία τους αυξάνεται σταθερά έως και τα Ανώτατα Διευθυντικά κλιμάκια του Ομίλου παγκοσμίως. Στην Ελλάδα συγκεκριμένα, οι γυναίκες αποτελούν σχεδόν το μισό της Διευθυντικής Ομάδας της L’Oréal Hellas, ενώ εκπροσωπούνται επάξια σε όλα τα ιεραρχικά κλιμάκια της εταιρίας.
Η ισότητα και η παροχή ίσων ευκαιριών αποτελούν στρατηγικό προσανατολισμό της L’Oréal εδώ και 15 σχεδόν χρόνια, ενώ έχει πιστοποιηθεί για τις εν λόγω πολιτικές της σε πάνω από 30 χώρες σε όλο τον κόσμο. To 2018 μάλιστα, η L’Oréal αναγνωρίστηκε ως κορυφαία εταιρεία στο θέμα της ισότητας των φύλων στην Ευρώπη από την Equileap, γεγονός που μας καθιστά μία από τις κορυφαίες εταιρείες στη διασφάλιση της ισότητας των φύλων στο χώρο εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο!


2. Στην Ελλάδα, με τις συνθήκες έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια, ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει μια εταιρία του βεληνεκούς της L’ORÉAL στον τομέα του HR;

Η αλήθεια είναι ότι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί και συνεχίζουν να συντελούνται στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια διαμορφώνουν μια νέα εργασιακή πραγματικότητα που όλοι οι επαγγελματίες στον τομέα του HR οφείλουν να κατανοήσουν και να διαχειριστούν αποτελεσματικά.
Αυτό, σε συνδυασμό και με τις αλλαγές που συντελούνται σε παγκόσμια κλίμακα, δημιουργεί ένα νέο συναρπαστικό πεδίο δράσης για τους επαγγελματίες του χώρου.
Όλα αλλάζουν: οι καταναλωτές, η επικοινωνία, η διανομή, ο ανταγωνισμός, οι εργαζόμενοι, οι υποψήφιοι εργαζόμενοι, οι προσδοκίες του ανθρώπινου δυναμικού και των επιχειρήσεων. Η ανάγκη να επανεφεύρουμε τον εαυτό μας και τον τρόπο που δουλεύουμε είναι απόλυτη και συναρπαστική.
Η L’Oréal Hellas είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις προκλήσεις αυτές και το HR να στηρίξει την προσπάθεια αυτή με όλους τους τρόπους στους τομείς που δραστηριοποιείται.
Η αναζήτηση, προσέλκυση και διατήρηση των ταλέντων που θα οδηγήσουν την εταιρία στην επίτευξη των στρατηγικών της στόχων και η δημιουργία συναρπαστικών ευκαιριών καριέρας και εξέλιξης για το ανθρώπινο δυναμικό μας, αποτελούν σημαντική πρόκληση αλλά και προτεραιότητα για μας.
Η ανάπτυξη των ταλέντων αυτών, η θωράκισή τους με την τεχνογνωσία του μέλλοντος, η διαμόρφωση θέσεων που θα ανταποκρίνονται στα ταλέντα και τις φιλοδοξίες τους αλλά και τις εναλλασσόμενες ανάγκες της εταιρίας, καθώς και ο προσανατολισμός μας στην ενεργοποίηση και δέσμευσή τους, αποτελούν κύριες πηγές ενασχόλησης του HR στη L’Oréal Hellas.


3. Πολλές έρευνες τα τελευταία χρόνια καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι οι εταιρίες δυσκολεύονται σήμερα στην Ελλάδα να βρουν το εξειδικευμένο προσωπικό που χρειάζονται. Στη L’Oréal έχετε αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα;

Είναι γνωστό ότι οι απαιτήσεις και οι δεξιότητες, που εταιρείες σαν την L’Oréal αναζητούν, έχουν μεταβληθεί τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας τις αλλαγές που συντελούνται σε παγκόσμια κλίμακα.
Αυτό, σε συνδυασμό και με το γεγονός ότι πολλοί ταλαντούχοι εργαζόμενοι έχουν ήδη φύγει από την Ελλάδα αναζητώντας ευκαιρίες εκτός συνόρων (brain drain), κάνει την αναζήτηση εξειδικευμένου προσωπικού πιο ενδιαφέρουσα και δημιουργεί νέες προκλήσεις.
Για παράδειγμα, για να εντοπίσουμε πιο εύκολα το εν λόγω εξειδικευμένο προσωπικό πρέπει πρώτα εμείς να διαφοροποιήσουμε τον τρόπο και τα μέσα που επικοινωνούμε μαζί του και να είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις που μπορεί να έχει αναφορικά με τις επαγγελματικές και εργασιακές του φιλοδοξίες. Το γεγονός ότι τα ταλέντα μας έχουν μετακινηθεί εκτός συνόρων για να κυνηγήσουν ευκαιρίες που δεν είχαν στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι αν αυτές οι ευκαιρίες βρεθούν και υπάρξει εμπιστοσύνη στα πλαίσια ενός πολυεθνικού οργανισμού όπως η L'Oréal, δεν θα γύριζαν πίσω. Η εμπειρία μας δείχνει ότι αυτό μπορεί να γίνει και έχει γίνει με επιτυχία στην L’Oréal Hellas.


4. Τι σημαίνει ταλέντο και πόσο δύσκολη υπόθεση είναι η ανεύρεση ταλέντων στην Ελλάδα σήμερα;

Κατά τη γενική έννοια, ταλέντο θεωρείται ένας εργαζόμενος που έχει συνδυαστικά συγκεκριμένες βασικές ικανότητες, συμπεριφορές και προσωπικές δεξιότητες που θεωρούνται από την εταιρία απαραίτητες για να συνδράμουν στην επιτυχία του ατόμου στο εργασιακό περιβάλλον και την ενίσχυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της εταιρίας.
Ως εκ τούτου, η έννοια του ταλέντου μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικές εταιρίες.
Στην L’Oréal, η φιλοσοφία μας αναφορικά με τα ταλέντα προχωρά πέρα από την κάλυψη βραχυπρόθεσμων επιχειρησιακών αναγκών. Αφορά την προετοιμασία μας για το μέλλον.
Πέρα λοιπόν από τις ικανότητες, δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στις μελλοντικές δυνατότητες, προσπαθούμε να προβλέψουμε τη μακροχρόνια δυνατότητα εξέλιξης και ανάπτυξης του ταλέντου στην εταιρία. Έτσι είμαστε διαθετημένοι να παίρνουμε ρίσκα αναφορικά με τα ταλέντα μας και να τους προσφέρουμε ανταγωνιστικούς ρόλους, ακόμη και αν δεν είναι 100% έτοιμοι για αυτούς. Βάση των αξιών μας, αναζητούμε άτομα που έχουν πάθος, που θέλουν να κάνουν τη διαφορά και να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε ό,τι κάνουν.
Οι κύριες ικανότητες που μας ενδιαφέρουν είναι η επιχειρηματική και στρατηγική σκέψη, η καινοτομία, η ικανότητα σύνδεσης και ανάπτυξης ανθρώπων, το ομαδικό πνεύμα και η συνεργασία.

Η ευελιξία, η επιθυμία να οδηγούν τις αλλαγές, η δυνατότητα προσαρμογής και εξέλιξης σε ένα μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον, η δυναμική και αποτελεσματική αντίδραση στην εναλλαγή θέσεων και η κινητικότητα αποτελούν επιπλέον σημαντικές ικανότητες που αναζητούμε.
Αναφορικά με τις δεξιότητες, οι ψηφιακές δεξιότητες και η ανάπτυξή τους είναι σημαντικές για μια εταιρία σαν την L’Oréal, που η καινοτομία βρίσκεται στο κέντρο των δραστηριοτήτων μας.

Δεν αντιμετωπίζουμε ιδιαίτερη δυσκολία στην ανεύρεση ταλέντων που έχουν τις προαναφερόμενες ικανότητες στην Ελλάδα. Πιστεύουμε ότι τα ταλέντα στην Ελλάδα, λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες που έχουν κληθεί να αντιμετωπίσουν τα τελευταία χρόνια, έχουν αναπτύξει ικανότητες προσαρμογής, αποτελεσματικής διαχείρισης της πολυπλοκότητας και ευελιξία, που είναι πολύ συμβατές με τις ικανότητες που η L’Oréal Hellas αναζητά. Τέλος, χρησιμοποιώντας ψηφιακές τεχνολογίες στην αναζήτηση και προσέλκυση ταλέντων, η ανεύρεσή τους δεν περιορίζεται μόνο στην Ελλάδα και αυτό δίνει άπειρες δυνατότητες σε εμάς αλλά και στους υποψηφίους. Μας ενδιαφέρει να φέρουμε ελληνικά ταλέντα στη L’Oréal παγκοσμίως και όχι μόνο στη L’Oréal Hellas .


5. Σε μια εταιρία όπως η L’Oréal που βασίζεται στο προϊόν, ποιος είναι ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού; Πόσο σημαντική είναι η συμβολή του στην επιτυχία της εταιρείας;

Στην L’Oréal, η συνεχής μας επιτυχία βασίζεται σε 3 δυνατά μας στοιχεία:
- Την υπεροχή μας στην έρευνα, την καινοτομία και την ποιότητα
- Το χαρτοφυλάκιό μας, που αποτελείται από διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες και
- Στο ότι βάζουμε τον άνθρωπο πάνω από όλα και αυτό αποτελεί τη βάση της εταιρικής μας κουλτούρας.
Είναι πολύ ξεκάθαρο σε μας ότι οι δύο πρώτοι παράγοντες επιτυχίας μας, δεν θα υπήρχαν αν δεν υπήρχε στο κέντρο ο άνθρωπος. Πίσω από την σύλληψη, την ανάπτυξη, την προώθηση και διανομή όλων των επιτυχημένων μας προϊόντων, υπάρχουν οι άνθρωποι που το καταστούν αυτό δυνατό.
Οι άνθρωποι είναι η προτεραιότητά μας και αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της L’Oréal. Η αφοσίωσή τους στους στόχους της εταιρίας, το επιχειρηματικό τους πνεύμα, το πάθος και η υπεροχή τους είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά.
Η L’Oréal λοιπόν, έχει διαμορφώσει μια πολύ ισχυρή και ιδιαίτερη κουλτούρα.
Μια κουλτούρα που είναι πλήρως ανθρωποκεντρική και που επιτρέπει στους ανθρώπους μας να εκφράζουν πάνω απ’ όλα τον εαυτός τους και φυσικά να μπορούν να εξελίσσονται. Που τους δίνει τη δυνατότητα και την ευκαιρία να χτίσουν στα δυνατά τους σημεία και να κάνουν τη διαφορά. Οι άνθρωποί μας εξελίσσονται μαζί με την εταιρία.
Το συνεργατικό πνεύμα, η συλλογική δουλειά και οι ομαδικές επιτυχίες είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους που είναι έτοιμοι να ρισκάρουν, που διαθέτουν καινοτόμα σκέψη και υπερασπίζονται τις πεποιθήσεις τους, που χαρακτηρίζονται από επιμονή και αφήνουν το προσωπικό τους στίγμα σε πολλές διαφορετικές ομάδες και projects. Τους προσφέρουμε αρμοδιότητες από τα πρώτα τους βήματα και πολυάριθμες ευκαιρίες να εξελίξουν την καριέρα τους με γρήγορους ρυθμούς. Όλα αυτά αποτελούν την κουλτούρα μας, η οποία αποτελεί ισχυρό ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.
Η L’Oréal Hellas σέβεται και εκτιμά τους εργαζομένους της και προσπαθεί αυτό να το δείξει με όλους τους δυνατούς τρόπους. Αντίστοιχα, οι εργαζόμενοί μας το αναγνωρίζουν και το εκτιμούν και το εκφράζουν με την δέσμευσή τους στη L’Oréal Hellas. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το ότι καταφέραμε να κερδίσουμε στην Ελλάδα το Employee Engagement Award 2018 από την Korn Ferry , που είναι ο εξωτερικός μας συνεργάτης στις έρευνες Ικανοποίησης των εργαζομένων μας, αναφορικά με την δέσμευση των εργαζομένων μας.

6. Brandstorm 2019, ένας διαγωνισμός που μοιάζει καινοτόμος σήμερα αν και διεξάγεται τα τελευταία 27 χρόνια. Γιατί ένας νέος άνθρωπος να δηλώσει συμμετοχή;

Ο Όμιλος L’Oréal παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να αναζητά νέα ταλέντα και να συνεργάζεται μαζί τους, πραγματοποιεί από το 1992 τον παγκόσμιο διαγωνισμό για φοιτητές Brandstorm.
Στο διάστημα των 27 ετών που έχει πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός, συμμετείχαν 154.000 φοιτητές από 60 χώρες. Η L’Oréal, κάθε χρόνο προσλαμβάνει παγκοσμίως περίπου 150-200 εργαζομένους μέσω του διαγωνισμού, αφού μέσα από αυτόν οι φοιτητές γνωρίζουν τα στελέχη της L’Oréal, που με την σειρά τους ανακαλύπτουν αυτά τα νέα ταλέντα.
Ακόμη και αν η ομάδα των συμμετεχόντων δεν κερδίσει στον διαγωνισμό, η εταιρία διατηρεί την επαφή μαζί τους ενώ τα άτομα της ομάδας έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν περαιτέρω τις δεξιότητες και τα ταλέντα τους, αλλά και να ζήσουν μία πραγματική προσομοίωση του πώς είναι να εργάζεται κανείς στον επιχειρηματικό κόσμο.
Οι συμμετέχοντες εργάζονται σε ομάδες των τριών ατόμων για να δημιουργήσουν ένα concept, να έρθουν αντιμέτωποι με τις ιδέες τους και να φέρουν εις πέρας το σκοπό του επιχειρηματικού τους πλάνου.
Διεκδικούν σημαντικά βραβεία, με το σημαντικότερο φέτος να είναι για τη νικήτρια ομάδα η ευκαιρία να εργαστεί στο Station F στο Παρίσι, ένα από τα μεγαλύτερα Start up hub του κόσμου, το οποίο συνεργάζεται με τη L’Oréal. Εκεί θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν την ιδέα τους πράξη και να την παρουσιάσουν σε επενδυτές.
Σε όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού παρέχονται στους φοιτητές οι πόροι και η εξατομικευμένη καθοδήγηση από επαγγελματίες και συνεργάτες της L'Oréal. Ένας τελικός γύρος συγκεντρώνει όλους τους φιναλίστ από όλο τον κόσμο στο Παρίσι σε μια εκδήλωση Tech Fair στην οποία παρουσιάζουν τις ιδέες τους ενώπιον μίας παγκόσμιας επιτροπής που αποτελείται από κορυφαία στελέχη της L'Oréal.
Η όλη εμπειρία είναι μοναδική και κάθε χρόνο ολοένα και πιο σύγχρονη και ανταποκρίνεται στις ανάγκες των συμμετεχόντων για ενδιαφέρουσες και ουσιαστικές προκλήσεις, ευκαιρίες να ξεχωρίσουν, επαγγελματική καθοδήγηση, networking και ουσιαστική επαφή με στελέχη από τη αγορά.


7. Δώστε μας λίγα στοιχεία για τις ελληνικές συμμετοχές τα τελευταία χρόνια

H Ελλάδα συμμετέχει στον διαγωνισμό από το 2003 και οι Έλληνες φοιτητές έχουν διακριθεί αρκετές φορές ακόμη και σε παγκόσμιο επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, η ελληνική ομάδα το 2013 κατέλαβε τρία πολύ σημαντικά βραβεία. Το πρώτο ήταν το National Country στον ελληνικό τελικό. Μετά από ένα μήνα, συμμετείχε στον παγκόσμιο τελικό στη Γαλλία όπου και παρουσίασε τις ιδέες της ανάμεσα στους καλύτερους όλων των χωρών ( συνολικά 45 χωρών) και αναδείχτηκε δεύτερη παγκοσμίως. Το τρίτο βραβείο ήταν το Βραβείο κοινού (People’s Choice Award). Ένα «έξτρα» βραβείο στον διαγωνισμό τότε, που διεκδικούσε η κάθε χώρα δημιουργώντας τη δική της επικοινωνιακή φωτογραφία και προμοτάροντάς την για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στα social media. Η χώρα που πήρε τα περισσότερα likes κέρδισε, δεν ήταν άλλη από τη δική μας ομάδα από την Ελλάδα!


8. Και ένα μεγάλο ταλέντο της L’Oreal που αναδείχτηκε μέσα από αυτό το διαγωνισμό;

Τα ταλέντα που αναδείχθηκαν είναι πολλά και αυτή τη στιγμή είναι συνεργάτες μας στη L’Oréal Hellas, έχοντας μάλιστα διανύσει και πολύ ενδιαφέρουσες καριέρες μέσα στον όμιλο, αποκομίζοντας σημαντικές εμπειρίες μέσα από διαφορετικούς ρόλους.
Έχουμε σήμερα 8 συνεργάτες πρώην Brandstormers σε θέσεις όπως Marketing Manager, Senior Product Manager, Product Managers καθώς και στελέχη Πωλήσεων.
Το πιο ενδιαφέρον στο φετινό διαγωνισμό είναι ότι απευθύνεται σε φοιτητές όλων των σχολών, όχι μόνο στα παραδοσιακά Business Schools, ενώ επιτρέπει και τη δημιουργία ομάδων από φοιτητές που φοιτούν σε διαφορετικά Πανεπιστήμια. Αυτό μας κάνει ιδιαίτερα αισιόδοξους για το ότι από το Brandstorm θα μπορούμε πλέον να αναγνωρίζουμε ταλέντα για όλα τα τμήματα της Εταιρίας μας και όχι μόνο για τα τμήματα Marketing και Πωλήσεων.


9. H L’Oréal Hellas βραβεύτηκε ως Top Employer 2019. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τη διάκριση αυτή και τι σημαίνει για την εταιρία σας;

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για το ότι η L’Oréal Hellas αναγνωρίστηκε ως Top Employer 2019 από το ανεξάρτητο Ινστιτούτο ‘Top Employer’, ως αποτέλεσμα διεθνούς έρευνας και πιστοποίησης των κορυφαίων εταιριών σε όλο τον κόσμο.

Η πιστοποίηση αυτή είναι πολύ σημαντική για μας, γιατί επιβραβεύει με τον καλύτερο τρόπο τη L’Oréal Hellas για την αριστεία της στις πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.
Οι άνθρωποι βρίσκονται στο κέντρο της επιχειρησιακής μας δραστηριότητας και φροντίζουμε πάντα μέσω των διαφορετικών μας πλάνων HR να κάνουμε την τοποθέτηση αυτή πράξη.
Από τον τρόπο που προσελκύουμε και προσλαμβάνουμε τους ανθρώπους μας, τη διαχείριση του πλάνου καριέρας τους, τις ανταγωνιστικές αμοιβές και παροχές τους, αλλά και την κουλτούρα μας.
Ενδεικτικό της κουλτούρας μας είναι και η έμφαση στη διαφορετικότητα σε κάθε επίπεδο αλλά και στην υποστήριξη του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά με βάση τις ειδικές δεξιότητές του.
Το σημαντικό λοιπόν με τον εν λόγω διαγωνισμό είναι ότι η αξιολόγηση πραγματοποιείται σε πολύ συγκεκριμένους τομείς δραστηριότητας του HR, πρέπει να παρουσιαστούν εμπεριστατωμένα όλα τα διαφορετικά πλάνα, εργαλεία και οι πρακτικές που σχετίζονται με τους ανθρώπους και επιπλέον η αξιολόγηση λαμβάνει χώρα σε σύγκριση με τις καλύτερες πρακτικές που υπάρχουν παγκοσμίως.
Για παράδειγμα, κάποιες πρακτικές, για τις οποίες οι άνθρωποί μας αισθάνονται πως εργάζονται σε ένα κορυφαίο εργασιακό περιβάλλον, έχουν να κάνουν με την έμφαση της εταιρία στην εκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, αλλά και στην υλοποίηση του παγκόσμιου προγράμματος L’Oréal «Share & Care».
Συγκεκριμένα, η L’Oréal Hellas έχει εσωτερικά μια «εταιρία εκπαίδευσης», παρέχοντας έναν απίστευτο πλούτο προγραμμάτων ανάπτυξης για όλους τους εργαζομένους και με όλες τις μορφές: από παγκόσμια σεμινάρια στο Παρίσι και classroom trainings, μέχρι δυναμικά και συνεχώς ανανεωμένα e-learnings αλλά και flex learnings που παρέχουν τη δυνατότητα για ένα προσωποποιημένο και ελεύθερο πλάνο εκπαίδευσης, βάση των αναγκών του κάθε εργαζομένου. Η επένδυσή μας στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων μας είναι σταθερά ανοδική και άρρηκτα συνδεδεμένη με την αύξηση του τζίρου της εταιρίας.
Σχετικά με το πρόγραμμα L’Oréal «Share and Care» ενδεικτικά αναφέρω ότι στη L’Oréal Hellas έχουμε υιοθετήσει πρακτικές για την περαιτέρω υποστήριξη της μητρότητας και της πατρότητας, με 14 εβδομάδες με πλήρεις αποδοχές για τις μητέρες και άδεια πατρότητας που το 2019 φτάνει τις 10 εργάσιμες ημέρες. Επίσης, η εταιρία φέτος για πρώτη φορά εισήγαγε Πρόγραμμα Διάθεσης Μετοχών για τους εργαζομένους της.
Τέλος, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το γεγονός ότι ακολουθούμε όλες τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς ως προς το εργασιακό περιβάλλον όπως work away, early Fridays, χρήση υψηλής τεχνολογίας και σύγχρονων εργαλείων δουλειάς, αυστηρή τήρηση του ωραρίου για την εξισορρόπηση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής και πολλά άλλα!

Η Εύα Γεωργίου, HR Director της L'Oréal Hellas, μας εξηγεί πώς μια εταιρεία αντιμετωπίζει, με επιτυχία, το brain drain  | iefimerida.gr 1
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ L'Oreal Hellas L'Oreal Εύα Γεωργίου ταλέντο L' Oreal
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ