×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Το τέρας του Brexit υπάρχει, είναι μπλε και μαλλιαρό- Γιατί το δημιούργησαν οι Ολλανδοί [εικόνες]

Αυτό είναι το... τέρας του Brexit/ Φωτογραφία: Twitter
19|02|2019 | 17:51
Αυτό είναι το... τέρας του Brexit/ Φωτογραφία: Twitter

Μπορεί η βρετανική κυβέρνηση να μην έχει ιδέα ακόμη για το πώς θα είναι το Brexit, αλλά οι Ολλανδοί έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα: είναι ένα τεράστιο, μαλλιαρό, μπλε τέρας, που... ξαπλώνει στο γραφείο σου και εμποδίζει τη δουλειά σου.

Ο Ολλανδός υπουργός Εξωτερικών, Στεφ Μπλοκ, δημοσίευσε στο Twitter μία τέτοια φωτογραφία την προηγούμενη εβδομάδα. Εκείνος είναι σε απόγνωση, με τα χέρια σηκωμένα και στο γραφείο του είναι ξαπλωμένο το... τέρας, που θυμίζει Μάπετ Σόου, το οποίο φορά ένα λευκό Τ-shirt με τη λέξη Brexit.

«Εχετε τσεκάρει τι συνέπειες θα έχει το Brexit σε εσάς και την εταιρεία σας; Σιγουρευτείτε ότι το Brexit δεν θα μπει στον δρόμο σας», έγραψε στην ανάρτησή του, που περιελάμβανε και το link για μία ιστοσελίδα της κυβέρνησης, στην οποία οι ολλανδικές εταιρείες μπορούν να κάνουν έναν «έλεγχο Brexit» για την επιχείρησή τους, υπολογίζοντας τον αντίκτυπο και λαμβάνοντας μέτρα για να περιορίσουν τις απώλειες.

Η Ολλανδία, σημειώνει ο Guardian, είναι ανάμεσα στις χώρες που έχουν προετοιμαστεί καλύτερα για το «διαζύγιο» της Βρετανίας με την ΕΕ, ιδιαίτερα αν αυτό γίνει τελικά χωρίς συμφωνία. Παρόλα αυτά, η ολλανδική κυβέρνηση ανησυχεί ότι πολλές εταιρείες δεν έχουν αντιληφθεί πλήρως τι μπορεί να συνεπάγεται το Brexit.

Η έμπνευση με το... μπλε τέρας πάντως φαίνεται πως έχει αποτέλεσμα. Μετά την ανάρτηση του Στεφ Μπλοκ, οι εταιρείες που κάνουν «έλεγχο Brexit» δεκαπλασιάστηκαν, σύμφωνα με το ολλανδικό υπουργείο Εξωτερικών. Εως τώρα, σχεδόν 70.000 επιχειρήσεις έχουν κάνει αυτή την κίνηση, από τότε που δημιουργήθηκε η συγκεκριμένη ιστοσελίδα τον περασμένο Μάρτιο. Από αυτές, οι 11.000 έκαναν τον έλεγχο μετά το tweet του υπουργού. «Χρησιμοποιούμε λίγο χιούμορ, για να στείλουμε ένα σοβαρό μήνυμα», δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ