ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Η ΝΕΑ ΘΕΩΡΙΑ

Nέα θεωρία για το ΜΗ370: Συνέβη ό,τι και με το Helios στην Ελλάδα -Ενας ήταν ζωντανός

Η εξαφάνιση της ΜΗ370 το 2014 παραμένει ένα από τα μεγαλύτερη μυστήρια της αεροπλοϊας (Φωτογραφία αρχείου: ΑΡ)
Η εξαφάνιση της ΜΗ370 το 2014 παραμένει ένα από τα μεγαλύτερη μυστήρια της αεροπλοϊας (Φωτογραφία αρχείου: ΑΡ)

Μια νέα θεωρία για το μυστήριο της πτήσης MH370 που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου του 2014 ενώ πετούσε από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο έρχεται να διατυπώσει μια κορυφαία Αμερικανίδα εμπειρογνώμων.

Σύμφωνα με την Κριστίν Νεγκρόνι πιθανότατα συνέβη κάποια αποσυμπίεση καμπίνας στη διάρκεια της μοιραίας πτήσης την ώρα που ο κυβερνήτης Ζαχάρι Αμάντ Ζαχ έκανε διάλειμμα αφήνοντας τον έλεγχο του αεροσκάφους στον συγκυβερνήτη Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ.

Η Αμερικανίδα εμπειρογνώμων, Κριστίν Νεγκρόνι (Φωτογραφία: Wikipedia)

Η συγγραφέας του βιβλίου “The Crash Detectives: Investigating the World’s Most Mysterious Air Disasters” υποπτεύεται ότι ο Φαρίκ υπέστη υποξία -ελλιπή οξυγόνωση του εγκεφάλου- και γι’ αυτό δεν κατάφερε να σταματήσει την πτώση του Boeing 777-200, αλλά επειδή ήταν το μοναδικό άτομο στο πιλοτήριο, έζησε περισσότερο απ’ όλους τους υπόλοιπους που επέβαιναν στο αεροσκάφος.

To βιβλίο "The Crash Detectives: Investigating the World's Most Mysterious Air Disasters" της Κριστίν Νεγκρόνι κυκλοφόρησε το 2016

«Το αεροσκάφος αρχίζει να κατευθύνεται προς τα νότια. Ό,τι ώρα κι αν συνέβη αυτό, πιστεύω ότι σ’ εκείνο το χρονικό σημείο έχασε τις αισθήσεις του. Το διαθέσιμο για τους επιβάτες οξυγόνο αρκούσε για περίπου 15΄, άρα όλοι οι επιβάτες ήταν νεκροί, δεν υπήρχε περίπτωση ανάνηψής τους, ήταν νεκρού πολύ πριν το αεροσκάφος πέσει στη θάλασσα», είπε στη Daily Star.

«Το έριξαν ο πιλότος ή ο συγκυβερνήτης»

Ο κυβερνήτης της MH370, Ζαχάρι Αμάντ Ζαχ (αριστερά) και ο συγκυβερνήτης Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ (δεξιά)

Την περασμένη εβδομάδα ένας Καναδός ερευνητής αεροπορικών δυστυχημάτων υποστήριξε ότι είτε ο κυβερνήτης Ζαχ, ή ο συγκυβερνήτης Φαρίκ πήρε τον έλεγχο του αεροσκάφους με εγκληματική πρόθεση και το «εξαφάνισε για πάντα» , αυτοκτονώντας ο ίδιος και παρασέρνοντας όλους τους υπόλοιπους 238 επιβαίνοντες στον θάνατο. Θεωρίες ότι ο κυβερνήτης έριξε σκόπιμα το αεροσκάφος έχουν διατυπωθεί και παλαιότερα.

O Καναδός εμπειρογνώμων, Λάρι Βανς

Ο Λάρι Βανς, που εργαζόταν παλαιότερα στο Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών του Καναδά είπε στο CBS ότι «δεν είναι ατύχημα. Ήταν σχεδιασμένο και τέθηκε σε εφαρμογή από ένα άτομο που είχε τον έλεγχο του αεροσκάφους μέσω της δουλειάς του». Υποστήριξε δε ότι ο πιλότος ή ο συγκυβερνήτης πήραν την απόφαση να οδηγήσουν το αεροπλάνο «σ’ ένα απόμερος μέρος του ωκεανού και να το εξαφανίσουν για πάντα». 18 ολόκληρους μήνες ερευνούσε ο Καναδός ειδικός το μυστήριο της εξαφάνισης του Boeing της Malaysian Airlines για το βιβλίο του “MH370 Mystery Solved”, αν και δεν μετείχε στην επίσημη έρευνα της Αυστραλιανής Υπηρεσίες Ασφάλειας Μεταφορών, ο πρώην επικεφαλής της οποίας, Μάρτιν Ντόλαν διατηρεί έντονες αμφιβολίες για τη θεωρεία του Βανς. «Τα στοιχεία δεν επαρκούν ακόμη για ένα τόσο στέρεο συμπέρασμα, όσο αυτό που φαίνεται να έχετε βγάλει», είπε στην εκπομπή 60 Minutes του CBS. Κατά τη γνώμη του δύο είναι οι πιθανές θεωρίες: ότι κάποιος είχε τον έλεγχο του αεροσκάφους, ή το αντίθετο κι ότι «υπάρχουν στοιχεία, τα οποία στηρίζουν και τις δύο αυτές θεωρίες»...

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.