L’Oréal: Ρεκόρ πωλήσεων 10ετίας με αύξηση 7,1% το 2018 - iefimerida.gr

L’Oréal: Ρεκόρ πωλήσεων 10ετίας με αύξηση 7,1% το 2018

Γραφεία της L’Oréal/ Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το Διοικητικό Συμβούλιο της L’Oréal συναντήθηκε στις 7 Φεβρουαρίου 2019, υπό την Προεδρία του Jean-Paul Agon και υπό την παρουσία νόμιμων ελεγκτών. Το Συμβούλιο έκλεισε τις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις και τις οικονομικές δηλώσεις για το 2018.

Ο Jean-Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal, δήλωσε σχετικά με τα Ετήσια Αποτελέσματα:

“Σε μια αγορά ομορφιάς που επιταχύνθηκε σημαντικά το 2018, η L’Oréal σημείωσε το καλύτερο έτος ανάπτυξής της από το 2007, με +7,1%1, σε συνέχεια ενός ισχυρού τέταρτου τριμήνου που παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 7,7%1.

Όλοι οι Κλάδοι σημειώνουν αύξηση ειδικά η L’Oréal Luxe και ο Κλάδος Δερμοκαλλυντικών που και οι δύο σημείωσαν διψήφια ανάπτυξη. Οι βασικές μάρκες σημείωσαν την υψηλότερη απόδοση, ιδιαίτερα στον Κλάδο L’Oréal Luxe, όπου οι πωλήσεις της Lancôme ξεπέρασαν τα 3 δις ευρώ. Ο κλάδος Δερμοκαλλυντικών πέτυχε την μεγαλύτερη ανάπτυξη των τελευταίων 10 ετών σε μια πολύ δυναμική αγορά προϊόντων περιποίησης του δέρματος. Στον κλάδο Καταναλωτικών Προϊόντων Ευρείας Διανομής, το 2018 ήταν μια καλή χρονιά για την L’Oréal Paris και τη Maybelline New York. Ο κλάδος των Επαγγελματικών Προϊόντων εν τω μεταξύ σημείωσε μια συγκρατημένη αύξηση στις πωλήσεις, χάρη σε μια σημαντική επιτάχυνση κατά το τελευταίο τρίμηνο.

Η ανάπτυξη ανά γεωγραφική ζώνη παρέμεινε διαφοροποιημένη. Στη Δυτική Ευρώπη, η πρόοδος ήταν συγκρατημένη, λόγω δυσκολιών που σημειώθηκαν σε κάποιες από τις αγορές, ενώ στη Νότια Αμερική η ανάπτυξη βελτιώθηκε συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Οι νέες αγορές πέτυχαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη από το 2007, ενώ η Ζώνη Ασίας–Ειρηνικού, που μεγαλώνει κυρίως χάρη στην Κίνα, ξεπέρασε τη Νότια Αμερική με πωλήσεις μεγαλύτερες των 7 δις ευρώ.

Το 2018 ήταν μια ακόμη πολύ καλή χρονιά για δυο από τους πιο ισχυρούς οδηγούς ανάπτυξής μας. Πρώτον, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις 14 αυξήθηκαν κατά + 40,6% και τώρα αντιπροσωπεύουν το 11% των πωλήσεων του Ομίλου. Δεύτερον, οι λιανικές πωλήσεις στον ταξιδιωτικό τομέα έσπασαν το φράγμα των 2 δις ευρώ με μια αύξηση της τάξεως του +27,1%.

Το περιθώριο ακαθάριστου κέρδους αυξήθηκε σημαντικά και κατόπιν ισχυρών επενδύσεων στην έρευνα, την καινοτομία και τους επιχειρηματικούς μοχλούς ανάπτυξης, το λειτουργικό περιθώριο κέρδους σημείωσε ένα νέο ρεκόρ με απόδοση 18,3% επί των πωλήσεων.

Περισσότερο από ποτέ, είναι η δύναμη του επιχειρηματικού μοντέλου της L’Oréal, που είναι τόσο ισχυρό και ισορροπημένο, που καλύπτει όλα τα δίκτυα, όλες τις κατηγορίες, όλες τις τιμολογιακές κλίμακες, όλους τους καταναλωτές και έτσι επιτρέπει στον Όμιλο να αδράξει τις ευκαιρίες, όπου και αν αυτές παρουσιάζονται. Ανά τον κόσμο οι ομάδες μας είναι σε ετοιμότητα και αφουγκράζονται τις ανάγκες και επιθυμίες του καταναλωτή. Προσαρμόζουν και κατανέμουν τους πόρους με μεγάλη ευελιξία, πάντα επιδιώκοντας την αριστεία. Με αυτό τον τρόπο η L’Oréal προσφέρει επικερδή και βιώσιμη ανάπτυξη και ενδυναμώνει τη θέση της ως ηγέτη στην αγορά των καλλυντικών χρόνο με το χρόνο.

Τέλος, το 2018, η L’Oréal αναγνωρίστηκε για μια ακόμη φορά για την ηγεσία της στην εταιρική περιβαλλοντική και κοινωνική ευθύνη από το CDP, που αναγνώρισε την L’Oréal, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ως έναν παγκόσμιο ηγέτη στη βιώσιμη ανάπτυξη, με σκορ 3 «Α» για τη διαχείριση της κλιματικής αλλαγής, τις ασφάλειας του νερού και των δασών. H L’Oréal έχει επίσης αναγνωριστεί για τη δέσμευση της ως προς την ισότητα των φύλων και έχει χαρακτηριστεί ως νούμερο 1 στην Ευρώπη για την ισότητα των φύλων από την Equileap. Οσον αφορά την Ηθική, η L’Oréal παραμένει υποδειγματική και έχει αναγνωριστεί ως νούμερο 1 παγκοσμίως από το δεοντολογικό δείκτη φήμης Covalence EthicalQuote.

Σε ένα οικονομικό περιβάλλον που παραμένει ασταθές και αβέβαιο, είμαστε βέβαιοι, χάρη στις καινοτομίες μας, τα ισχυρά μας προϊόντα, την ψηφιακή μας υπεροχή και τις εξαιρετικές μας ομάδες εργαζομένων ανά τον κόσμο, ότι μπορούμε να ακολουθήσουμε τις δεσμεύσεις μας για την εταιρική κοινωνική ευθύνη, να ξεπεράσουμε σε επιδόσεις την αγορά των καλλυντικών το 2019 και να επιτύχουμε μια ακόμη χρόνια ανάπτυξης σε πωλήσεις και κέρδη».

Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει στην Ετήσια Γενική Συνέλευση στις 18 Απριλίου 2019 την ανανέωση της θητείας της Sophie Bellon ως διευθυντρίας για τα επόμενα 4 χρόνια.

Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει στην Ετήσια Γενική Συνέλευση, την υποψηφιότητα της Fabienne Dulac, Αναπληρώτριας Διευθύνουσας Συμβούλου της Orange Γαλλίας, ως νέας ανεξάρτητης διευθύντριας.

Αν η Ετήσια Γενική Συνέλευση εγκρίνει την ανανέωση της θητείας και την υποψηφιότητα, ο αριθμός των ανεξάρτητων διευθυντών θα είναι 8 από τους 14, διαμορφώνοντας το δείκτη ανεξάρτητου διευθυντή σε 57%. Ο αριθμός των γυναικών στο Διοικητικό Συμβούλιο θα είναι 7 από τους 14 διευθυντές που έχουν οριστεί από την Ετήσια Γενική Συνέλευση, αριθμός που αντιστοιχεί σε ποσοστό εκπροσώπησης των γυναικών της τάξεως του 50% 5.

Πωλήσεις 2018

Σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα, βάσει συγκρίσιμων ενοποιημένων στοιχείων με σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, η αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου L’Oréal ανήλθε στο +7,1%.

Τα καθαρά αποτελέσματα των μεταβολών των ενοποιημένων στοιχείων ήταν +0,9%.

Η ανάπτυξη με σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες ανήλθε στο +8,0%.

Στο τέλος του 2018 οι συναλλαγματικές διακυμάνσεις είχαν αρνητικό αντίκτυπο της τάξεως του -4,5%.

Με βάση τα συνολικά στοιχεία, οι πωλήσεις του Ομίλου, στις 31 Δεκεμβρίου 2018, ανήλθαν σε 26,9 δις ευρώ, μία αύξηση της τάξεως του +3,5%.

L’Oréal: Ρεκόρ πωλήσεων 10ετίας με αύξηση 7,1% το 2018 | iefimerida.gr 0

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ο Κλάδος των Επαγγελματικών Προϊόντων έκλεισε τη χρονιά με αύξηση +2,0% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -2,6% βάσει των συνολικών στοιχείων.

Το έτος χαρακτηρίστηκε από τον ανανεωμένο δυναμισμό του Κλάδου, ο οποίος επιταχύνθηκε κατά το τέταρτο τρίμηνο. Όλες οι γεωγραφικές ζώνες αναπτύσσονται, εκτός από αυτή της Δυτικής Ευρώπης. Η επιστροφή στην ανάπτυξη για τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βραζιλία, επιβεβαιώθηκε. Η Ζώνη Ασίας -Ειρηνικού, διατήρησε τη δυναμική της, βασιζόμενη στην Ινδία και την Κίνα, το ίδιο και η Ζώνη της Ανατολικής Ευρώπης.

Ο τομέας των προϊόντων περιποίησης μαλλιών επωφελήθηκε από την ανάπτυξη της Kérastase, συνδυάζοντας την επιτυχία του Resistance Extentioniste και του Fusio-Dose, με την ανάπτυξη μιας επιλεκτικής στρατηγικής πολλαπλών καναλιών. Η δυναμική στις βαφές μαλλιών αυξήθηκε χάρη στο Shady EQ της Redken, η οποία κατέγραψε ένα ακόμη έτος ανάπτυξη, στην επιτυχία του λανσαρίσματος SoColor Cult της Matrix και της καλής απόδοσης του Dia της L'Oréal Professionnel.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΥΡΕΙΑΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

Ο Κλάδος Προϊόντων Ευρείας Διανομής σημείωσε ανάπτυξη +2,8% κατά το τέταρτο τρίμηνο, σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα, ενώ έκλεισε το έτος σημειώνοντας ανάπτυξη + 2,5%, σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -0,7% βάσει των συνολικών στοιχείων.

Οι τρεις μεγαλύτερες μάρκες του Κλάδου μεγαλώνουν. Η L'Oréal Paris και η Maybelline New York διατηρούν την πολύ καλή ετήσια δυναμική τους, ενώ η ανάπτυξη της Garnier επιταχύνθηκε το τέταρτο τρίμηνο.

Τα προϊόντα περιποίησης του δέρματος αναπτύσσονται δυναμικά, με διψήφια ανάπτυξη παγκοσμίως όσον αφορά στην περιποίηση προσώπου, χάρη στην εξαιρετική απόδοση του Revitalift Filler της L'Oréal Paris, τις μάσκες προσώπου της Garnier και τη σειρά περιποίησης Men Expert. Η ανάπτυξη του Κλάδου του μακιγιάζ συνεχίζεται, κυρίως χάρη στη Maybelline New York και την παγκόσμια επιτυχία των Superstay Matte Ink και Fit Me!. Στην περιποίηση των μαλλιών επίσης υπήρχαν δύο πολύ επιτυχημένα λανσαρίσματα: το Elseve Dream Lengths και το Fructis Hair Food. Ο Κλάδος συνεχίζει να αντιμετωπίζει δυσκολίες στη Δυτική Ευρώπη, όπου η αγορά παραμένει υποτονική, καθώς και στη Βραζιλία. Κερδίζει μερίδιο αγοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ανατολική Ευρώπη και συνεχίζει να επιταχύνει την ανάπτυξή του στην Ασία, κυρίως χάρη στις αγορές της Κίνας και της Ινδίας.Το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να παρουσίάζει ανάπτυξη.

L’ORÉAL LUXE

Οι πωλήσεις της L'Oréal Luxe αυξήθηκαν κατά + 14,4% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και +10,6%, βάσει των συνολικών στοιχείων, με τις πωλήσεις του δευτέρου εξαμήνου να σημειώνουν + 15,1% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα. Ο Κλάδος ξεπέρασε την αγορά και μετέτρεψε το 2018 σε ένα ιστορικό έτος.

Οι τέσσερεις μάρκες δισεκατομμυρίων του Κλάδου, σημείωσαν διψήφια ανάπτυξη. Η Lancôme μεγαλώνει κυρίως χάρη στον τομέα περιποίησης του δέρματος και τα franchises της Génifique και της Absolue, αλλά και χάρη στην αδιαμφισβήτητη επιτυχία του La Vie est Belle. Τα προϊόντα Yves Saint Laurent και Giorgio Armani είχαν ένα πολύ καλό έτος στον τομέα των αρωμάτων, με τα Black Opium, Y, Sí Passione και το Acqua di Giò Absolu, καθώς και στα προϊόντα foundation. Η Kiehl's επωφελείται από την επιτάχυνση του τομέα περιποίησης του δέρματος, με μια εξαιρετική απόδοση από το Line-Reducing Concentrate. Παράλληλα συνεχίζεται η επιτυχημένη ανάπτυξη των κλάδων IT Cosmetics και Atelier Cologne.

Η L'Oréal Luxe κερδίζει σημαντικό μερίδιο αγοράς στη Ζώνη Ασίας-Ειρηνικού, ιδιαίτερα στην Κίνα, σημείωσε διψήφια ανάπτυξη. Ο Κλαδος αναπτύχθηκε καλά στις δυναμικές αγορές, όπως στις λιανικές πωλήσεις στον ταξιδιωτικό τομέα, στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής. Στη Δυτική Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή, κατάφερε να ξεπεράσει τις δύσκολες αυτές αγορές. Παράλληλα, ο Κλάδος συνεχίζει να επιταχύνει την ανάπτυξή τους στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

ΔΕΡΜΟΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

Ο Κλάδος των Δερμοκαλλυντικών διατήρισε την ισχυρή δυναμική του ανάπτυξη κατα το τέταρτο τρίμηνο και ολοκλήρωσε ένα εξαιρετικό έτος με + 11,9% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και +9,2% βάσει των συνολικών στοιχείων.

Ο Κλάδος συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο αγοράς σε όλες τις γεωγραφικές Ζώνες με ταχείς ρυθμούς, ενώ η ανάπτυξή του παραμένει ισχυρή στη Βόρεια Αμερική και στην Ασία. Στην ανάπτυξη αυτή του Κλάδου, έχουν συμβάλει όλα τα μεγάλα προϊόντα του. Η La Roche-Posay ολοκλήρωσε το έτος με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, χάρη στην αντιρυτιδική καινοτομία Hyalu B5 και τα βασικά franchises των Anthelios και Effaclar, σημειώνοντας εξαιρετικές επιδόσεις σε όλες τις Ζώνες. Η Vichy παρουσίασε και πάλι ανάπτυξη χάρη στο Mineral 89, το κορυφαίο προϊόν του 2018. Η SkinCeuticals παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη σε όλες τις Ζώνες, ενώ ισχυροποίησε και την πρώτη θέση της στα επαγγελματικά προϊόντα περιποίησης του δέρματος στις ΗΠΑ.Η CeraVe κατέγραψε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική και πλέον εξαπλώνεται σε περισσότερες από 30 χώρες. Το ηλεκτρονικό εμπόριο επιταχύνεται σημαντικά και αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 13% των πωλήσεων του Κλάδου.

Περίληψη ανά γεωγραφική Ζώνη

ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ

Η Ζώνη αυτή σημείωσε αύξηση πωλήσεων το τέταρτο τρίμηνο και ολοκλήρωσε το έτος με -0,3% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -0,7% βάσει των συνολικών στοιχείων. Το 2018, η Δυτική Ευρώπη επηρεάστηκε από την υποτονικότητα ορισμένων αγορών, όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και από την επιβράδυνση της κατηγορίας προϊόντων μακιγιάζ.

Η L'Oréal Luxe ξεπέρασε την αγορά, χάρη στη δυναμική των Lancôme, Giorgio Armani και Kiehl's. Το ίδιο ισχύει και για τον Κλάδο των Δερμοκαλλυντικών, χάρη στην ταχεία ανάπτυξη της La Roche-Posay και την εξαγορά της CeraVe. Ο Κλάδος των Προϊόντων Ευρείας Διανομής ενισχύει την θέση του στα προϊόντα μακιγιάζ, χάρη στα θετικά αποτελέσματα των Maybelline New York και Essie και πιο πρόσφατα στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος, χάρη στα αντιγηραντικά προϊόντα της L'Oréal Paris και τα καθαριστικά προϊόντα της Garnier.

ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ

Η Ζώνη αυτή σημείωσε αύξηση +2,7% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και

-1,6% βάσει των συνολικών στοιχείων.

Ο Κλάδος Προϊόντων Ευρείας Διανομής παρέμεινε σε καλό δρόμο και αύξησε το μερίδιο αγοράς του στα προϊόντα μακιγιάζ και τις βαφές μαλλιών, χάρη στις καλές επιδόσεις των μαρκών L'Oréal Paris, Maybelline New York και Essie. Στην Luxe, τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας αποτελούν ένα εξαιρετικά δυνατό τομέα, με τις μάρκες Kiehl’s και IT Cosmetics να ξεπερνούν την αγορά. Η L'Oréal Luxe αναπτύσσεται ταχύτερα από την αγορά και στην κατηγορία των αρωμάτων. Στον Κλάδο των Επαγγελματικών Προϊόντων η ανάπτυξη προέρχεται κυρίως από τις μάρκες Redken και Matrix και από την εξαγορά του Pulp Riot. Η ανάκαμψη των πωλήσεων της εμβληματικής μάρκας Kérastase είναι επίσης αξιοσημείωτη. Ο Κλάδος των Δερμοκαλλυντικών παρουσίασε καλή απόδοση κοντά στο 20% με τις μάρκες CeraVe, SkinCeuticals, La Roche-Posay και Vichy, που όλες παρουσίασαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης.

ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Ασία-Ειρηνικός: Η Ζώνη αυτή σημείωσε αύξηση + 24,1% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και +20,4% βάσει των συνολικών στοιχείων. Και οι τέσσερις Κλάδοι κέρδισαν μερίδιο αγοράς. Η δυναμική των καταναλωτών της Κίνας, σε συνδυασμό με την πολύ καλή απόδοση των μεγάλων μαρκών και την ταχεία ανάπτυξη σε πολλές άλλες αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας καθώς και στις λιανικές πωλήσεις στον ταξιδιωτικό τομέα, ήταν οι κύριοι παράγοντες ανάπτυξης αυτής της Ζώνης. Και οι τέσσερις Κλάδοι παρουσίασαν ισχυρά στοιχεία ανάπτυξης κατά το τέταρτο τρίμηνο, χάρη στην επιτυχία των πωλήσεων του Singles' Day (11/11) στην Κίνα. Η εξαγορά της Stylenanda τον Ιούνιο ενίσχυσε τη θέση του Ομίλου στη Ζώνη αυτή.

Λατινική Αμερική: Η Ζώνη αυτή εμφανίζει μείωση -0,4% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -8,6% βάσει των συνολικών στοιχείων. Οι Κλάδοι L'Oréal Luxe και Δερμοκαλλυντικών καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη και κερδίζουν μερίδιο αγοράς. Στη Βραζιλία, ο Κλάδος των Επαγγελματικών Προϊόντων αναπτύσσεται δυναμικά, ενώ η απόδοση του τμήματος Προϊόντων Ευρείας διανομής παρουσιάζει συνεχείς προκλήσεις, σημειώνοντας ωστόσο βελτίωση κατά το δεύτερο εξάμηνο. Η ρύθμιση της 1ης Ιουλίου, που επέτρεψε τον υπερπληθωρισμό στην Αργεντινή, είχε αρνητική επίδραση κατά -2,0% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα, για την ετήσια ανάπτυξη της Ζώνης.

Ανατολική Ευρώπη: Η Ζώνη εμφανίζει ανάπτυξη + 9,1% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και -0,2% βάσει των συνολικών στοιχείων. Η ανάπτυξη προήλθε και από τους τέσσερις Κλάδους αλλά κυρίως από τον Κλάδο των Δερμοκαλλυντικών. Ανάμεσα στις διαφορετικές χώρες, η Τουρκία, η Ουκρανία, η Ρουμανία και η Τσεχική Δημοκρατία παρουσίασαν την πιο δυναμική ανάπτυξη. Επιπλέον, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται πολύ γρήγορα, κατέχοντας ποσοστό μεγαλύτερο του 50%.

Αφρική, Μέση Ανατολή: Η Ζώνη αυτή σημείωσε αύξηση +4,9% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και +0,2% βάσει των συνολικών στοιχείων, παρά το δυσμενές γεωπολιτικό πλαίσιο και τις ασθενείς αγορές, ειδικά στη Μέση Ανατολή. Η Αίγυπτος και το Μαρόκο σημείωσαν ικανοποιητική ανάπτυξη και όλοι οι Κλάδοι αύξησαν το μερίδιό τους στην αγορά. Θετική ήταν και η ανάπτυξη στη Νότιο Αφρική και την Κένυα, χάρη κυρίως στην κατηγορία Προϊόντων Ευρείας Διανομής και το λανσάρισμα της σειράς περιποίησης σώματος της Mixa.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ