×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
Η ΑΘΕΑΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

«Unseen Greece by 20 Mates»: Ολοκληρώθηκε το μεγάλο project της Huawei υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

Ολοκληρώθηκε το project «Unseen Greece by 20 Mates»
08|02|2019 | 13:11
Ολοκληρώθηκε το project «Unseen Greece by 20 Mates»

Ολοκληρώθηκε το φιλόδοξο project «Unseen Greece by 20 Mates», στο πλαίσιο του οποίου 20 επιφανείς Έλληνες instagrammers φωτογράφησαν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας, με την παράδοση 500 εικόνων υψηλής αισθητικής αξίας στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.

Σκοπός του project ήταν η ανάδειξη και προώθηση της αθέατης πλευράς της Ελλάδας, μέσα από την σύγχρονη και συχνά διαφορετική ματιά Ελλήνων, ερασιτεχνών και μη, φωτογράφων του Instagram χρησιμοποιώντας το νέο Smartphone Huawei Mate20 Pro με την δύναμη της διπλής Τεχνητής Νοημοσύνης και την τριπλή κάμερα Leica.

Και ενώ το αρχικό πλάνο προέβλεπε την παράδοση 200 εικόνων, τελικά, λόγω του υπερβάλλοντος ζήλου από πλευράς των φωτογράφων και του υψηλού επιπέδου του υλικού, τελικά παραδόθηκαν 500 εικόνες!

«Unseen Greece by 20 Mates»: Ολοκληρώθηκε το μεγάλο project της Huawei υπό την αιγίδα του ΕΟΤ | iefimerida.gr 0

Οι φωτογραφίες από σήμερα ξεκινούν το ταξίδι τους στον κόσμο, αφού θα χρησιμοποιηθούν ως υλικό για τις social media καμπάνιες του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ενώ μέρος αυτών θα κάνει ντεμπούτο στην μεγάλη τουριστική έκθεση ΙΤΒ-BERLIN, η οποία ανοίγει τις πύλες της σε ένα μήνα στο Βερολίνο.
Πέτρος Δρακόπουλος -  Country Senior Marketing Manager Huawei, Χαράλαμπος Καρίμαλης – Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Αναστασία Καραμπουρνιώτη – Marketing Manager Huawei  

O ο κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης, Πρόεδρος του Eλληνικού Οργανισμού Τουρισμού, υποδέχτηκε το υλικό με την εξής δήλωση: «Ευχαριστούμε θερμά την Huawei που με τις 500 φωτογραφίες του Unseen Greece ενισχύει σημαντικά την στρατηγική Greece 365 που έχουμε επιλέξει για την προβολή της πατρίδας μας τα τελευταία χρόνια. Στόχος του ΕΟΤ είναι να προχωρήσει πέρα από τις παραδοσιακές απεικονίσεις και να αναδείξει τις πλούσιες, μοναδικές και γνήσιες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της. Τα σπάνιας ομορφιάς και αισθητικής τοπία, πορτραίτα και στιγμιότυπα που απαθανάτισαν οι Έλληνες Instagrammers για λογαριασμό του Unseen Greece αποτελούν ουσιαστικά ένα διαβατήριο για όλους, Έλληνες και ξένους, σε αυτή την αθέατη, άγνωστη και ανεξερεύνητη Ελλάδα».
Πέτρος Σαγάνας –  Αναπληρωτής Διευθυντής Έρευνας Αγοράς & Διαφήμισης ΕΟΤ, Αναστασία Καραμπουρνιώτη – Marketing Manager Huawei, Χαράλαμπος Καρίμαλης – Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Ελευθερία Φίλη – Προϊσταμένη Εκδόσεων και Οπτικοακουστικών Μέσων ΕΟΤ, Πέτρος Δρακόπουλος – Country Senior Marketing Manager Huawei  

Από την πλευρά της Huawei, το υλικό παρέδωσαν στον κ. Καρίμαλη η κα. Αναστασία Καραμπουρνιώτη Marketing Manager και ο κ. Πέτρος Δρακόπουλος, Senior Marketing Manager και της Huawei.

Ο κ. Δρακόπουλος υπογράμμισε: «Είναι τιμή για εμάς στην Huawei  Greece να συνδεθούμε τόσο στενά και ουσιαστικά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Μέσω του Unseen Greece, αξιοποιήσαμε τις πραγματικά συγκλονιστικές φωτογραφικές δυνατότητες του Huawei Mate 20 Pro για να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που θα κάνει τους Έλληνες περήφανους για την ομορφιά του τόπου τους. Χαιρόμαστε πολύ που οι φωτογραφίες αυτές, μέσω της παρουσίας τους στα περίπτερα του ΕΟΤ στις κατά τόπους εκθέσεις, θα αναδείξουν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας και θα προσελκύσουν επισκέπτες να την ανακαλύψουν και οι ίδιοι από κοντά».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ