Η οδύσσεια του Μετρό Θεσσαλονίκης -Ξεκίνησε το 2004... φτάνει σε 2 χρόνια - iefimerida.gr

Η οδύσσεια του Μετρό Θεσσαλονίκης -Ξεκίνησε το 2004... φτάνει σε 2 χρόνια

Ο πρώτος ολοκληρωμένος σταθμός/ Φωτογραφία: MOTION TEAM- ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ενα από τα πλέον πολύπαθα έργα της χώρας τα τελευταία 15 χρόνια είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς οι πρώτες εργασίες για την κατασκευή του έργου ξεκίνησαν το… 2004.

Και μπορεί χθες ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, έστω και άτυπα, να εγκαινίασε τον Σταθμό Σιντριβάνι ωστόσο όπως εκτιμούν οι ειδικoί είναι πολύ δύσκολο να κοπεί εισιτήριο πριν το 2020.

Διαβάστε στο economistas.gr την ιστορία του έργου, τα προβλήματα και τον εκτροχιασμό των χρονοδιαγραμμάτων και ποια είναι τα βασικά σενάρια για την λειτουργία των 13 σταθμών του μεγάλου έργου. Σημειώνεται ότι οι 18 νέοι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργούν, πλήρως αυτοματοποιημένα, χωρίς οδηγό.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μετρό Θεσσαλονίκη
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ