Θέλετε λίγο μητρικό γάλα για να βουτήξετε το μπισκότο σας;

Το κόνσεπτ ονομάζεται Βασικό Ένστικτο και δημιουργήθηκε από Κορεάτικη διαφημιστική για να γιορτάσει τα 100 χρόνια του Oreo. Εννοείται πως έχει ήδη κάνει τον γύρο του κόσμου. Και όχι με την καλή έννοια.

«Το αγαπημένο μπισκότο κάθε γάλατος». Αυτό γράφει η λεζάντα που συνοδεύει την διαφημιστική καμπάνια των Oreo, που ήδη κυκλοφορεί στην Νότια Κορέα.

Το δημιούργημα της διαφημιστικής εταιρίας Cheil Worldwide με έδρα την Σεούλ πηγαίνει αρκετά χιλιόμετρα πιο κάτω την λογική του πόσο πολύ ταιριάζουν τα συγκεκριμένα best seller μπισκότα με το γάλα.

Προφανώς οι προθέσεις των δημιουργών ήταν αγαθές.

Και η εκτέλεση κομψή.

Αλλά, στο τέλος της ημέρας, το μόνο σίγουρο είναι ότι ( αυτή τη στιγμή που διαβάζεται αυτό το άρθρο) κάποιος, κάπου, απολύεται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ