Πώς το χόμπι μιας 34χρονης την έκανε να βγάλει 1 εκατ. δολ. -Τα μαγιό που λάτρεψαν οι Καρντάσιαν [εικόνες] - iefimerida.gr

Πώς το χόμπι μιας 34χρονης την έκανε να βγάλει 1 εκατ. δολ. -Τα μαγιό που λάτρεψαν οι Καρντάσιαν [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Κόρτνεϊ Καρντάσιαν, η Έμιλι Ραταϊκόφσκι και η Κένταλ Τζένερ πίνουν νερό στο όνομα των μπικίνι της εταιρείας Sommer Swim.

Τα μπραζίλιαν μαγιό με τα έντονα χρώματα κυριάρχησαν κατά την περίοδο του καλοκαιριού στην Ευρώπη, αλλά η μάρκα προέρχεται από μια Γερμανίδα μετανάστρια που περνά τον χρόνο της μεταξύ Μπαλί, Ισπανίας και Αυστραλίας.

Η ιδιοκτήτρια της εταιρείας είναι η 34χρονη Άννα Μαρία Σόμερ. «Δεν ξεκίνησα αρχικά θέλοντας να φτιάξω μια εταιρεία με μαγιό. Υποθέτω ότι αυτό προέκυψε σταδιακά» είπε στο Femail της Daily Mail.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη S O M M Ξ R . S W I M (@sommer.swim) στις 26 Αύγ, 2018 στις 10:30 μμ PDT

«Η ζωή σε ένα δημιουργικό μέρος όπως το Μπαλί με ενέπνευσε πραγματικά και άρχισα να εξερευνώ διαφορετικές ιδέες. Έπαιζα με το σχεδιασμό κάποιων κομματιών, αλλά τον πρώτο χρόνο το έκανα κυρίως ως χόμπι και δεν το έπαιρνα στα σοβαρά. Την δεύτερη χρονιά ένιωσα λίγο πιο άνετα και αντί να σχεδιάζω κομμάτια που σκεφτόμουν ότι πιθανότατα οι άλλοι θα ήθελαν να τα φορέσουν, άρχισα να δημιουργώ κομμάτια που θα ήθελα να τα φορέσω εγώ και ξαφνιάστηκα αλλά και κολακεύτηκα όταν τα πράγματα άρχισαν να απογειώνονται».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) στις 25 Ιαν, 2018 στις 2:10 μμ PST

Μία από τις στιγμές που πραγματικά δεν θα ξεχάσει ποτέ, ήταν όταν εμφανίστηκε το διάσημο μοντέλο Έμιλι Ραταϊκόφσκι να φορά ένα από τα μαγιό της στην παραλία το 2017. «Η στιγμή αυτή ήταν σίγουρα ξεχωριστή» εξηγεί η 34χρονη Άννα- Μαρία.

Από εκείνη την ημέρα και μετά, κι άλλα μοντέλα της Victoria’s Secret, όπως η Γιασμίν Τούκες και η Σάρα Σαμπάιο αλλά και η βετεράνος Αλεσάντρα Αμπρόσιο, έχουν φωτογραφηθεί με τα μαγιό της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη S O M M Ξ R . S W I M (@sommer.swim) στις 16 Αύγ, 2018 στις 4:48 μμ PDT

«Φυσικά, την μεγαλύτερη επίδραση έχει όταν φορά κάποια από τις Καρντάσιαν ή τις Τζένερ, ένα από τα μαγιό μου» αναφέρει. «ΑΝ είμαστε τυχεροί και κάποια από αυτές φορέσει ένα από τα μαγιό μου, μπορεί να οδηγήσει σε έκθεση σε ταμπλόιντς και περιοδικά και να αναφέρει και το όνομα του μπικίνι ή της εταιρείας μας, τότε είναι που βλέπουμε πραγματικά αύξηση στις πωλήσεις».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη S O M M Ξ R . S W I M (@sommer.swim) στις 14 Αύγ, 2018 στις 6:54 πμ PDT

Και αυτές οι πωλήσεις ανεβαίνουν μήνα με τον μήνα, με την εταιρεία να αξίζει σήμερα πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη S O M M Ξ R . S W I M (@sommer.swim) στις 4 Αύγ, 2018 στις 1:03 πμ PDT

«Η καθαρή αξία του εμπορικού σήματος ανέρχεται σε επταψήφιο αριθμό, γεγονός που μας ενθαρρύνει περισσότερο ως ομάδα για να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε και να προσφέρουμε στους πελάτες μας νέα και συναρπαστικά προϊόντα» είπε. «Εξετάζουμε επίσης την εισαγωγή κάποιων νέων στυλ από την επερχόμενη κολεξιόν τον Νοέμβριο, και θα δούμε κάποια κοψίματα σε μαγιό για πιο γεματούλες γυναίκες».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη S O M M Ξ R . S W I M (@sommer.swim) στις 12 Αύγ, 2018 στις 7:40 πμ PDT

Κι ενώ το Instagram είναι γεμάτο με μαγιό που προσπαθούν να ξεχωρίσουν σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά, η Σόμμερ κατάφερε να γίνει όνομα. Και όπως λέει η ίδια, ξέρει το γιατί. «Υποθέτω ότι η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στην εταιρεία μου και σε άλλες αυστραλιανές θα ήταν αρχικά η αισθητική. Ήμασταν μία από τις πρώτες που επιστρέψαμε στην ρετρό εποχή με τα ψηλά κοψίματα και τα γυαλιστερά υφάσματα» είπε.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη S O M M Ξ R . S W I M (@sommer.swim) στις 13 Ιούλ, 2018 στις 12:33 πμ PDT

«Επειδή το στυλ μας παρέμεινε αρκετά συνεπές κατά την διάρκεια των σεζόν, πιστεύω ότι αυτό οδήγησε σε ένα πιστό κοινό, που εμπιστεύεται την εταιρεία. Επίσης, υπάρχουν πελάτες που δηλώνουν πρόθυμοι να τολμήσουν λίγο περισσότερο καθώς είναι σίγουροι για την ποιότητα του προϊόντος που παρέχουμε».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ