fbpx Πότε πρέπει να τρώμε πρωινό και πότε βραδινό για να χάσουμε σωματικό λίπος, σύμφωνα με νέα έρευνα | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΙΠΟΥΣ

Πότε πρέπει να τρώμε πρωινό και πότε βραδινό για να χάσουμε σωματικό λίπος, σύμφωνα με νέα έρευνα

Πρωινό /Φωτογραφία: unsplash
30|08|2018 | 21:58
Πρωινό /Φωτογραφία: unsplash

Τα περιττά κιλά και το λίπος μπορούν να γίνουν εφιάλτης μας.

Συχνά προσπαθούμε να τα χάσουμε με διάφορους τρόπους, δεν είναι πάντα εύκολο όμως. Δίαιτες, διατροφές, προγράμματα άσκησης μπαίνουν στη ζωή μας για να την κάνουν καλύτερη με ένα πιο ωραίο και υγιές σώμα.

Από ότι φαίνεται όμως, δεν είναι το τι τρώμε αλλά πότε το τρώμε το κλειδί για τη μείωση του σωματικού λίπους.

Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Σάρεϊ, που διήρκεσε 10 εβδομάδες, οι ώρες των γευμάτων μπορεί να έχουν σημαντική επίδραση στη σύνθεση του σώματος.

Αντίθετα με άλλες έρευνες «περιορισμένης ώρας σίτισης», οι συμμετέχοντες δεν ήταν αναγκασμένοι να ακολουθούν μια συγκεκριμένη δίαιτα και μπορούσαν να φάνε ό,τι ήθελαν, αρκεί να ήταν μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο.

Διαβάστε πότε πρέπει να τρώμε πρωινό και πότε βραδινό για να χάσουμε σωματικό λίπος, σύμφωνα με νέα έρευνα στο bovary.gr

ΣΧΟΛΙΑ