fbpx Εκπληξη! Oι καλοκαιρινές παραστάσεις του Εθνικού στις βιτρίνες του Attica [εικόνες] | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑΣ

Εκπληξη! Oι καλοκαιρινές παραστάσεις του Εθνικού στις βιτρίνες του Attica [εικόνες]

Έξυπνη διαφήμιση χωρίς να επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός του οργανισμού
13|08|2018 | 12:28
Έξυπνη διαφήμιση χωρίς να επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός του οργανισμού

Περπατώντας, κάτοικοι και τουρίστες του κέντρου της Αθήνας, στην Πανεπιστημίου ανακαλύπτουν τις δύο καλοκαιρινές περιοδείες του Εθνικού, με τα κοστούμια των πρωταγωνιστών, στις βιτρίνες του Attica.

Eνας μεγάλος, ζωντανός, θεατρικός οργανισμός, ο μεγαλύτερος της χώρας, βρίσκει νέους τρόπους προβολής του σημαντικού έργου του και μάλιστα ανέξοδους....

Ηδη από την Κυριακή 12 Αυγούστου και για τρεις εβδομάδες, το Εθνικό Θέατρο φιλοξενείται με τις παραστάσεις του Πλούτος και Ηλέκτρα σε κεντρική βιτρίνα,
του μεγαλύτερου καταστήματος του κέντρου της Αθήνας.

Το Εθνικό, στα καταστήματα Attica, προβάλλει τις περιοδείες του

«Το 2001 πρώτοι μπήκαμε με μόνιμες προθήκες και ηχητικά μηνύματα στο μετρό της Αθήνας. Το 2005 συνάψαμε σοβαρές συνεργασίες προώθησης των παραστάσεών μας στα μεγάλα εμπορικά
κέντρα, το Athens Mall στο Μαρούσι και στο Golden Hall. Tο 2007 αρχίσαμε πρώτοι συνεργασία στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, την ίδια χρονιά "ντύσαμε" τα γειτονικά μας Notos Galleries με τις εικόνες της ανακαινισμένης τότε Κεντρικης Σκηνής του κτιρίου Τσίλλερ», αναφέρει η επί 15 χρόνια Υπεύθυνη του τμήματος Προβολής κι Επικοινωνίας του Εθνικού Θεάτρου και νυν Σύμβουλος Επικοινωνίας και Coordinator χορηγιών, Σάσα Παπαχριστοπούλου, εξηγεί για την καμπάνια αυτή.

«Πέρυσι πρώτοι μπήκαμε και στις οθόνες εντός των συρμών του μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού.
Φέτος μπήκαμε στην τηλεματική σε όλες σχεδόν τις γραμμές των λεωφορείων και τρόλεϊ.
Οι καιροί είναι δύσκολοι και πάντα προσπαθούμε ανέξοδα (ώστε να μην επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός του οργανισμού), με την αρωγή τρίτων φορέων, να επικοινωνούμε τις παραστάσεις και γενικότερα το έργο και τις δράσεις του Εθνικού Θεάτρου.
Ευχαριστούμε τα καταστήματα Αττικα γι αυτή τη νέα συνεργασία!!!!» καταλήγει η Σάσσα Παπαχριστοπούλου.

Έξυπνη διαφήμιση χωρίς να επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός του οργανισμού

Πληροφορίες για την περιοδεία του Πλούτου, πλάι στο κοστούμι του πρωταγωνιστή του, Βασίλη Χαραλαμπόπουλου

ΣΧΟΛΙΑ