Λύνει κάβους το Βιτσέντζος Κορνάρος - Κανονικά θα διεξάγονται τα δρομολόγια - iefimerida.gr

Λύνει κάβους το Βιτσέντζος Κορνάρος - Κανονικά θα διεξάγονται τα δρομολόγια

Λύνει κάβους το Βιτσέντζος Κορνάρος
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Kανονικά θα πραγματοποιεί τα δρομολόγιά του, προς το παρόν, το πλοίο Βιτσέντζος Κορνάρος, καθώς το πλήρωμά του αποφάσισε να μην προχωρήσει σε κινητοποιήσεις, παρά το γεγονός ότι παραμένουν απλήρωτοι τους τελευταίους πέντε μήνες. Η απόφαση ελήφθη μετά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας για την καταβολή μέρους του ποσού από την κρατική επιδότηση.

Το πλοίο λοιπόν της LANE που πραγματοποιεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Γύθειο - Καλαμάτα - Μονεμβασιά - Αντικύθηρα - Κίσσαμος θα αναχωρήσει κανονικά από το λίμάνι στη 1 το μεσημέρι.

Στο πλοίο, που πραγματοποιεί δρομολόγιο άγονης γραμμής, εργάζονται περίπου 60 άτομα πλήρωμα, που όπως καταγγέλλουν έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες, και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2011.

Πλοιοκτησία και εργαζόμενοι, οι οποίοι τη Δευτέρα είχαν συνάντηση στο κτίριο της Ακτής Βασιλειάδη με στελέχη του υπουργείου, υποστηρίζουν ότι τους οφείλονται από το 2010 έως σήμερα μισθώματα από επιδοτήσεις συνολικού ύψους 1.300.000 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Ανάπτυξης και Ναυτιλίας, ήδη έχουν κατατεθεί στην υπηρεσία δημοσιονομικού ελέγχου οι πρώτες καταστάσεις για την εκταμίευση μιας δόσης, ύψους περίπου 300.000 ευρώ, που αναμένεται σύντομα να κατατεθεί στην αρμόδια ΔΟΥ όπου ανήκει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, προκειμένου να της αποδοθεί.

Σημειώνεται ότι οι εισπράξεις από το Κυριακάτικο δρομολόγιο του «Βιτσέντζος Κορνάρος» από Κρήτη για Πειραιά ήταν 1.278 ευρώ, όταν το συγκεκριμένο πλοίο μόνο για καύσιμα χρειάζεται περίπου 45.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι.

Η άνοδος της τιμής των καυσίμων, αλλά και η μείωση του χρόνου πίστωσης από τις τράπεζες, έχει δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας σε πολλές εταιρείες.

Πλέον, στην ακτοπλοϊκή αγορά όλες οι εμπορικές συναλλαγές και η παροχή υπηρεσιών προς τα πλοία, όπως καύσιμα, λάδια, εισφορές, έως και σκουπίδια, γίνονται τοις μετρητοίς. Πολλές ακτοπλοϊκές μάλιστα, που αντιμετωπίζουν ήδη πρόβλημα στην καταβολή της μισθοδοσίας στο προσωπικό, έχουν μειώσει την ταχύτητα στα πλοία, προκειμένου να εξοικονομήσουν καύσιμα, στις δε ελεύθερες δρομολογήσεις έχουν γίνει και περικοπές δρομολογίων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ