fbpx Πέθανε ο CEO της Fiat Σέρτζιο Μαρκιόνε – Από επιπλοκές μετά από εγχείρηση στον ώμο | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 66 ΕΤΩΝ

Πέθανε ο CEO της Fiat Σέρτζιο Μαρκιόνε – Από επιπλοκές μετά από εγχείρηση στον ώμο

O CEΟ της Fiat Σέρτζιο Μαρκιόνε. Φωτογραφία: AP
25|07|2018 | 13:58
O CEΟ της Fiat Σέρτζιο Μαρκιόνε. Φωτογραφία: AP

Πέθανε σε ηλικία 66 ετών, σε νοσοκομείο στη Ζυρίχη, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat-Chrysler, Σέρτζιο Μαρκιόνε.

Ο Μαρκιόνε αντικαταστάθηκε πριν από 4 ημέρες όταν η υγεία του επιδεινώθηκε μετά από επιπλοκές από την χειρουργική επέμβαση στον δεξιό του ώμο.

Υπήρξε επικεφαλής της εταιρείας για περισσότερο από μία δεκαετία και σχεδίαζε να αποχωρήσει το επόμενο έτος.

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε με τον Ματέο Ρέντσι και τον Τζον Έλκαν

Τον Μαρκιόνε διαδέχθηκε ο Βρετανός Μάικ Μάνλεϊ, επικεφαλής του τμήματος Jeep της ιταλο-αμερικανικής επιχείρησης.

«Δυστυχώς αυτό που φοβόμασταν, συνέβη. Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε, ένας φίλος, έχει φύγει» δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου Τζον Έλκαν, μέλος της οικογένειας Ανιέλι που ελέγχει την εταιρεία. Ο Ελκάν επαίνεσε τις «αξίες της ανθρωπιάς, της ευθύνης και της ανοιχτής σκέψης του Μαρκιόνε» και πρόσθεσε: «Η οικογένειά μου κι εγώ θα είμαστε πάντα ευγνώμονες για όσα έχει κάνει».

Εργασιομανής σε όλη του τη ζωή
Ο Μαρκιόνε, που ήταν επίσης πρόεδρος της Ferrari, θεωρήθηκε η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης της Fiat-Chrysler.

Πέθανε εξαιτίας επιπλοκών μετά από εγχείρηση στον ώμο

Γνωστός για τα διάσημα μαύρα κοστούμια του, την απότομη γλώσσα του και την εργασιομανία του, πιστώνεται την σωτηρία της Fiat με την Chrysler από την πτώχευση.

Λογιστής και δικηγόρος, ο Μαρκιόνε προσχώρησε στη Fiat το 2004 μετά το θάνατο του πατριάρχη Τζιάνι Ανιέλι.

Το 2009, προήδρευσε της συγχώνευσης της Fiat με την Chrysler, η οποία ήταν τότε η τρίτη αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ.

Φωτογραφίες: AP
 

ΣΧΟΛΙΑ