«Ποιος θέλει για μάνα του, την Mamma Mia;»

Η Μέριλ Στριπ τραγουδά, κοιτώντας στα μάτια τον Πιρς Μπρόσναν το επικό πλέον «The winner takes it all», φορώντας την κόκκινη πασμίνα πάνω από το εμπριμέ της φόρεμα.

Η θάλασσα και τα βράχια ολοκληρώνουν το σκηνικό της πιο ωραίας ίσως σκηνής του «Mamma Mia» (1), όταν το ελληνικό τοπίο και ο μεγάλος (αδιέξοδος, ως εκείνη τη στιγμή) έρωτας γίνονται ένα...

Εκτοτε η Ντόνα, αυτή η πληθωρική, λίγο «τρελή» και πολύ αγαπησιάρα γυναίκα, έχει γίνει ένα είδος προτύπου: Ελεύθερη, ανεξάρτητη, ερωτεύεται και την ερωτεύονται, ξέρει να είναι πιστή φίλη και, εκφράζει ένα άλλο μοντέλο μάνας...

Για να το σκεφτούμε λίγο αυτό: Εχει μια κόρη, αλλά δεν της έχει αποκαλύψει ποιος είναι ο πατέρας της.

Γι΄αυτό και καλεί τους υποψήφιους «μπαμπάδες» να την γνωρίσουν, ώστε κάποια στιγμή, ίσως, αποφασίσει να μοιραστεί το μυστικό της.

Η Ντόνα δεν κινείται εντός κανενός οικογενειακού προτύπου, δεν υποστηρίζει καμία συντηρητική άποψη, αφήνεται στα πάθη της.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου της Μυρτώς Λοβέρδου στο bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μητέρα Mamma mia Μέριλ Στριπ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ