Ψηφιακή εφαρμογή για τα δικαιώματα ταξιδιωτών σε 24 γλώσσες - iefimerida.gr

Ψηφιακή εφαρμογή για τα δικαιώματα ταξιδιωτών σε 24 γλώσσες

Ολα όσα πρέπει να γνωρίζει ο ταξιδιώτης
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ολοκληρώθηκε η δράση ενημέρωσης των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές για τα δικαιώματά τους.

Τη δράση διοργάνωσε, σήμερα, για τρίτη συνεχή χρονιά το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στο λιμάνι του Πειραιά, με την υποστήριξη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής και με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.

Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, καθώς και για τις διαδικασίες φιλικής επίλυσης, παρέχοντάς τους πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Οι επιβάτες, είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για το πως μπορούν να λάβουν βοήθεια και υποστήριξη σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν προβλήματα κατά την καλοκαιρινή περίοδο με προμηθευτές όπως ακτοπλοϊκές εταιρείες, ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, καθώς και καταστήματα λιανικού εμπορίου ιδίως κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

ECC-Net: Travel' app

Επίσης οι επιβάτες ενημερώθηκαν για την Ψηφιακή Εφαρμογή 'ECC-Net: Travel' app που δημιούργησε το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή και παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφορίες και ενημέρωση, σε 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς επίσης και στα Νορβηγικά και Ισλανδικά, για τα δικαιώματά τους σχετικά με τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή υπάρχουν στον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας www.eccgreece.gr .

Κατά τη διάρκεια της δράσης, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές ενημερώθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ