fbpx Ελεύθερη είσοδος στο Λούβρο για 11 απογεύματα του Ιουλίου | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΝΤΕΛΑΚΡΟΥΑ

Ελεύθερη είσοδος στο Λούβρο για 11 απογεύματα του Ιουλίου

«Delacroix 1798 - 1863» έως τις 23 Ιουλίου
29|06|2018 | 12:27
«Delacroix 1798 - 1863» έως τις 23 Ιουλίου

Η επιτυχία της έκθεσης αφιέρωμα στο έργο μετά το 1830 του γάλλου ζωγράφου Ευγένιου Ντελακρουά προέτρεψε τη διεύθυνση του Λούβρου να προγραμματίσει να ανοίξει τις πύλες του μουσείου 11 απογεύματα του Ιουλίου δωρεάν για το κοινό.

Η έκθεση «Delacroix 1798 - 1863» (έως τις 23 Ιουλίου) έχει δεχτεί 300.00 και πλέον επισκέπτες. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες επισκεψιμότητες που έχει μια προσωρινή έκθεση στο Λούβρο τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια.

Οι ημέρες για τις δωρεάν επισκέψεις που θα πραγματοποιούνται από τις 18.00 έως τις 21.45 αναγράφονται στην ιστοσελίδα του μουσείου, το οποίο καλεί τους ενδιαφερόμενους να κάνουν κρατήσεις θέσεων για καλύτερη ξενάγηση (www.ticketlouvre.frτο).
«Σκηνές από τη Σφαγή της Χίου», «Ο θάνατος του Σαρδανάπαλου», τα περισσότερα διάσημα έργα του ζωγράφου φιλοτεχνήθηκαν την πρώτη δεκαετία της μακράς σταδιοδρομίας του. Ωστόσο το έργο αυτού του γίγαντα της γαλλικής ζωγραφικής δεν σταμάτησε στην «ελευθερία που οδηγεί τον λαό».

Ελεύθερη είσοδος στο Λούβρο για 11 απογεύματα του Ιουλίου | iefimerida.gr 0

Στο σύνολο του έργου αυτού αφιερώνεται η έκθεση που διοργανώνει το Met της Νέας Υόρκης (από 17 Σεπτεμβρίου 2018 έως 6 Ιανουαρίου 2019) σε συνεργασία με το Λούβρο.

Ελεύθερη είσοδος στο Λούβρο για 11 απογεύματα του Ιουλίου | iefimerida.gr 1

Γι αυτή την πρώτη αναδρομική έκθεση μετά το 1963, συγκεντρώθηκαν 180 έργα του Ντελακρουά, κυρίως ζωγραφικής, πολλά από τα οποία ουδέποτε έχουν εκτεθεί στις ΗΠΑ.
Μέσα από έργα που σπάνια εκτίθενται στο κοινό μαζί με εμβληματικούς πίνακες όπως «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου» (1826), «Η Μάχη του Νανσύ» (1831), «Γυναίκες του Αλγερίου στο διαμέρισμά τους» (1834) και «Η Μήδεια πριν σκοτώσει τα παιδιά της» (1838), η έκθεση του Met εξερευνά έναν καλλιτέχνη που θεωρείται πρόδρομος του ιμπρεσιονισμού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ