Advertising Film Festival: 13 Λιοντάρια στις καμπάνιες της Diesel - iefimerida.gr

Advertising Film Festival: 13 Λιοντάρια στις καμπάνιες της Diesel

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας, η Diesel βραβεύτηκε με 13 Λιοντάρια στο Advertising Film Festival στις Κάννες, το οποίο βραβεύει τις καλύτερες καμπάνιες της χρονιάς.

Ο ανταγωνισμός ήταν υψηλός και η Diesel ήταν η μόνη από την κατηγορία των ρούχων που κέρδισε το χρυσό! Τα 13 βραβεία πήγαν σε 3 διαφορετικές καμπάνιες του brand κάνοντας τη Diesel να ξεχωρίσει.

Τρία βραβεία πήγαν στην καμπάνια "Go With The Flaw", η οποία έκανε το ντεμπούτο της το φθινόπωρο του 2017. Σκηνοθετήθηκε από τον François Rousselet και μέσω αυτής η Diesel στράφηκε εναντίον της τελειότητας. Ο Rousselet έκανε μια ταινία που αναδεικνύει τη μοναδικότητά του καθενός μας με τα ελαττώματά του- ντυμένη με το soundtrack του 'Non, je ne regrette rien' της Edith Piaf.

Ένα ακόμα βραβείο πήρε η καμπάνια "Go With The Flaw 2" η οποίο κυκλοφόρησε μια σεζόν μετά με θέμα: τι συμβαίνει όταν κάνετε ό, τι μπορείτε για να κρύψετε τις φυσικές ατέλειές σας;

Τουλάχιστον 9 (εννέα!) βραβεία πήγαν στο project "DEISEL", το τρελό πείραμα που διοργανώθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Fashion της Νέας Υόρκης το Φεβρουάριο του 2018.
Η Diesel άνοιξε κρυφά ένα αυθεντικό κατάστημα με το όνομα DEISEL - στο οποίο τα κομμάτια που φαίνοταν να είναι πλαστά, ήταν στην πραγματικότητα αυθεντικά προϊόντα σχεδιασμένα από την ομάδα σχεδιαστών της Diesel και πωλήθηκαν σε πολύ χαμηλές τιμές. Ανατρεπτική οπως πάντα, η Diesel ήθελε να πει στον κόσμο της ότι είναι ελεύθερος να φοράει ό, τι θέλει με ελεύθερη- πάντα- σκέψη.

"Είμαι περήφανος και χαρούμενος που γιορτάζω αυτή τη στιγμή. Επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά ότι η Diesel επέστρεψε δριμμύτερη και πιο ‘’γενναία’’ από ποτέ », λέει ο ιδρυτής της Diesel Renzo Rosso. "Ξεκινήσαμε από το προϊόν, δημιουργώντας μια νέα ομάδα από ταλαντούχους ανθρώπους από όλο τον κόσμο για να δώσουμε νέες ερμηνείες στο DNA μας με το Diesel Red Tag project. Και στη συνέχεια ξεκινήσαμε μια νέα στρατηγική επικοινωνίας που επιβεβαιώνει τη μοναδικότητα και την πρωτοτυπία της μάρκας μας. Όλα αυτά δημιούργησαν μια απίστευτη ενέργεια μέσα στην εταιρεία και γύρω από το brand του οποίου έχω την τιμή να είμαι μέλος".

DEISEL GO WITH THE FAKE

Advertising Film Festival: 13 Λιοντάρια στις καμπάνιες της Diesel | iefimerida.gr 0


BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION (Brand-owned Experiences) – gold lion
BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION (Customer Retail / In-store Experience) – silver lion
BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION (Sectors > Consumer Durables) – bronze lion
DESIGN (Promotional Item Design) – bronze lion
DIRECT (Sectors > Consumer Durables) – gold lion
DIRECT (Channels > Use of Ambient Media: Lange Scale) – silver lion
DIRECT (Excellence > Launch / Re-launch – bronze lion
PR (Use of Events & Stunts) – bronze lion
OUTDOOR (Ambient > Live Advertising & Events) – gold lion

GO WITH THE FLAW

Advertising Film Festival: 13 Λιοντάρια στις καμπάνιες της Diesel | iefimerida.gr 1


CRAFT (Cinematography) – silver lion
CRAFT (Direction) – bronze lion
CRAFT (Production Design / Art Direction) – bronze lion



KEEP THE WORLD FLAWED

Advertising Film Festival: 13 Λιοντάρια στις καμπάνιες της Diesel | iefimerida.gr 2


CRAFT (cinematography), bronze lion

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ diesel Go With The Flaw GO WITH THE FAKE
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ