fbpx Τελικά οι influencers μήπως είναι απλά τζαμπατζήδες; Ξενοδόχοι εξηγούν | STORIES | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
STORIES
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΟΥΝ

Τελικά οι influencers μήπως είναι απλά τζαμπατζήδες; Ξενοδόχοι εξηγούν

Τελικά οι influencers μήπως είναι απλά τζαμπατζήδες; Ξενοδόχοι εξηγούν
25|06|2018 | 17:11

Δεν είναι μυστικό πως οι λεγόμενοι influencers αγαπούν το τζάμπα.

Αν ακολουθήσετε οποιονδήποτε μπλόγκερ που ταξιδεύει στο Instagram, πιθανότατα θα έχετε δει τις αναρτήσεις του όπου ποστάρει σε μια αιώρα πάνω από ασυνήθιστα τιρκουάζ νερά ή να στέκεται στην άκρη μιας ονειρεμένης πισίνας υπερχείλισης με φόντο τη ζούγκλα του Μπαλί. Τις περισσότερες φορές, οι influencers αυτοί δεν πληρώνουν για τις πολυτελείς διαμονές τους.

A post shared by JACK MORRIS (@doyoutravel) on May 24, 2018 at 5:32am PDT

Πώς το κάνουν αυτό; Δηλώνουν πως τα ανεβάσουν στο instagram, στο blog ή το vlog τους κάθε πτυχή της παραμονής τους στην κοινότητα των οπαδών τους.

Πολλά εμπορικά σήματα αλλά και τουριστικά γραφεία επωφελούνται από τέτοιου είδους ανταλλαγές με τους influencers, καθώς επιτρέπουν στις εταιρείες τους να γίνουν γνωστές άμεσα σε ένα νέο ακροατήριο.

A post shared by JACK MORRIS (@doyoutravel) on May 19, 2018 at 4:55am PDT

Η Λίζα Τάργκετ, γενική διευθύντρια της τεχνολογικής εταιρείας Tribe, μια διαδικτυακή αγορά όπου τα εμπορικά σήματα μπορούν να έρθουν σε επαφή με influencers, δήλωσε στο Business Insider: «Η τεχνολογία έχει δώσει στις εταιρείες τα εργαλεία για να μπορούν να συνεργαστούν άμεσα με τους δικούς τους πελάτες.

Με περίπου 5 εκατομμύρια στο σύνολο οπαδούς, οι influencers Jack Morris (@doyoutravel) και Lauren Bullen (@gypsealust), έχουν ένα μεγάλο κοινό. Οι δυο τους συνεχώς φωτογραφίζονται σε φανταχτερά θέρετρα και ξενοδοχεία και κάποια στιγμή μάλιστα, είχαν δηλώσει πως υπάρχουν εταιρείες που τους δίνουν μέχρι και 8.500 ευρώ για να δημοσιεύουν φωτογραφίες.

A post shared by LAUREN BULLEN (@gypsea_lust) on May 13, 2018 at 6:21am PDT

Ορισμένες όμως εταιρείες παροχής υπηρεσιών, έχουν κουραστεί πλέον από τις προσδοκίες των bloggers – ή τελοσπάντων, αυτών που ισχυρίζονται πως ασκούν επιρροή.

Η Κέιτ Τζόουνς, διευθύντρια μάρκετινγκ και επικοινωνιών στο 5στερο θέρετρο Dusit Thani στις Μαλδίβες, δήλωσε στο The Atlantic πως δέχεται περίπου 6 αιτήματα καθημερινά από αυτοαποκαλούμενους «influencers» που ζητούν δωρεάν διαμονή.

Και μερικά από τα αιτήματα προέρχονται από απλούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που στην πραγματικότητα έχουν πολύ μικρό κοινό.

A post shared by LAUREN BULLEN (@gypsea_lust) on Apr 26, 2018 at 5:35am PDT

«Ο καθένας με μια σελίδα στο Facebook αυτές τις ημέρες, είναι ένας influencer. Οι άνθρωποι λένε: ‘Θέλω να έρθω στις Μαλδίβες για 10 ημέρες και θα κάνω δύο αναρτήσεις στο Instagram’ που θα δουν 2.000 ακόλουθοι» δήλωσε στην εφημερίδα, προσθέτοντας πως οι influencers συχνά επικοινωνούν με το ξενοδοχείο μέσω άμεσου μηνύματος στο Instagram.

«Είναι άτομα με 600 φίλους στο Facebook που λένε: Γεια σας. Είμαι influencer. Θέλω να μείνω στο ξενοδοχείο σας για 7 ημέρες’». Άλλοι στέλνουν απλά emails λέγοντας πως ‘θέλω να συνεργαστώ μαζί σας’. Αυτό μόνο. Αυτοί οι άνθρωποι περιμένουν κατά μέσο όσο διαμονή 5 ή 7 ημερών, όλων συμπεριλαμβανομένων. Οι Μαλδίβες δεν είναι ένας φθηνός προορισμός».

Σύμφωνα με την Τζόουνς, μόνο το 10% των αιτημάτων που παίρνει αξίζει να εξεταστούν.

A post shared by ELLE (@elledarby_) on Jun 19, 2018 at 4:25am PDT

Τον περασμένο Ιανουάριο, η influencer Ελ Ντάρμπι, έγινε πρωτοσέλιδο όταν ζήτησε μια δωρεάν διαμονή 5 ημερών σε ξενοδοχείο του Δουβλίνου, με αντάλλαγμα τη δημοσιότητα.

Την εποχή εκείνη, η Ντάρμπι είχε πάνω από 90.000 οπαδούς στο Instagram (τώρα έχει περισσότερους). Αλλά πήρε τελικά πολύ περισσότερα, όταν διαπραγματεύτηκε με τον Πολ Στένσον, ιδιοκτήτη του The White Moose Hotel, που απέρριψε την προσφορά της και δημοσίευσε το αίτημά της στο διαδίκτυο, το οποίο στη συνέχεια έγινε viral. Στη συνέχεια ο Στένσον, απαγόρευσε σε όλους τους bloggers από την επιχείρησή του.

«Στο τέλος της ημέρας, αν δεν είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε τα χρήματά σας σε ένα προϊόν ή μια εμπειρία, δεν υπάρχει κάποιος λόγος να το συστήνετε στο κοινό σας» δήλωσε η Τάργκετ, προσθέτοντας πως τα θέρετρα θα πρέπει να είναι επιφυλακτικά σε σχέση με τους influencers που επικοινωνούν μαζί τους με αυτό τον τρόπο.

A post shared by ELLE (@elledarby_) on Jun 20, 2018 at 6:25am PDT

«Οι influencers που πλησιάζουν τα ξενοδοχεία υπερηφανευόμενοι για τον αριθμό των οπαδών τους συχνά απαιτούν περισσότερο έλεγχο» είπε, επισημαίνοντας πως είναι σημαντικό να εξακριβωθεί εάν οι οπαδοί έχουν αγοραστεί.

«Γιατί να δώσετε σε κάποιον influencer μια δωρεάν εμπειρία εάν το μόνο που παίρνετε σε αντάλλαγμα είναι ένα δόλιο κοινό;» προσθέτει με νόημα.
 

ΣΧΟΛΙΑ