fbpx Συνήγορος Καταναλωτή: Επιλύσαμε το 82,82% των αναφορών | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠτΔ

Συνήγορος Καταναλωτή: Επιλύσαμε το 82,82% των αναφορών

Ο Συνήγορος Καταναλωτή
15|06|2018 | 17:33
Ο Συνήγορος Καταναλωτή

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, παρέδωσε σήμερα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο, την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα πεπραγμένα του 2017.

Στη συνάντηση παρέστησαν η αναπληρώτρια Συνήγορος και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, Αθηνά Κοντογιάννη και η βοηθός Συνήγορος, Βασιλική Μπώλου.

Μετά τη συνάντηση, ο κ. Ζαγορίτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Παραδώσαμε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο, την Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για το 2017 και τον ενημερώσαμε για το έργο της. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, παρά το γεγονός ότι δέχθηκαν 9.757 αναφορές και παρά την αύξησή τους κατά 28,2% σε σχέση με το 2016, πέτυχαν ποσοστό επίλυσης 82,82%, σε σύντομο χρονικό διάστημα και χωρίς κόστος για τα εμπλεκόμενα μέρη.

Η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους, η εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλουν τον Συνήγορο του Καταναλωτή για τη φιλική, εξωδικαστική επίλυση των διαφορών τους και η αποτελεσματικότητα της Αρχής, είναι οι κύριες αιτίες της αύξησης των υποθέσεων.

Χαρακτηριστικά, αναφέραμε στον κ. Πρόεδρο ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή περισσότερες αναφορές από ό,τι τα πρώτα εννέα χρόνια λειτουργίας του. Συγκεκριμένα, υποβλήθηκαν 29.137 αναφορές την περίοδο 2014-2017, ενώ την περίοδο 2005-2013 είχαν υποβληθεί 27.932.

Διαβεβαιώσαμε τον κ. Πρόεδρο ότι η Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή" θα συνεχίσει να εργάζεται συστηματικά και να παρέχει με αποτελεσματικότητα τις διαμεσολαβητικές της υπηρεσίες προς όφελος των πολιτών και της ομαλής λειτουργίας της αγοράς».

ΣΧΟΛΙΑ