Η οδύσσεια ενός επιβάτη των ΚΤΕΛ, από Χαλκιδική προς Θεσσαλονίκη - iefimerida.gr

Η οδύσσεια ενός επιβάτη των ΚΤΕΛ, από Χαλκιδική προς Θεσσαλονίκη

Μεγάλη ταλαιπωρία
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Για υπηρεσίες που ταιριάζουν σε τριτοκοσμική χώρα, με μεγάλες και συχνές καθυστερήσεις στα δρομολόγια των λεωφορείων και επιβάτες που ταξιδεύουν όρθιοι μιλά επιβάτης που χρησιμοποιεί καθημερινά το ΚΤΕΛ.

Ο Παναγιώτης Μαρκογιαννάκης που, όπως λέει, χρησιμοποιεί καθημερινά λεωφορεία της Χαλκιδικής καταγγέλλει, τα όσα έζησε σε μία από τις διαδρομές προς Θεσσαλονίκη, στη Voria.gr.

Σύμφωνα με την καταγγελία, πριν μερικές μέρες ο ίδιος και άλλοι πολίτες ανέμεναν στη στάση της Αρναίας το λεωφορείο για Θεσσαλονίκη, το οποίο είχε καθυστερήσει μισή ώρα.
Ένας υπάλληλος των ΚΤΕΛ τους ενημέρωσε ότι το λεωφορείο εμφάνισε κάποια μηχανική βλάβη και ότι θα έρθει άλλο στη θέση του. Μην έχοντας άλλο μέσο για να μεταβούν στη Θεσσαλονίκη, οι επιβάτες περίμεναν το λεωφορείο που έφτασε μετά από 40 ακόμη λεπτά, δηλαδή στις 20:20, με συνολική καθυστέρηση μιας ώρας και 10 λεπτών, όπως αναφέρει ο κ. Μαρκογιαννάκης.

Οι επιβάτες, συνεχίζει η καταγγελία, ανέβηκαν στο λεωφορείο για να διαπιστώσουν προς ακόμη μεγαλύτερη αγανάκτησή τους, ότι δεν υπάρχουν θέσεις για να καθίσουν. Οι μόνες άδειες θέσεις, ήταν οι τέσσερις τελευταίες, οι οποίες όμως, όπως αναφέρει ο κ. Μαρκογιαννάκης ήταν... βρεγμένες καθώς ο κλιματισμός του λεωφορείου είναι χαλασμένος και στάζουν νερά στα καθίσματα.
«Σταθήκαμε όρθιοι στον διάδρομο και στα σκαλάκια και καθίσαμε στην επόμενη στάση που ευτυχώς κατέβηκαν κάποιοι άλλοι» λέει ο κ. Μαρκογιαννάκης και συνεχίζει: «Όμως, αργότερα, στην Παλαιοχώρα ανέβηκαν κι άλλοι επιβάτες που αναγκάστηκαν να σταθούν όρθιοι για περίπου 50 χιλιόμετρα (!), μέχρι τον σταθμό των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής στη Θεσσαλονίκη».

Το λεωφορείο, όπως καταγγέλλει ο ίδιος, έφτασε τελικά στον προορισμό του στις 21:40, δηλαδή σχεδόν μιάμιση ώρα μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.
«Στο λεωφορείο υπήρχαν άτομα που έπρεπε να προλάβουν πτήση για εξωτερικό από το αεροδρόμιο "Μακεδονία", άτομα που έπρεπε να λάβουν φαρμακευτική αγωγή και δεν είχαν προβλέψει την καθυστέρηση του λεωφορείου, ενώ εγώ έπρεπε να προλάβω το λεωφορείο για Αθήνα από τα ΚΤΕΛ Μακεδονία». Ακόμη, ο ίδιος τονίζει ότι στο λεωφορείο υπήρχαν ξένοι τουρίστες που «δεν μπορούσαν να διανοηθούν την ταλαιπωρία που υφίστανται καθημερινά οι κάτοικοι του νομού Χαλκιδικής».

Η οδύσσεια ενός επιβάτη των ΚΤΕΛ, από Χαλκιδική προς Θεσσαλονίκη | iefimerida.gr 0

«Το καταλαβαίνω ότι είναι πιθανό να χαλάσει ένα λεωφορείο, αυτά συμβαίνουν. Όμως τέτοια περιστατικά είναι πλέον πολύ συχνά, σχεδόν σε κάθε δρομολόγιο υπάρχουν καθυστερήσεις», αναφέρει ο κ. Μαρκογιαννάκης και προσθέτει: «Στεκόμαστε στη στάση και δεν ξέρουμε πια εάν θα έρθει το λεωφορείο, βάζουμε στοιχήματα για το πόσο θα καθυστερήσει».

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι καθυστερήσεις συχνά οφείλονται στο ότι δεν υπάρχει εισπράκτορας ή ελεγκτής στο λεωφορείο, με αποτέλεσμα να χρειάζεται ο οδηγός να κόβει και να ελέγχει τα εισιτήρια, καθώς και να εξυπηρετεί τους επιβάτες που έχουν αποσκευές ή που χρειάζονται βοήθεια στην επιβίβαση ή αποβίβαση του λεωφορείου.

H απάντηση των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής

«Είμαστε μια εποχιακή επιχείρηση», δηλώνει στη Voria.gr ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Γιώργος Αρβανιτίδης, εξηγώντας ότι η επιβατική κίνηση τον χειμώνα είναι ελάχιστη σε σχέση με το καλοκαίρι, οπότε το ΚΤΕΛ επιφορτίζεται την μετακίνηση των τουριστών που κατακλύζουν τη Χαλκιδική. Κληθείς να απαντήσει στις καταγγελίες, ο πρόεδρος υποστηρίζει ότι τα λεωφορεία είναι καινούργια και δεν παθαίνουν βλάβες συχνά. «Ο στόλος αποτελείται από 54 λεωφορεία, εκ των οποίων τα 52 είναι παραλαβές των τελευταίων ετών, δεν είναι παλιά», αναφέρει ο ίδιος και προσθέτει ότι τα άλλα δύο λεωφορεία πρόκειται να αποσυρθούν και να αντικατασταθούν μέχρι το τέλος του έτους.

Ακόμη, ο πρόεδρος αναφέρει ότι εξαιτίας της ιδιαίτερα μειωμένης κίνησης κατά τους χειμερινούς μήνες, δεν υπάρχει η δυνατότητα τα λεωφορεία να κυκλοφορούν με εισπράκτορα και ελεγκτή. «Υπάρχουν δρομολόγια που ταξιδεύουν με ελάχιστους, κάποιες φορές και χωρίς καθόλου επιβάτες», λέει ο ίδιος. Αναφορικά με τους επιβάτες που ταξιδεύουν όρθιοι, επειδή δεν υπάρχουν ελεύθερες θέσεις, ο κ. Αρβανιτίδης διαψεύδει τις καταγγελίες, εξηγώντας πως κάτι τέτοιο απαγορεύεται και πως τις μέρες αιχμής μπαίνουν επιπλέον δρομολόγια για να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό.

Ο κ. Μαρκογιαννάκης, που χρησιμοποιεί λεωφορεία του ΚΤΕΛ περίπου τέσσερις φορές την εβδομάδα, υποστηρίζει ότι τα προβλήματα εμφανίζονται κυρίως τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες, όπου πολλοί ταξιδεύουν προς το Άγιον Όρος, ενώ το καλοκαίρι, σύμφωνα με τον ίδιο, «η κατάσταση γίνεται ανυπόφορη». Όντας αγανακτισμένος, απευθύνθηκε στη διοίκηση των ΚΤΕΛ, στέλνοντας έγγραφη καταγγελία, ζητώντας να βελτιωθεί η κατάσταση και να εξυπηρετούνται επαρκώς οι μόνιμοι κάτοικοι της Χαλκιδικής, που δεν έχουν διαθέσιμο κάποιο άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς.

Πάντως ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ δήλωσε στη Voria.gr πως προτίθεται να απαντήσει ο ίδιος εγγράφως και προσωπικά προς την καταγγελία του κ. Μαρκογιαννάκη.
Σημειώνεται ότι ενόψει της τουριστικής σεζόν θα ισχύσει το θερινό πρόγραμμα των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, με αυξημένα δρομολόγια.

Πηγή: Voria.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ