fbpx 6 πανεύκολοι τρόποι να περιορίσεις τα λιπαρά στα γεύματά σου χωρίς καν να το καταλάβεις | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

6 πανεύκολοι τρόποι να περιορίσεις τα λιπαρά στα γεύματά σου χωρίς καν να το καταλάβεις

Unsplash
04|05|2018 | 15:32
Unsplash

Αν δεις την διατροφή σαν ένα «παιχνίδι» και μια «γιορτή» γεύσεων και πειραματισμού, θα αρχίσεις να απολαμβάνεις κάθετί που τρως.

Η πρόσληψη τροφών πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά είναι το όπλο μας για ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: οι θερμίδες μας δίνουν την απαραίτητη ενέργεια και είναι το «καύσιμο» που χρειαζόμαστε.

Αν προέρχονται από τροφές που μας ωφελούν πραγματικά, τότε έχουμε κάνει τη σωστή διατροφική επιλογή. Τι είναι τελικά, όμως, αυτό που μας παχαίνει; Η απάντηση βρίσκεται δεν είναι μυστική ή κρυμμένη. Την ξέρουμε πολύ καλά, αλλά πολλές φορές μπροστά στην απόλαυση της στιγμής την βάζουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Ενας μεγάλος «ένοχος» είναι τα κορεσμένα λιπαρά που πιθανότατα έχουν θέση στο διατροφολόγιο πολλών από εσάς. Υπάρχει τρόπος να τα περιορίσουμε.

Υπάρχει τρόπος να ελαφρύνουμε κάθε μας γεύμα χωρίς να στερηθούμε την πλούσια γεύση.

6 πανεύκολοι τρόποι να περιορίσεις τα λιπαρά στα γεύματά σου χωρίς καν να το καταλάβεις, στο bovary.gr 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ