Εξαίρεση από τα διόδια Βαρυμπόπης και Αγίου Στεφάνου ζητά για εργαζόμενους και επιχειρήσεις της περιοχής ο Μίχαλος - iefimerida.gr

Εξαίρεση από τα διόδια Βαρυμπόπης και Αγίου Στεφάνου ζητά για εργαζόμενους και επιχειρήσεις της περιοχής ο Μίχαλος

Φωτογραφία:Intimenews
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε επιπλέον κόστος για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Αττική και στην επιβάρυνση περισσότερων από 7.000 εργαζομένων θα οδηγήσει η εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου.

Την επισήμανση αυτή κάνει ο πρόεδρος της ΚΕΕ και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος με επιστολή του στον αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη και ζητά την εξαίρεσή τους. Ο κ. Μίχαλος σημείωνει ότι σε μια περίοδο όπου η εξασφάλιση της βιωσιμότητας και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της εγχώριας παραγωγικής βάσης, αποτελούν κρίσιμα ζητούμενα για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, η συγκεκριμένη παρέμβαση θα αποτελέσει ένα έμπρακτο μέτρο στήριξης.

Αναλυτικά στην επιστολή του ο πρόεδρος της ΚΕΕ, αναφέρει:

«Η επικείμενη εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων στους κόμβους της Βαρυμπόμπης και του Αγίου Στεφάνου, πρόκειται να επηρεάσει αρνητικά εκατοντάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, καθώς και τους εργαζομένους σε αυτές.

Όπως γνωρίζετε, η Βόρεια Αττική αποτελεί σημαντικό κέντρο επιχειρηματικής και βιομηχανικής δραστηριότητας, με περισσότερες από 600 επιχειρήσεις οι οποίες εκτελούν καθημερινά δρομολόγια με εταιρικά φορτηγά και άλλα οχήματα. Η υποχρέωση καταβολής διοδίων στις μετακινήσεις των οχημάτων αυτών, θα δημιουργήσει ένα σημαντικό επιπλέον κόστος για τις επιχειρήσεις, σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία.

Επιπλέον, θα επιβαρυνθούν οικονομικά περισσότεροι από 7.000 εργαζόμενοι, οι οποίοι χρησιμοποιούν καθημερινά τον αυτοκινητόδρομο για να μετακινηθούν από και προς το χώρο εργασίας τους. Λόγω δε και της απουσίας επαρκούς παράπλευρου οδικού δικτύου, η μόνη εναλλακτική επιλογή για τη μη πληρωμή διοδίων είναι η κίνηση εντός του οικιστικού ιστού της ευρύτερης περιοχής, κάτι που θα προκαλέσει σοβαρές κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές συνέπειες.

Για τους λόγους αυτούς, θεωρούμε απαραίτητη τη θέσπιση ειδικής ρύθμισης για τα οχήματα των επιχειρήσεων και των εργαζομένων της περιοχής, ανάλογης με αυτή που θα ισχύσει για τους κατοίκους.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων, ζητούμε να εξαιρεθούν της χρέωσης τα εταιρικά οχήματα των επιχειρήσεων που εδρεύουν στη Βόρειο Αττική, καθώς και τα ιδιωτικά οχήματα των εργαζομένων σε αυτές, με σχέση εξαρτημένης εργασίας. Η ρύθμιση αυτή μπορεί να ισχύσει στη βάση σχετικών καταλόγων και δικαιολογητικών που θα υποβάλουν οι επιχειρήσεις στο υπουργείο.

Σε μια περίοδο όπου η εξασφάλιση της βιωσιμότητας και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της εγχώριας παραγωγικής βάσης, αποτελούν κρίσιμα ζητούμενα για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη παρέμβαση θα αποτελέσει ένα μήνυμα έμπρακτης στήριξης στην προσπάθεια των επιχειρήσεων και των ανθρώπων τους».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Μίχαλος εργαζόμενοι διόδια εξαίρεση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ