Επιχειρηματίας εξηγεί γιατί δίνει μπόνους 2.000 δολάρια στους υπαλλήλους του

Από το 2011, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας SteelHouse, Μαρκ Ντάγκλας είχε δύο πολιτικές που μεταμόρφωσαν τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας του.

Όχι μόνο οι εργαζόμενοι στην εταιρεία μάρκετινγκ και διαφήμισης παίρνουν ένα μπόνους 2.000 δολαρίων για διακοπές της επιλογής τους, αλλά όλη η εταιρεία δικαιούται ένα τριήμερο Σαββατοκύριακο κάθε μήνα, το οποίο ο Ντάγκλας ονομάζει «SteelHouse Days».

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι πολιτικές αυτές προσέλκυσαν ταλαντούχους ανθρώπους και βελτίωσαν την εταιρεία.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SteelHouse (@steelhouse) στις 8 Μάρ, 2017 στις 2:15 μμ PST

Ακολουθούν διάφοροι λόγοι για τους οποίους η πολιτική λειτουργεί τόσο καλά, σύμφωνα με τον Ντάγκλας:

Ο ελεύθερος χρόνος δίνει στους ανθρώπους την ευκαιρία να επαναφορτίζουν τις μπαταρίες τους
Ο πιο προφανής λόγος είναι πως οι άνθρωποι εργάζονται λιγότερο και έχουν περισσότερο χρόνο για να απολαύσουν τις δραστηριότητές τους. Σε συνδυασμό με το επίδομα διακοπών, τα μέλη της ομάδας λαμβάνουν επίσης πέντε επιπλέον ημέρες – μία κάθε μήνα που δεν έχει σχέση με το τριήμερο Σαββατοκύριακο. Το αποτέλεσμα είναι πως όλοι επανέρχονται γεμάτοι ενέργεια και ενθουσιασμένοι που θα κάνουν τη δουλειά τους.

Here's what happens when a member of the creative team comes in on their birthday. Hope you didn't need your monitor @hellsbells89!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SteelHouse (@steelhouse) στις 6 Οκτ, 2016 στις 3:29 μμ PDT

Η πολιτική ενθαρρύνει την ομαδική εργασία μεταξύ των μελών του προσωπικού
Οι SteelHouse Days δεν είναι σαν τις κανονικές αργίες ή τις πληρωμένες ημέρες άδειας, λέει ο Ντάγκλας. Δεδομένου ότι ολόκληρη η εταιρεία είναι κλειστή, κανείς δεν κοιτάζει το τηλέφωνό του για να απαντήσει σε ένα άλλο μέλος της ομάδας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, πολλοί εργαζόμενοι να ταξιδεύουν μαζί και να δημιουργούν μια αίσθηση ενότητας μεταξύ της εταιρείας.

«Νομίζω πως είναι σημαντικό να μπορούν όλοι να αφήνουν κατά μέρος κυριολεκτικά τη δουλειά τους» δήλωσε ο Ντάγκλας. Κι ενώ κάνουν διάλειμμα από τη δουλειά τους, δημιουργούν επίσης φιλίες που συμβάλλουν την αύξηση της παραγωγικότητας στο γραφείο.

"Your first idea that comes organically is usually really powerful." Mark Douglas, our own President & CEO. #TechMeetsCreative #CannesLions

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SteelHouse (@steelhouse) στις 23 Ιούν, 2016 στις 10:06 πμ PDT

Η νοοτροπία του δούναι και λαβείν βγάζει τον καλύτερο εαυτό των ανθρώπων
Οι άνθρωποι αναγνωρίζουν πόσο σημαντικά είναι τα οφέλη αυτά, λέει ο Ντάγκλας. «Όλοι δουλεύουν πολύ σκληρά, αλλά νομίζω ότι νιώθουν πως είναι μια διαδικασία δούναι και λαβείν» είπε.

Sometimes you accidentally come to work as twins. #SteelHouseNYC

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SteelHouse (@steelhouse) στις 14 Ιούν, 2016 στις 4:32 μμ PDT


Η ισορροπία μεταξύ ζωής και εργασίας προσελκύει κορυφαία ταλένταΟ Ντάγκλας λέει ότι έχει περίπου 3.000 αιτήματα σύνδεσης στο LinkedIn που τον περιμένουν, σε μεγάλο βαθμός εξαιτίας του γεγονότος πως οι πολιτικές του είναι πολύ δημοφιλείς.
Φυσικά, δεν μπορεί να τους προσλάβει όλους. Αλλά όπως λέει, η ομάδα προσλήψεων έχει ακούσει από αμέτρητους υποψηφίους να λένε το πόσο θα ήθελαν να εργαστούν στην SteelHouse επειδή αισθάνονται πως η εταιρεία νοιάζεται για τους υπαλλήλους της.

Οι πελάτες θαυμάζουν την αφοσίωση της εταιρείας στους υπαλλήλους της
Ο Ντάγκλας δήλωσε πως η εταιρεία απολαμβάνει μεγαλύτερη επιτυχία με τους πελάτες της, επειδή τους αρέσει να συνεργάζονται με κάποιον που σκέφτεται πολύ το προσωπικό του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ