Στην παγκόσμια αγορά γιαουρτιού και παγωτού «βλέπει» η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι - iefimerida.gr

Στην παγκόσμια αγορά γιαουρτιού και παγωτού «βλέπει» η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σημαντική ανάπτυξη παρουσιάζει η ελληνική γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ εντός και εκτός συνόρων με τα μερίδια αγοράς να την κατατάσσουν δεύτερη στο επώνυμο γιαούρτι.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα (κυρίως γιαούρτι και παγωτό) και οι εξαγωγές έδωσαν στην εταιρεία την απαραίτητη ώθηση κατά την τρέχουσα χρήση, ώστε να παρουσιάζει βελτίωση τόσο των οικονομικών της αποτελεσμάτων όσο και των μεριδίων αγοράς.

Παράλληλα, η διοίκηση δηλώνει ανοιχτή σε στρατηγικές συνεργασίες με τον επικεφαλής, Παναγιώτη Τσινάβο να επισημαίνει κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ότι η διοίκηση διερευνά συνεργασίες που θα φέρουν περαιτέρω ανάπτυξη στην εταιρεία, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, η Κρι Κρι σε μια περίοδο παρατεταμένης κρίσης, κατάφερε να βγει δυνατή και σήμερα ανταγωνίζεται στην αγορά του παγωτού και του γιαουρτιού τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

«Κάναμε σημαντικά βήματα μπροστά και αποδείξαμε ότι σε περίοδο κρίσης μια ελληνική εταιρεία όταν εμπιστεύεται τους ανθρώπους της και έχει όραμα και στρατηγική μπορεί να τα καταφέρει. Παρά την παρατεταμένη οικονομική κρίση καταφέραμε να έχουμε σημαντική ανάπτυξη.

Σε μια μείωση του ΑΕΠ την τελευταία οκταετία 27% η εταιρεία κατάφερε να αναπτυχθεί πάνω από 70%, ενώ έχει μπροστά της σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στην παγκόσμια αγορά γιαουρτιού και παγωτού» ανέφερε ο κ. Τσινάβος.

Συγκεκριμένα, η Κρι Κρι για την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής της υλοποιεί επενδυτικά σχέδια, συνολικού προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Έτσι, οι συνολικές επενδύσεις σε εξοπλισμό και υποδομές αναμένεται να ξεπεράσουν τα 40 εκατ. ευρώ, κατά την πενταετία 2014-2018, δημιουργώντας το πλέον σύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού στην Ευρώπη.

Σήμερα το 30% των πωλήσεων της εταιρείας προέρχεται από εξαγωγές ενώ το 70% από το γιαούρτι. Η εταιρεία εξάγει σε 24 χώρες και κατέχει τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά γιαουρτιού. Η εταιρεία παράγει 70 εκατ. μερίδες παγωτού και 500 εκατ. μερίδες γιαουρτιού, ενώ απασχολεί πάνω από 350 εργαζόμενους.

Σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, το ελληνικό γιαούρτι αποτελεί ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα προϊόντα παγκοσμίως. Το μέγεθος του ελληνικού γιαουρτιού σε αξία στην Ευρώπη ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ, με σημαντικότερες αγορές για το ελληνικό γιαούρτι την Αγγλία και την Ιταλία.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, το μερίδιο της ΚΡΙ ΚΡΙ, σε όγκο, τον Ιούλιο του 2017 ανήλθε σε 14,2% ενώ πολύ σημαντικό είναι και το κομμάτι της δραστηριότητας της εταιρείας στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Όπως ανέφερε ο κ. Τσινάβος, πλέον ένα στα τέσσερα προϊόντα γιαουρτιού που καταναλώνονται, παράγονται από την γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι.

Αναφορικά με τη δραστηριότητα της εταιρείας στον τομέα του παγωτού, ο κ. Τσινάβος τόνισε ότι η Κρι Κρι αποτελεί μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής παγωτού με πανελλαδικό δίκτυο διανομής. «Πρόσφατα έκλεισε ένα εργοστάσιο παγωτού στην Αθήνα και πλέον μια οικογένεια παραδοσιακή που ανέδειξε την αγορά του παγωτού δεν υπάρχει. Είναι μεγάλο κακό η αποβιομηχάνιση της χώρας. Εμείς από τη πλευρά μας στηρίζουμε την Ελλάδα και συνεχίζουμε να επενδύουμε εδώ» ανέφερε ο επικεφαλής της ΚΡΙ ΚΡΙ.

Στην παγκόσμια αγορά γιαουρτιού και παγωτού «βλέπει» η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι | iefimerida.gr 0

Από 100% ελληνικό γάλα το νέο γιαούρτι που λανσάρει η Κρι Κρι

Η εξωστρέφεια της εταιρείας αποτελεί στρατηγική επιλογή της διοίκησης. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία συμμετέχει σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις. Οι εξαγωγές, σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, έχουν ξεπεράσει το 30% των συνολικών πωλήσεων και στόχος είναι να ξεπεράσουν σύντομα το 50%. Το όχημα είναι κυρίως το γιαούρτι.

«Εξάγουμε σε περισσότερες από 24 χώρες, με πιο σημαντική παρουσία στην Αγγλία, την Ιταλία, τη Γερμανία. Τα τελευταία οκτώ χρόνια είχαμε μια ανάπτυξη 24% από τις εξαγωγές μας. Εφέτος οι εξαγωγές παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη, καθώς στο εξάμηνο σημειώθηκε ανάπτυξη 72% στις εξαγωγές προς την Αγγλία. Ήδη, η εταιρεία έχει πολλές συνεργασίες στο εξωτερικό με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, στις οποίες έχει τοποθετήσει τα προϊόντα της.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία λανσάρει το νέο γιαούρτι "Κρι Κρι Στραγγιστό" με 100% ελληνικό γάλα και νέα εμφάνιση» σημείωσε ο επικεφαλής της ΚΡΙ ΚΡΙ και επεσήμανε:
«Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν λιανέμποροι στο εξωτερικό και να τοποθετήσουμε τα επώνυμα προϊόντα γιαουρτιού στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Αυτή η καλή συνεργασία με τους λιανεμπόρους του εξωτερικού μάς δίνει ευκαιρίες και στον τομέα του παγωτού, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για εμάς για την επέκτασή μας στην Ευρώπη».

Το νέο γιαούρτι παρασκευάζεται με 100% ελληνικό γάλα ημέρας, το οποίο συλλέγεται καθημερινά από τις κοντινές πιστοποιημένες φάρμες της Μακεδονίας και γίνεται γιαούρτι μέσα σε 24 ώρες, διατηρώντας έτσι όλη τη διατροφική του αξία.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ κρι κρι γαλακτοβιομηχανία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ