Η διαφήμιση εσωρούχων που προκάλεσε σάλο αντιδράσεων [εικόνες & βίντεο] - iefimerida.gr

Η διαφήμιση εσωρούχων που προκάλεσε σάλο αντιδράσεων [εικόνες & βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η αυστραλιανή εταιρεία εσωρούχων Honey Birdette, είναι γνωστή για τις καυτές συλλογές της και τις τολμηρές εκστρατείες της.

Η διαφήμιση εσωρούχων που προκάλεσε σάλο αντιδράσεων [εικόνες & βίντεο] | iefimerida.gr 0

Και φυσικά ακολουθώντας το στυλ- σήμα κατατεθέν τους, η εταιρεία ξεκίνησε την χριστουγεννιάτικη εκστρατεία της με θέμα ένα άγριο πάρτι στο γραφείο που γυρίστηκε στα γραφεία της στο Σίδνεϊ.

Στο διαφημιστικό εμφανίζεται το γνωστό μοντέλο Σάρα Στέφενς και η Νορβηγίδα Νίνα Γουέντβιχ, που «παρτάρουν» όλο το βράδυ με πύργους σαμπάνιας, κομφετί και πολλούς παρευρισκόμενους.

Αλλά από την ώρα που κυκλοφόρησε το βίντεο, η εταιρεία έχει αναγκαστεί να υπερασπιστεί τον εαυτό της ενάντια στους ισχυρισμούς πως το βίντεο είναι «προσβλητικό» για τις γυναίκες.

Περιγράφοντας την εκστρατεία τους ως «οι πιο άγριες συλλογές εσωρούχων μέχρι στιγμής», η εκστρατεία περιλαμβάνει γοητευτικές και παιχνιδιάρικες εικόνες μοντέλων που φορούν δαντελένια εσώρουχα, τα οποία είναι εμπνευσμένα από τις διακοπές σε μονόχρωμες αποχρώσεις, κόκκινο, χρυσό και φούξια.

Το βίντεο ακολουθεί τα μοντέλα, καθώς πίνουν σαμπάνια, χορεύουν και απολαμβάνουν το πάρτι κάτω από εκατοντάδες μπαλόνια, μαζί με συναδέρφους τους.

Η εταιρεία, που περηφανεύεται πως δημιουργεί τα πιο πολυσυζητημένα εσώρουχα της χώρας, δεν λαμβάνει πάντα θετικά σχόλια, με την ετικέτα να υπερασπίζεται διαρκώς τον εαυτό της εναντίον όσων ισχυρίζονται ότι οι εκστρατείες τους είναι πολύ προκλητικές ή «προσβλητικές».

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Honey Birdette (@honeybirdette) στις Οκτ 25, 2017, 11:02μμ PDT

Η διαφήμιση εσωρούχων που προκάλεσε σάλο αντιδράσεων [εικόνες & βίντεο] | iefimerida.gr 1

«Η διαφήμιση δείχνει άγνοια και μοιάζει ηλίθια. Είναι όμορφη, διασκεδαστική και συναρπαστική, όλοι φαίνεται πως περνούν καλά, το οποίο είμαι σίγουρος πως αυτό είναι το θέμα. Γιατί όμως όλοι οι άνδρες είναι ντυμένοι;» έγραψε κάποιος στο Instagram.

«Είναι υποτιμητικό για τις γυναίκες στο χώρο εργασίας. Εξακολουθούμε να αγωνιζόμαστε για να εξαλείψουμε το χάσμα της αμοιβής και οι άνδρες πατρονάρουν τη συμπεριφορά των γυναικών» πρόσθεσε κάποιος άλλος.


Υπήρξαν όμως και κάποιοι που διαφώνησαν. «Λατρεύω αυτή τη διαφήμιση, Την επόμενη φορά θα έρθω στο πάρτι. Σας ευχαριστούμε που ενθαρρύνετε τις γυναίκες να ντύνονται σέξι χωρίς να φοβούνται για τις ‘συνέπειες’ και να γιορτάζουν το σώμα τους» αναφέρει κάποιος.

Ο ιδρυτής της εταιρείας απάντησε κι αυτός: «Έχει δημιουργηθεί ένα ενοχλητικό συντηρητικό θέμα αλλά θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε. Οι γυναίκες μπορούν να αγκαλιάσουν την σεξουαλικότητά τους χωρίς το φόβο της επίθεσης. Πόσο γελοίο!».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ