Η Χαλκιδική, πλέον, απέκτησε και το δικό της παγωτό -«Κασσάνδρα» [εικόνες] - iefimerida.gr

Η Χαλκιδική, πλέον, απέκτησε και το δικό της παγωτό -«Κασσάνδρα» [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ένα νέο προϊόν με υπογραφή Χαλκιδικής και γεύση από... ελληνικό καλοκαίρι βρίσκεται από σήμερα στα ψυγεία γνωστής εταιρείας παγωτού.

Πρόκειται για το παγωτό «Κασσάνδρα», φτιαγμένο με αγουρέλαιο ΠΟΠ Χαλκιδικής που δημιούργησε ο δήμος Κασσάνδρας για να προωθήσει και να αναδείξει την περιοχή και τη γαστρονομία της.

Στη συσκευασία του παγωτού αναγράφεται το λογότυπο www.visitkassandra.gr το οποίο παραπέμπει στη σελίδα για την τουριστική προβολή του τόπου.

Η Χαλκιδική, πλέον, απέκτησε και το δικό της παγωτό -«Κασσάνδρα» [εικόνες] | iefimerida.gr 0

Κι ενώ δεν πρόλαβε καλά-καλά να βγει στα ψυγεία, το παγωτό «Κασσάνδρα», που αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο στη Χαλκιδική, ετοιμάζεται για ταξίδι εκτός συνόρων.

Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του δήμου Κασσάνδρας και υπεύθυνη του πρότζεκτ, Μαρία Παπαδημητρίου, ήδη ρουμανική εταιρεία προχώρησε σε πρόταση συνεργασίας για την εξαγωγή του προϊόντος.

Η Χαλκιδική, πλέον, απέκτησε και το δικό της παγωτό -«Κασσάνδρα» [εικόνες] | iefimerida.gr 1

Το παγωτό παρουσιάστηκε το βράδυ της Δευτέρας σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Χαλκιδικής, παρουσία εκπροσώπων τουριστικών φορέων και επαγγελματιών του κλάδου.

Εκεί, ο δήμαρχος Κασσάνδρας Βασίλης Κυρίτσης εξέφρασε την ανάγκη να «εμπλουτιστεί το τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής» και να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω από το δίπτυχο «ήλιος-θάλασσα».

Η Χαλκιδική, πλέον, απέκτησε και το δικό της παγωτό -«Κασσάνδρα» [εικόνες] | iefimerida.gr 2

«Η Χαλκιδική έχει τον Αριστοτέλη, το Άγιον Όρος και τη Θεσσαλονίκη. Μπορεί και πρέπει να κερδίσει περισσότερους τουρίστες», σημείωσε.

Για την αξία της τοπικής κοινωνίας και τη σημασία που έχει η δραστηριοποίηση των τοπικών φορέων, συλλόγων και κατοίκων με κατεύθυνση την ανάδειξη των αυθεντικών χαρακτηριστικών της περιοχής, μίλησε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Κ.Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.

Όπως ανέφερε, η Περιφέρεια δέχτηκε το 2016 περισσότερους από 6,5 εκατ. τουρίστες ενώ τα έσοδα άγγιξαν το 1,7 δισ. ευρώ σύμφωνα με τα στοιχεία της τράπεζας της Ελλάδος, καθιστώντας την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πρώτη σε επισκεψιμότητα. «Προμετωπίδα μας για την ανάπτυξη του τουρισμού είναι η Χαλκιδική» είπε ο αντιπεριφερειάρχης, προσθέτοντας ότι πλέον το τουριστικό προϊόν άλλαξε και είναι ταυτόσημο με τη «συνολική τουριστική εμπειρία».

Στην εκδήλωση χαιρέτισαν επίσης, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Θεόδωρος Καράογλου, η προϊσταμένη της Π.Υ.Τ. Κεντρικής Μακεδονίας Περσεφόνη Τρίχα και Ο γγ Συνδέσμου Δήμων Ιαματικών Πηγών και μέλος της Επιτροπής Προστασίας Ιαματικών Φυσικών Πόρων του υπουργείου Τουρισμού, Μάρκος Δανάς.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Χαλκιδική παγωτά Κασσάνδρα
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ