Απίστευτη επιμονή από Κινέζο πελάτη: Ζητά αποζημίωση από την BMW

Ένας Κινέζος κάτοχος μίας BMW από τη Σαγκάη έχει βάλει σκοπό ζωής να δικαιωθεί από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Όλα ξεκίνησαν επτά μήνες αφού αγόρασε μία BMW640i. Πρώτη απώλεια: η κλειδαριά του πορτμπαγκάζ του χάλασε και έτσι απευθύνθηκε στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία στην Σαγκάη.

Οκτώ μέρες αργότερα και πριν επιδιορθωθεί η ζημιά στην κλειδαριά, τα κλιπς, που ασφαλίζουν την κουκούλα επίσης έσπασαν, όταν μάλιστα το αυτοκίνητο ήταν γα πλύσιμο.

Σύμφωνα με το πρακτορείο China Daily, μάλιστα, η BMW της Κίνας ερεύνησε το περιστατικό και αποφάνθηκε ότι η ζημιά στα κλιπς της κουκούλας ήταν ανθρώπινο λάθος. Ο πελάτης είχε αντίθετη άποψη και ζήτησε να αναλάβει η εταιρεία την πλήρη ευθύνη, διορθώνοντας τη ζημιά και αντικαθιστώντας την κουκούλα. Ο έμπορος του είπε ότι θα διορθώσει μεν τα κλιπς αλλά όχι και την κουκούλα.

Τότε, τον Αύγουστο του 2016, ο απογοητευμένος πελάτης αποφάσισε να στείλει το αυτοκίνητό του στα κεντρικά της BMW στη Γερμανία ζητώντας δικαίωση και απαιτώντας αποζημίωση.

Η νομική εκπρόσωπος της εταιρείας του είπε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δε φέρει καμία ευθύνη και ότι θα πρέπει να απευθυνθεί στον αντιπρόσωπο στη χώρα του. Όμως εκείνος δεν εγκατέλειψε και επέμενε ότι το φταίξιμο είναι των κεντρικών γραφείων της BMW.

Παρά τις όποιες αρνητικές απαντήσεις, ο επίμονος Κινέζος δεν το έβαλε κάτω και πλέον μαζί με το αυτοκίνητό του, που το φόρτωσε σε κοντέϊνερ με προορισμό τη Γερμανία, θα κινηθεί νομικά εντός Ευρώπης πια, εναντίον της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Εν τω μεταξύ, η BMW Κίνας είπε στους δημοσιογράφους ότι στηρίζει το δικαίωμα του πελάτη να κινηθεί νομικά και παρακολουθεί το θέμα.

Φωτογραφία: China Daily

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BMW

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ