Παρατείνεται εκ νέου η απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ

Με τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκου Παππά, σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης, παρατείνεται εκ νέου για έξι μήνες, (αντί για 1-10-2016 σε 1-4-2017) η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Η παράταση κρίθηκε αναγκαία για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων λόγω ασφυκτικών προθεσμιών και καθώς είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».

Για το τρέχον διάστημα θα συνεχίσει να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ