Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ] - iefimerida.gr

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]

Alone in Berlin
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

H ταινία «Μόνος στο Βερολίνο», το «Invisible» του Δημήτρη Αθανίτη και το «Άφεριμ» είναι οι δυο ταινίες που κάνουν την διαφορά αυτή την κινηματογραφική την εβδομάδα.

Μια εβδομάδα γεμάτη ενδιαφέρουσες ταινίες όπως το πολυβραβευμένο δράμα του φιλέλληνα Κεν Λόουτζ «Εγώ ο Ντάνιελ Μπλέικ» ή το «Στη Σκιά του Φόβου» εξαιρετικό θρίλερ της Μπαμπάκ Ανβαρί.
Αξιόλογα δράματα και θρίλερ περνούν από τις Αθηναϊκές αίθουσες αυτή την εβδομάδα.

Μόνος στο Βερολίνο Θρίλερ, Γερμανία

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 0


Alone in Berlin
Σκηνοθεσία: Βίνσεντ Περέζ
Παίζουν : Έμμα Τόμσον, Μπρένταν Γκλίσον, Ντάνιελ Μπρουλ

Τι Συμβαίνει:
Βερολίνο, 1940. Η πόλη έχει παραλύσει από το φόβο.
Ο Όττο και η Άννα Κουάνγκελ είναι ένα ζευγάρι που ζει σε ένα φτωχικό διαμέρισμα και προσπαθεί, όπως όλοι οι άλλοι, να αποφύγει τους κινδύνους της ζωής υπό την καταπιεστική ναζιστική κυβέρνηση.
Όταν, όμως, ο μοναχογιός τους σκοτώνεται στο μέτωπο, η απώλεια τούς οδηγεί σε μια απίστευτη πράξη αντίστασης.
Αρχίζουν να αφήνουν καρτ ποστάλ παντού στην πόλη, στις οποίες γράφουν μηνύματα ενάντια στον Χίτλερ και τους Ναζί.
Αν τους πιάσουν, η εκτέλεση είναι σίγουρη.
Σύντομα, η καμπάνια τους πέφτει στην προσοχή ενός ερευνητή της Γκεστάπο και ένα φονικό παιχνίδι ξεκινά.
Όμως, το παιχνίδι αυτό μόνο ενδυναμώνει την αποφασιστικότητα του Όττο και της Άννα, αλλά και την μεταξύ τους αγάπη, που φουντώνει καθώς ενώνονται στην χαμηλών τόνων αλλά βαθιά τους επανάσταση.
Μια απίστευτη αληθινή ιστορία μετατρέπεται σε μια συγκλονιστική ταινία για τη δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος και την αξία του κουράγιου, με πρωταγωνιστές τους πάντα υπέροχους Έμμα Τόμσον και Μπρένταν Γκλίσον.

Invisible Θρίλερ, 2016

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 1


Σκηνοθεσία: Δημήτρης Αθανίτης
Παίζουν: Γιάννης Στάνκογλου, Κόρα Καρβούνη, Κώστας Ξυκομηνός, Εύα Στυλάντερ, Μενέλαος Χαζαράκης, Βιργινία Ταμπαροπούλου, Νικολίτσα Ντρίζη και ο μικρός Χρήστος Μπενέτσης.

Τι Συμβαίνει:
Να μια ταινία με γνήσια ελληνική κινηματογραφική ματιά. Με μια ελλειπτική αφήγηση κι ένα αραχνοΰφαντο σενάριο πάνω στο οποίο υφαίνει σκηνές απλές, αλλά ταυτόχρονα γεμάτες δύναμη, χάρη στην παρουσία ενός πρωταγωνιστή του οποίου η ματιά είναι χίλιες λέξεις. Ένα σενάριο με ελάχιστους διαλόγους και εξαιρετική κυματώδη εξέλιξη. Η κινηματογραφική εικόνα μιλάει από μόνη της, γρήγορα κοφτά, ελλειπτικά καθώς ξετυλίγει την απλή και συνηθισμένη ιστορία ενός εργάτη στην Αθήνα της κρίσης.

Ο Άρης (Γιάννης Στάνκογλου) είναι ένας μοναχικός 35άρης, χωρισμένος, με ένα παιδί που δουλεύει μηχανουργός σε κάποιο εργοστάσιο.
Όταν απολύεται χωρίς καμιά προειδοποίηση και κυρίως χωρίς καμία εξήγηση, αποφασίζει να αποδώσει δικαιοσύνη ο ίδιος, καθώς νιώθει θύμα μιας ακραίας αδικίας.

Ο Άρης είναι κολλημένος με την έννοια της εκδίκησης. Αποκομμένος από το περιβάλλον του ταπεινωμένος αισθάνεται πως δεν υπάρχει για κανέναν. Το γεγονός της απόλυσης τον μεταμορφώνει κι έτσι αποφασίζει να κάνει αισθητή την παρουσία του με βίαιο τρόπο.
Ιnvisible μια ελληνική δραματική ταινία που αξίζει τον κόπο να της χαρίσετε την προσοχή σας.
Με πλούσιες σκηνές και πυκνά νοήματα κι ένα ορθογραφημένο χειρισμό των εργαλείων του σινεμά, όπως η κίνηση της μηχανής, η οικονομία του μοντάζ, η υποβλητική φωτογραφία, ο τέλειος συνδυασμός των χαρακτήρων σε σχέση με το περιβάλλον τους.

Μια ταινία με σπάνια χαρίσματα κι ελάχιστες κακές στιγμές (όπως η περιγραφή κάποιων χαρακτήρων και το δραματικό φινάλε) που ένας καλοπροαίρετος θεατής δεν έχει παρά να θαυμάσει.

Μια ταινία του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου που μπορεί κανείς να συστήσει ανεπιφύλακτα.
Που λέει μια ρεαλιστική και επίκαιρη ιστορία, χωρίς καλλιτεχνική μιζέρια, παρά με μοντέρνο κι άψογο σινεμαδίστικο τρόπο.


Εγώ ο Ντάνιελ Μπλέικ Δράμα, Βρεττανία / 2016

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 2


I Daniel Blake
Σκηνοθεσία: Κεν Λόουτς
Παίζουν: Ντέιβ Τζονς, Μπριάνα Σαν, Χέιλι Σκουάιρς, Ντίλαν Φίλιπ Μακίρναν, Νάταλι Αν Τζέιμσον, Κόλιν Κουμπς

Τι Συμβαίνει:
Ταινία βραβευμένη με την ανώτατη διάκριση στο φετεινό φεστιβάλ των Καννών μολονότι δεν έχει καμία ανάγκη από μια τέτοια βράβευση για να την συστήσει κανείς ανεπιφύλακτα. Ο Κεν Λόουτς είναι ένας εβδομηνταπεντάχρονος Άγγλος σκηνοθέτης με αμέτρητες πολύ καλές ταινίες στο στο ενεργητικό του και τούτη εδώ είναι μία απ’ αυτές, η τελευταία του ίσως κατά τα λεγόμενα του.
Μια ταινία σύγχρονη και επίκαιρη που καταγράφει την θλιβερή πραγματικότητα ενός εργάτη στο Νιούκαστλ όταν εξαιτίας μιας καρδιακής προσβολής αδυνατεί πλέον να συνεχίζει να εργάζεται. Θα αντιμετωπίσει τη σκληρή νεοφιλελεύθερη γραφειοκρατία των επιδομάτων που θεμελίωσε η Θάτσερ πριν 40 χρόνια.

Στην ουσία τα ταπεινωτικά επιδόματα δίδονται στη θέση έστω και μιας κάποιας μόνιμης σύνταξης.
O Daniel Blake θα προσπαθήσει να δραπετεύσει από το αδιέξοδο που τον έχει οδηγήσει το νεοφιλελεύθερο σύστημα στη γηραιά Αλβιώνα.
Μέσα από την περιπέτεια αυτή, διασταυρώνεται με μια ανύπαντρη μητέρα και τα δύο παιδιά της.

Βρίσκοντας αναπάντεχη οικογενειακή θαλπωρή ο ένας στον άλλο, ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσπαθούν να αντισταθούν στις δυσκολίες.
Όμως οι δυσκολίες είναι πολλές και ανυπέρβλητες.

Ο Κεν Λόουτς δε στέκεται μόνο σ’ αυτές, αλλά προχωρά και στην ανατομία της προσωπικής ταπείνωσης ενός ανθρώπου που όταν πια δε μπορεί να δουλέψει, η θέση του είναι στο περιθώριο της ζωής.
Μια πολιτική ταινία χωρίς καταγγελίες και λαϊκισμούς. Με γρήγορη και στακάτη αφήγηση, με έξυπνο και κινηματογραφικό τρόπο, ο Κεν Λόουτζ περιγράφει την σύγχρονη πραγματικότητα που βιώνουν οι μη προνομιούχοι άνθρωποι στην σύγχρονη ευρωπαϊκή κοινωνία και αποδίδει τις ευθύνες εκεί που πρέπει.


Άφεριμ Περιπέτεια Εποχής, Ρουμανία / 2015

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 3


Aferim
Σκηνοθεσία: Ράντου Ζούντε
Παίζουν: Τεοντόρ Κόρμπαν, Μιχάι Ρουμανέσκου, Μιχάι Κομανόιου, Τόμα Κούζιν, Αλεξάντρου Νταμπίτζα

Τι Συμβαίνει:
Μεγαλειώδης και εξαιρετική ταινία για όσους συμπαθούν την πρωτοτυπία που στηρίζεται στην έρευνα και στην επίπονη εργασία που αναμφισβήτητα έχουν ρίξει οι συντελεστές αυτής της ταινίας που μας μεταφέρει διακόσια χρόνια πίσω σε καταστάσεις που κατά κάποιο τρόπο μπορεί να συνέβαιναν και στην περίοδο της τουρκοκρατίας στην ελληνική ύπαιθρο εκεί κοντά στα 1821!!

Βαρυφορτωμένη δίκαια με βραβεία σκηνοθεσίας στο Βερολίνο και στο καταξιωμενο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα, μια ασπρόμαυρη έκπληξη στην πνιγηρή Αθήνα της κρίσης και του τσίγκινου δράματος του ΕΣΡ.

Το 1835 ένας αγροτικός χωροφύλακας κάτι σαν κυνηγός κεφαλών του Γουέστ και ο γιος του διασχίζουν πάνω στα άλογά τους τη ρουμανική ύπαιθρο, αναζητώντας έναν τσιγγάνο σκλάβο που κατηγορείται πως πλάνεψε τη γυναίκα του τοπικού άρχοντα.
Δονκιχωτικές εικόνες μέσα σε άγρια βουνά και δάση, με τον χωροφύλακα να προσπαθεί να μάθει τα κόλπα του επαγγέλματος στο γιο του, αλλά και ταυτόχρονα να τον μπάσει στα μυστικά της ζωής. Και οι δύο μαζί οργώνουν την Βαλαχία Βαλκανική ύπαιθρο και ξετυλίγουν σπάνιες εικόνες. Θα συναντήσουν ανθρώπους διαφορετικών εθνοτήτων και πεποιθήσεων: Τούρκους και Ρώσους, Χριστιανούς και Εβραίους, Ρουμάνους και Ούγγρους.

Όλοι τους πάνω σε έναν καμβά που είναι γεμάτος ιστορίες και προκαταλήψεις που χαρακτηρίζουν τις κοινωνίες μας.
Η ιστορία του ανθρώπου του νόμου που κυνηγά έναν παράνομο για να τον φέρει μπροστά στη δικαιοσύνη είναι ένα συνηθισμένο γουέστερν σενάριο!
Ο Ράντου Ζούντε στο Αφεριμ καθώς αποτυπώνει με χιούμορ τις νοοτροπίες των αρχών του 19ου αιώνα προφανώς εμπνέεται από εικόνες γουέστερν χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι κακό απαραίτητα. Ίσα ίσα ξαναφέρνει μάλλον το γουέστερν στις πραγματικές του ρίζες!!


7 Λεπτά μετά τα Μεσάνυχτα Φαντασίας, ΗΠΑ / 2016

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 4


A Monster Calls
Σκηνοθεσία: Χουάν Αντόνιο Μπαγιόνα
Παίζουν: Φελίσιτι Τζόουνς, Σιγκούρνι Γουήβερ, Λούις ΜακΝτάγκαλ, Τόμπι Κέμπελ, Τζέραλντιν Τσάπλιν, Λίαμ Νίσον ως το Τέρας.

Τι Συμβαίνει:
Οι κινηματογραφικές ταινίες που έχουν θέμα τη σύγχρονη ανίατη ασθένεια του αιώνα μας, τείνουν να γίνουν προϊόν του συρμού.
Άνθρωποι που αργοπεθαίνουν και οι αντιδράσεις των ανθρώπων του περιβάλλοντος τους, έχουν φαίνεται μια φωτογένεια που ελκύει θεατές.

Ένα εύκολο συναίσθημα που έχει γίνει ένα ανυπόφορο θέαμα, αρκετά προσοδοφόρο για τους αμερικανούς παραγωγούς.
Σ’ αυτή την ταινία ο μικρός Κόνορ είναι 12ετών και θα πρέπει να διαχειριστεί την πολύ σοβαρή ασθένεια της μητέρας του, (Φελίσιτι Τζόουνς) πράγμα που τον αναγκάζει να περνάει πολύ χρόνο με την καθόλου συμπαθή γιαγιά του (Σιγκούρνι Γουίβερ).

Επιπλέον έχει να αντιμετωπίσει τον καθημερινό εκφοβισμό από τους συμμαθητές του ενώ ο πατέρας του βρίσκεται μίλια μακριά με νέα σύζυγο και άλλο παιδί.
Ξαφνικά ένα βράδυ, λίγο μετά τα μεσάνυχτα ένα τέρας εμφανίζεται στο παράθυρο του Κόνορ και απαιτεί από αυτόν να τον ακούσει.

Θα του διηγηθεί τρεις ιστορίες και μετά ως αντάλλαγμα θα πρέπει ο Κόνορ να του διηγηθεί την δική του ιστορία.
Ένα τυπικό αμερικανικό δράμα γεμάτο εντυπωσιακά εφέ που προσπαθεί με αυταπάρνηση να είναι φαντασμαγορικό συναισθηματικό και ταυτόχρονα μαγικό, πράγμα αρκετά δύσκολο καθώς προσπαθεί να συνδυάσει το εντυπωσιακά εφέ με μια τραγική ιστορία.
Ο 12χρόνος Κόνορ προσπαθεί να ξεφύγει από τα βάσανα της ζωής που πρόκειται
σύντομα να ζήσει, χωρίς τη μητέρα του και ουσιαστικά χωρίς κανένα συναισθηματικό βοήθημα.

Η άμυνά του είναι η οργιώδης φαντασία του που πλάθει ήρωες εκδικητές που θα τον υπερασπισθούν αλλά μόνο μέσα στη φαντασία του. Μια τρυφερή ταινία για το κουράγιο που πρέπει να αντλούμε όλοι μας όταν αντιμετωπίζουμε δύσκολες καταστάσεις.


Σνόουντεν

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 5


Snowden
Σκηνοθεσία: Όλιβερ Στόουν
Παίζουν: Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ, Σαιλίν Γούντλι, Μελίσα Λίο, Ζάκαρι Κουίντο, Τομ Γουίλκινσον, Σκοτ Ίστγουντ, Τίμοθι Όλιφαντ, Ρις Ίφανς, Νίκολας Κέιτζ,

Τι Συμβαίνει:
Πομφόλυγα ολκής από έναν πάλαι ποτέ πολλά υποσχόμενο σκηνοθέτη και σεναριογράφο που έχει καταντήσει γυρολόγος της επικαιρότητας. Εδώ ασχολείται με τον γοητευτικό κόσμο των μυστικών υπηρεσιών.

Ο Έντουαρντ Σνόουντεν είναι ο άνθρωπος που αποκάλυψε την ύπαρξη προγραμμάτων μαζικής παρακολούθησης που διενεργούσε το αμερικανικό κράτος και υποτίθεται ότι ήταν το μεγάλο του μυστικό.
‘Ελα μπάρμπα μου να σου δείξω τα αμπέλια σου”. Κι όλο αυτό το κοινότυπο θέμα παίρνει διαστάσεις μπαλονιού που σκάει και μέσα του βγαίνει πολύς χαρτοπόλεμος κι ένας Σνόουντεν (Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ) συντηρητικός τυπάκος που βρίσκει το θάρρος να ακολουθήσει αυτό που του υπαγορεύει η αμερικανική συνείδησή του και να βγάλει το θέμα στη δημοσιότητα.

Η ιστορία της ταινίας επικεντρώνεται στην προσωπική και πολιτική εξέλιξη του πρωταγωνιστή. Μέσω φλασμπακ, τονίζει τις σημαντικές στιγμές στη ζωή του Σνόουντεν, ξεκινώντας από
ένα ατύχημα που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τις Ειδικές Δυνάμεις και τον οδήγησε σε μία ανοδική εξελιξη μέσα στους κόλπους της ΝSA.
Τέλος πάντων μέσα από μια αμερικανοπατριωτική ματιά ο Στόουν προσπαθεί να εντυπωσιάσει τον τυχαίο θεατή του, που κατά βασιν τον θεωρεί ανυποψίαστο και να του πουλήσει πολύχρωμο πολιτικό δράμα β διαλογής. Λες και δεν έχει λογαριασμό στο facebook.

Ένα φόρουμ όπου οι καταγγελίες, η μυστικοπάθεια και τα σενάρια συνωμοσίας είναι στην ημερήσια διάταξη.
Ο Στόουν όμως κάνει και κάτι άλλο αντιπαθητικό: Αφήνει να αιωρείται στην ατμόσφαιρα η αίσθηση πως τα πάντα παρακολουθούνται και κανείς ακόμα και μέσα στο σπίτι του δεν είναι ασφαλής.

Έτσι αντί να αποκαλύπτει υποτίθεται τον απαίσιο ρόλο των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών στην ουσία τον υποστηρίζει και τον ενθαρρύνει στη συνείδησή μας μέσα από το φόβο.
Υποστηρίζει πως οι ΗΠΑ έχουν δικαίωμα να προστατευθούν, όμως υπάρχει διαφορά ανάμεσα στη χρήση του δικαιώματος αυτού και την κατάχρησή του. Το ερώτημα είναι, ως ποιο σημείο είναι ικανός να φτάσει κάποιος για να σταματήσει αυτό που θεωρεί ότι είναι κατάχρηση.

Blood Father: Βίαιη Δικαιοσύνη Περιπέτεια, ΗΠΑ / 2016

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 6


Blood Father
Σκηνοθεσία: Ζαν Φρανσουά Ρισέ
Παίζουν: Μελ Γκίμπσον, Ελίζαμπεθ Ρομ, Γουίλιαμ Μέισι, Ράιαν Ντόρσεϊ, Έριν Μοριάρτι, Ντιέγκο Λούνα, Τόμας Μαν, Μάικλ Παρκς.

Τι Συμβαίνει:
Στην ένδοξη και προσοδοφόρα γραμμή που χάραξε ο Λίαμ Νίσον (Τaken) αποφάσισε να κινηθεί και ο Μελ Γκίμπσον στήνοντας μια περιπέτεια με πολύ ξύλο, ανατινάξεις και καταδιώξεις και αρκετή μπαναλιτέ για να προστατέψει την κόρη του από ένα πανίσχυρο και απαιτητικό καρτέλ ναρκωτικών.

H 17χρονη Λίντια (Έριν Μοριάρτι) είναι ο στόχος ενός ανελέητου ανθρωποκυνηγητού. Ο φίλος της είναι έμπορος ναρκωτικών και την έχει παγιδέψει σε μια πλεκτάνη εξαιτίας της οποίας ένα καρτέλ ναρκωτικών την αναζητά παντού γιατί θεωρεί ότι έχει κλέψει χρήματα. Ο μοναδικός της σύμμαχος είναι ο πατέρας της (Μελ Γκίμπσον) που με το ιδρωμένο φανελάκι του και το πιστόλι του θα μοιράσει πολύ πόνο αριστερά δεξιά. Ο ίδιος έχει μπλεξίματα με τον νόμο, έχει υπάρξει κατάδικος, μα πάνω απ΄όλα είναι αποφασισμένος να προστατεύσει την κόρη του. Έστω και για πρώτη φορά στη ζωή του, σκοπεύει να κάνει το σωστό.


Οι Ευχούληδες Animation, ΗΠΑ / 2016

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 7


Trolls
Σκηνοθεσία: Μάικ Μίτσελ, Γουόλτ Ντορν

Τι Συμβαίνει:
Καλώς ήλθατε σε έναν πολύχρωμο, φανταστικό κόσμο, κάτοικοι του οποίου είναι οι υπερβολικά αισιόδοξοι Ευχούληδες, που διαρκώς χορεύουν και τραγουδούν, και οι κωμικά απαισιόδοξοι Μπέργκεν, που είναι χαρούμενοι μόνο όταν έχουν χλαπακιάσει Ευχούληδες.

Μετά μια εισβολή των Μπέργκεν στο χωριό των Ευχούληδων, η Πόπη, ο πιο χαρούμενος Ευχούλης που γεννήθηκε ποτέ, και ο γκρινιάρης Κλωνάρης ξεκινούν ένα ταξίδι με στόχο την διάσωση των φίλων τους.
Η αποστολή τους είναι γεμάτη περιπέτεια και ανατροπές, καθώς οι δύο αταίριαστοι σύντροφοι προσπαθούν να ανεχτούν ο ένας τον άλλον αρκετά ώστε να πετύχουν τον στόχο τους, κι έτσι θα μάθουν πολλά για την αναζήτηση της ευτυχίας, όπως και το τι μπορεί να κάνουν κάποιοι για να την αποκτήσουν.


Στη Σκιά του Φόβου Τρόμου, Βρετανία / 2016

Νέες ταινίες: Στο Βερολίνο του '40 η Εμμα Τόμσον τα βάζει με τους Ναζί [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 8


Under the Shadow
Σκηνοθεσία: Μπαμπάκ Ανβαρί
Παίζουν : Ναργκές Ρασιντί, Αβίν Μανσαντί, Μπόμπι Ναντερί, Ρέι Χαρατιάν, Αράς Μαραντί

Τι Συμβαίνει:
Πετυχημένο αλληγορικό θρίλερ πάνω στο σύγχρονο σκοτεινό Ιραν.
Είναι η πρόταση της Βρετανίας για τα ξενόγλωσσα Όσκαρ.
Τεχεράνη 1988: Ο πόλεμος Ιράν-Ιράκ συνεχίζεται για όγδοη χρονιά.

Μια μητέρα με την κόρη της προσπαθούν απεγνωσμένα να μείνουν μαζί εν μέσω των βομβαρδισμών και της αιματηρής επανάστασης, ενώ ταυτόχρονα κάτι απόκοσμο τις πλησιάζει.
Στην Τεχεράνη του 1988, οι προσπάθειες της Σιντέχ να επιστρέψει στις ιατρικές σπουδές της αποβαίνουν άκαρπες, λόγω του ακτιβίστικου παρελθόντος της.
Ο σύζυγος της υπηρετεί στον πόλεμο Ιράν- Ιράκ, και οι επιδρομές πλησιάζουν επικίνδυνα το διαμέρισμα τους.

Φίλοι και συγγενείς αποχωρούν ατάκτως από την πόλη και η Σιντέχ μένει μόνη με τη μικρή της κόρη, Ντόρσα, η οποία αρρωσταίνει όλο και περισσότερο.
Αρχικά η Σιντέχ αποδίδει τη συμπεριφορά του παιδιού της σε μια χαμένη κούκλα, αλλά με δισταγμό συνειδητοποιεί ότι απόκοσμα πνεύματα τους στοιχειώνουν.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ