H NASA βρήκε πλανήτη με χαρακτηριστικά παρόμοια της Γης - iefimerida.gr

H NASA βρήκε πλανήτη με χαρακτηριστικά παρόμοια της Γης

Η NASA ανακοίνωσε χτες τον εντοπισμό ενός πλανήτη μερικές εκατοντάδες έτη φωτός μακρυά μας ο οποίος έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με τη Γη, και υπάρχουν βάσιμες υποψίες ότι μπορεί να είναι κατοικίσιμος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Kepler-22b όπως βαφτίστηκε ο νέος πλανήτης είναι ο πρώτος που ανακάλυψε το διαστημόπλοιο Kepler στην λεγόμενη «βιώσιμη ζώνη», όπως αποκαλούν οι επιστήμονες την περιοχή που βρίσκεται σε τέτοια απόσταση από ένα άστρο ώστε οι συνθήκες στην επιφάνεια ενός πλανήτη που βρίσκεται εκεί να επιτρέπουν την ύπαρξη υγρού νερού. «Η ανακάλυψη αυτή είναι ορόσημο για την εύρεση του "δίδυμου" πλανήτη της Γης», δήλωσε ο Ντάγκλας Χάντζινς επικεφαλής του προγράμματος Κέπλερ.

Ο Kepler-22b βρίσκεται 600 έτη φωτός μακρυά από την Γη και κάνει τους επιστήμονες της NASA να πιστεύουν ότι βρίσκονται κοντά στην ανακάλυψη ενός κατοικίσιμου πλανήτη, με χαρακτηριστικά παρόμοια με τη Γη. Η θερμοκρασία στην επιφάνειά του είναι 22 βαθμοί Κελσίου και έχει ακτίνα 2,4 φορές μεγαλύτερη της Γης, ενώ εκτελεί μια πλήρη περιφορά γύρω από τον «Ήλιο» του κάθε 290 μέρες, μόλις 75 λιγότερες από το έτος της Γης. Προς το παρόν όμως δεν είναι σαφές αν ο Kepler-22b είναι σε στερεά ή αέρια κατάσταση, ούτε αν ο πλανήτης αυτός διαθέτει ατμόσφαιρα...