Nespresso Hellas: χρυσό βραβείο εξυπηρέτησης πελατών στον ετήσιο Διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2015» - iefimerida.gr

Nespresso Hellas: χρυσό βραβείο εξυπηρέτησης πελατών στον ετήσιο Διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2015»

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Την πρώτη θέση κατέκτησε η Nespresso Hellas στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Greece CRM Grand Prix 2015» που πραγματοποιήθηκε για 17η συνεχή χρονιά, με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων Contact Centers της Ελλάδας.

Η εταιρία τιμήθηκε με το ανώτατο βραβείο Gold στην κατηγορία «Telephone Response έως 50 εκπροσώπους», επιβεβαιώνοντας την άρτια, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που προσφέρει στα μέλη του Nespresso Club και την πελατοκεντρική της φιλοσοφία.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Multichannel Customer Experience Management Outsourcing» στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Συγκεκριμένα, στόχος του διαγωνισμού είναι να μετρήσει την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης των επαφών που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, καθώς και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες τους, ώστε να αναδείξει τις κορυφαίες εταιρίες στην Ελλάδα ανά κατηγορία.

Nespresso Hellas: χρυσό βραβείο εξυπηρέτησης πελατών στον ετήσιο Διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2015» | iefimerida.gr 0

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, πραγματοποιήθηκαν Μυστικές Kλήσεις (Mystery Calls) και Μυστικά Emails (Mystery Emails) σε κάθε διαγωνιζόμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολόγησης. Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις που εξυπηρετούνται και από την Teleperformance, δεν αξιολογούνται ποτέ από την ίδια στα πλαίσια του CRM Grand Prix, αλλά από τρίτο φορέα, πάντα όμως με τα ίδια κριτήρια αξιολόγησης.

Nespresso Hellas: χρυσό βραβείο εξυπηρέτησης πελατών στον ετήσιο Διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2015» | iefimerida.gr 1

Η Nespresso προσφέρει μία σειρά εξατομικευμένων υπηρεσιών στα μέλη της μέσα από το Nespresso Club. Coffee Specialists είναι διαθέσιμοι εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, για να εξυπηρετήσουν τα μέλη, προτείνοντας τις ιδανικές Εκλεκτές Ποικιλίες για κάθε προτίμηση, υποστηρίζοντας σε τεχνικά ζητήματα και απαντώντας άμεσα στα αιτήματά τους.

Nespresso Hellas: χρυσό βραβείο εξυπηρέτησης πελατών στον ετήσιο Διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2015» | iefimerida.gr 2

Ο Αντώνης Αυγερόπουλος, Country Business Manager της Nespresso για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε: «Αποστολή όλων μας στη Nespresso είναι να κάνουμε το κάθε μέλος του Nespresso Club να νιώθει μοναδικό. Η αναγνώριση που έρχεται με την βράβευση μάς δίνει χαρά και σιγουριά ότι βρισκόμαστε στη σωστή κατεύθυνση και ότι έχουμε τους σωστούς ανθρώπους, για να το πετύχουμε».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Nespresso
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ