ΕΒΕΑΠ για τουριστική προβολή του Πειραιά -Παραστάσεις θεάτρου στο λιμάνι για τα κρουαζιερόπλοια

Προτάσεις για τουριστική ανάπτυξη του Πειραιά, αλλά και παραστάσεις θεάτρου κατά τη διάρκεια παραμονής των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι, σχεδιάζει το Ε.Β.Ε.Π.

«Για την τουριστική προβολή της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, ζητούμενο είναι η σωστή επιλογή και ανάδειξη ώριμων τουριστικών προϊόντων, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και ελκυστική κοστολόγηση».
Αυτό υπογράμμισε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης, στο περιφερειακό συμβούλιο της Περιφέρειας Αττικής, με θέμα «Έγκριση του αναλυτικού Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής χρονικής περιόδου 2016-2020», όπου παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο και ο προγραμματισμός σχετικών δράσεων σε βάθος πενταετίας.

Για την τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά το Ε.Β.Ε.Π. προτείνει τα εξής:

  • Έχει καταθέσει επικαιροποιημένες προτάσεις για τη διατήρηση και ποιοτική ανάπτυξη της κρουαζιέρας στον Πειραιά, όπως για παράδειγμα την κατασκευή διαδραστικών τουριστικών πινακίδων «beacons» στο λιμάνι και την πόλη του Πειραιά, που θα συνδέονται με την εφαρμογή GPS, την προώθηση ελληνικών προϊόντων στα εστιατόρια και τα καταστήματα των κρουαζιερόπλοιων, αλλά και των εμπορικών πλοίων.
  • Συγκεντρώνει στοιχεία σε συνεργασία με το ΙΝ.ΕΜ.Υ. της Ε.Σ.Ε.Ε. σχετικά με τη ροή των αφίξεων τουριστών στην Αττική, τις τουριστικές διαδρομές, αλλά και τους τελικούς προορισμούς του θαλάσσιου τουρισμού.
  • Συντονίζει ενέργειες με άλλους φορείς της πόλης και ιδιαίτερα με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά για την αναβάθμιση του site του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά και στοχεύει σύντομα να υλοποιηθεί η πρόταση του για τουριστικές παραστάσεις αρχαίας τραγωδίας και κωμωδίας, κατά τη διάρκεια παραμονής των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά.
  • Τέλος, στηρίζει δράσεις της δημοτικής αρχής όπως η δημιουργία της νέας ταυτότητας "city branding" για την πόλη του Πειραιά και η πρωτοβουλία για την καθιέρωση του ετήσιου εορτασμού των «Ημερών Θάλασσας», με τη διοργάνωση επιτυχημένων εκδηλώσεων. Ακόμη, στηρίζει την καμπάνια «Destination Piraeus- Προορισμός Πειραιάς» για την προβολή του Πειραιά, ως city break ταξιδιωτικού προορισμού.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΒΕΑΠ Βασίλης Κορκίδης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ