«Περιμένοντας τον Γκοντό» στο Αίθριο του Μουσείου Μπενάκη -Μια συμβίωση σε κενό τόπο - iefimerida.gr

«Περιμένοντας τον Γκοντό» στο Αίθριο του Μουσείου Μπενάκη -Μια συμβίωση σε κενό τόπο

Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η συμβίωση, η άφιξη, η πίστη. Τα γεγονότα διαδραματίζονται σε έναν κενό τόπο.

Εκεί, που ο κόσμος δεν μπορεί πια να απαιτήσει από αυτούς. Εκεί που εκείνοι δεν μπορούν πια να απαιτήσουν από τον κόσμο. Ένας τόπος άδειος, που δεν καρποφορείται καμία σύγκρουση. Ένας μη-κόσμος, που απομακρύνεται από οτιδήποτε κοσμικό.

Σχεδόν τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, η Νατάσσα Τριανταφύλλη επιστρέφει στο Αίθριο του Μουσείου Μπενάκη στην Πειραιώς (14/7) με το «Περιμένοντας τον GODOT» (1948) του Σάμουελ Μπέκετ.

Έχοντας στο πλευρό της τους ηθοποιούς Λάζαρο Γεωργακόπουλο, Δημήτρη Μπίτο, Αντώνη Αντωνόπουλο και Αινεία Τσαμάτη, την Μόνικα στη σύνθεση του μουσικού τοπίου, τη Λένα Παπαληγούρα στη φωνή του νεαρού αγοριού και προσκαλώντας για δεύτερη φορά τον σταθερό συνεργάτη του Μπομπ Ουίλσον, Σκοτ Μπόλμαν, να αναλάβει τους φωτισμούς της παράστασης, η νεαρή σκηνοθέτις επιλέγει το Αίθριο της οδού Πειραιώς, ως ιδανικό τόπο για να αναπτυχθεί αυτός ο «μη-κόσμος» όπως περιγράφεται από τον Ιρλανδό συγγραφέα, αλλά και για να κλείσει μια άτυπη τριλογία γύρω από το «απόκοσμο» και το «κοσμικό», ανάμεσα στους Σοφοκλή, Ντοστογιέφσκι («Αδερφοί Καραμάζοφ» Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν) και Μπέκετ.

«Περιμένοντας τον Γκοντό» στο Αίθριο του Μουσείου Μπενάκη -Μια συμβίωση σε κενό τόπο  | iefimerida.gr 0

«Περιμένοντας τον Γκοντό» κάτω απο ένα δέντρο
Ο Βλαντιμίρ και ο Εστραγκόν συναντιούνται σε ένα χώρο οικείο αλλά όχι συγκεκριμένο, κοντά σ’ ένα δέντρο. Συζητώντας ανακαλύπτουν και αποκαλύπτουν ότι βρίσκονται εκεί γιατί περιμένουν απλώς έναν άντρα, τον Γκοντό.
Στη διάρκεια της αναμονής τους, έρχεται ο Πότζο, που έχει δεμένο με σκοινί τον Λάκυ, το δούλο του, τον οποίο πηγαίνει να πουλήσει στην αγορά. Ο Πότζο συζητάει με τον Βλαντιμίρ και τον Εστραγκόν για διάφορα θέματα βάζοντας τον Λάκυ να τους διασκεδάζει, διατάζοντάς τον να χορέψει, να σερβίρει, ακόμα και να... σκεφτεί.
Οι δύο τους φεύγουν, αφήνοντας τους άλλους δύο να περιμένουν. Να περιμένουν τον Γκοντό. Ένα νεαρό αγόρι, αναγγέλλει ότι ο Γκοντό δεν θα έρθει, ανανεώνοντας το ραντεβού για την επομένη. Οι δύο άντρες αποφασίζουν να φύγουν. Αλλά όχι.
Την επόμενη μέρα, την ίδια ώρα, ο Βλαντιμίρ και ο Εστραγκόν συναντιούνται στο ίδιο μέρος, κοντά στο ίδιο δέντρο, μόνο που αυτή τη φορά το δέντρο έχει βγάλει 3 φύλλα. Εμφανίζονται και πάλι ο Πότζο και ο Λάκυ, μόνο που αυτή τη φορά ο ένας είναι μουγκός και ο άλλος τυφλός. Περιμένουν και πάλι τον Γκοντό, μόνο που αυτή τη φορά δε διασκεδάζουν και κυρίως, δεν θυμούνται καν την προηγούμενη συνάντηση.

«Περιμένοντας τον Γκοντό» στο Αίθριο του Μουσείου Μπενάκη -Μια συμβίωση σε κενό τόπο  | iefimerida.gr 1

«Περιμένοντας τον Γκοντό»
Παίζουν: Λάζαρος Γεωργακόπουλος, Δημήτρης Μπίτος, Αντώνης Αντωνόπουλος, Αινείας Τσαμάτης. “The Boy” voice over: Λένα Παπαληγούρα. Μετάφραση: Έρι Κύργια. Σκηνοθεσία: Νατάσα Τριανταφύλλη. Μουσική: ΜΟΝΙΚΑ.

Πρεμιέρα 14 Ιουλίου. Για 14 παραστάσεις, Τρίτη με Κυριακή (21.30)
Αίθριο Μουσείου Μπενάκη, Πειραιώς 138 και Ανδρονίκου

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ