Γιατί όλοι εθίζονται με τα ρούχα του Zara -Μια ολόκληρη φιλοσοφία από πίσω - iefimerida.gr

Γιατί όλοι εθίζονται με τα ρούχα του Zara -Μια ολόκληρη φιλοσοφία από πίσω

ZARA
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Eίτε μέσω του υπολογιστή, είτε ενώ είναι βόλτα στα μαγαζιά οι περισσότεροι θα μπουν στα Zara. Και πολλές φορές το κλείσιμο της εβδομάδας τους βρίσκει με τουλάχιστον ένα καινούριο Zara. Γιατί όμως;

Ο λόγος είναι απλός: Τα σχέδια των ρούχων του Zara είναι αυτό που όλοι θέλουν, οι τιμές προσιτές και ίσως, το σημαντικότερο, τα ρούχα, όλα, άμεσα διαθέσιμα. Είναι στη φιλοσοφία των δημιουργών του, τα καταστήματα αυτά να δίνουν την αίσθηση ότι μπορεί να κάνουν τη διαδικασία της αγοράς πάντα ευκολότερη. Και αυτό φυσικά δεν είναι τυχαίο.

Η Inditex μητρική εταιρεία του Zara κατέγραψε το 2015 κέρδη 15,4% φθάνοντας τα 22,9 δισ. δολάρια.

Το επιχειρηματικό μοντέλο του Zara είναι επικεντρωμένο σε μια ομάδα σχεδιαστών και μάνατζερ προϊόντων, οι οποίοι επιβλέπουν την παραγωγή μιας και μόνο κατηγορίας προϊόντος. Οπως επισημαίνει το Forbes, με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται ταχύτητα παραγωγής και ευελιξία στη ζήτηση. Με απλά λόγια αυτός είναι ένας τρόπος εξοικονόμησης κόστους. Σε αντίθεση με άλλα brands που έχουν μια κολεξιόν ανά σεζόν, προϊόντα που κάθονται στα ράφια επί μήνες δηλαδή, στα Zara υπάρχει μια άλλη, τελείως διαφορετική αντίληψη: Παραγωγή προϊόντων σε πραγματικό χρόνο (βάσει αυτών που δείχνουν να προτιμούν οι καταναλωτές), πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν κάθε φορά που θα πάτε σε κάποιο κατάστημα, θα βρείτε κάτι καινούριο στα ράφια (ή στο site). Αυτή φαίνεται να είναι και η μυστική συνταγή του Zara.

Aπό εκεί και πέρα τα Zara, μπορεί να μην ξοδεύουν δολάριο ή ευρώ σε διαφήμιση αλλά χρησιμοποιούν την άλλη, πιο αποτελεσματική μέθοδο της από στόμα σε στόμα διαφήμισης, ενώ στηρίζονται και στο γεγονός ότι οι πελάτες τους από μόνοι τους πηγαίνουν στα καταστήματα για να δουν τα νέα κομμάτια που έχουν τοποθετηθεί στα ράφια.

Θετικά λειτουργεί ακόμη το ότι συνεχώς δημιουργούνται νέες κατηγορίες, νέες συλλογές ρούχων ακολουθώντας πάντα τις τάσεις της βιομηχανίας της μόδας, όπου τελευταία επιτάσσει το ανδρόγυνο λουκ και το σπορ σικ στιλ.

Επίσης, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει το στιλ και την ποιότητα των προϊόντων του Zara. Το κόστος των ρούχων του συγκρίνεται με αυτό άλλων εταιρειών, είναι κάπου στο μέσο, αλλά τα κομμάτια του Zara σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι πιο κοντά στα ρούχα που παρουσιάστηκαν στην τελευταία πασαρέλα. Και στο τέλος, η ευχαρίστηση που προσφέρουν τα ρούχα αυτά, είναι το στοιχείο εκείνο που κάνει όλους να επιστρέφουν ξανά και ξανά στα καταστήματα Zara...

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Zara
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ