Το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή -Οι 15 δημοφιλέστερες αγορές [λίστα]

Σε ανώτατο μορφωτικό επίπεδο και στην ηλικιακή ομάδα των 35-44 ετών ανήκει η πλειοψηφία των καταναλωτών που επιλέγουν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές ή παραγγελίες.

Το 29,7% όσων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους είναι ηλικίας από 35-44 ετών. Το 54,2% είναι άνδρες και το 45,8% γυναίκες.Όπως προκύπτει από έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής που αφορά στο πρώτο τρίμηνο του 2015, το 51,3% έχει υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, διδακτορικό, μεταπτυχιακά, ΑΕΙ, ΤΕΙ, στρατιωτικές σχολές κ.α.. Το 40,6% έχει μεσαίο επίπεδο εκπαίδευσης και το 8,1% χαμηλό (Γυμνάσιο, Δημοτικό) ή δεν έχειθ παρακολουθήσει καμία βαθμίδα εκπαίδευσης.

Τα είδη ένδυσης- υπόδησης, τα αθλητικά είδη και οι ηλεκτρονικές συσκευές είναι τα προϊόντα, που αγοράστηκαν περισσότερο από τους καταναλωτές. Ειδικότερα:

  1. είδη ένδυσηςκαι υπόδησης–αθλητικάείδη 47,6%,
  2. ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDs κλπ.) 26,3%.
  3. ταξιδιωτικέςυπηρεσίες(εισιτήρια,ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.) 18,5%,
  4. οικιακάείδη (έπιπλα,παιχνίδια,είδη τέχνης,ηλεκτρικές οικιακές συσκευές κλπ.) 16,8%,
  5. εξαρτήματα και περιφερειακόςεξοπλισμός(hardware) ηλεκτρονικού υπολογιστή 15,0%
  6. διαμονή σε καταλύματα (ξενοδοχεία,δωμάτια,διαμερίσματακλπ.) 12,4%.
  7. βιβλία(σε ηλεκτρονική μορφή),περιοδικά,εφημερίδες12,3%,
  8. εισιτήρια για εκδηλώσεις (συναυλίες,θεατρικές παραστάσεις ,κινηματογράφος κλπ.)11,6%,
  9. Κοσμήματα, πληροφορίες από βάσεις δεδομένων, 9,8%
  10. Φάρμακα 9,7%
  11. Λογισμικό για ηλεκτρονικό υπολογιστή και αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένου λογισμικού για computer games και video games, 6,6%
  12. είδη διατροφής–είδη παντοπωλείου 5,6%,
  13. ταινίες, μουσική  5,5%,
  14. υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (πληρωμές συνδρομητικής συνδρομές ευρυζωνικής σύνδεσης,λογαριασμού κινητού ή σταθερούτηλεφώνου,κ.α.) 2,4%,
  15. υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης 1,3%

Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ειδών και υπηρεσιών αναψυχής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ