fbpx Δύο χρόνια φυλάκιση για τον πρώην πρόερδο της ΕΡΤ Χρήστο Παναγόπουλο | MEDIA | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
MEDIA
ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

Δύο χρόνια φυλάκιση για τον πρώην πρόερδο της ΕΡΤ Χρήστο Παναγόπουλο

Χρήστος Παναγόπουλος
01|11|2011 | 13:09
Χρήστος Παναγόπουλος

Σε ποινή δύο ετών καταδικάστηκε ο πρώην πρόεδρος της ΕΡΤ, Χρήστος Παναγόπουλος από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο. Κρίθηκε ένοχος για παράβαση καθήκοντος, στην υπόθεση της σειράς «Olympic Trophy», κόστους 1,3 εκ ευρώ που δεν προβλήθηκε ποτέ.

Η εν λόγω σειρά, στοίχισε στον ελληνικό λαό 1,3 εκ. ευρώ, και ήταν να προβληθεί το 2004 έχοντας ως θέμα την προώθηση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. Η προβολή της είχε προαποφασιστεί από την προηγούμενη του κ. Παναγόπουλου διοίκηση της Δημόσιας τηλεόρασης. Ο ίδιος όμως κατηγορείται πως δεν προχώρησε στην διενέργεια έρευνας, παρόλο που είχε κατατεθεί πόρισμα με αναφορά επί του θέματος από υπάλληλο της ΕΡΤ.

Για την συγκεκριμένη σειρά υπήρχε και πόρισμα των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, και παρ' όλη την μηνυτήρια αναφορά που είχε κατατεθεί από τον πρώην διευθυντή εσωτερικού ελέγχου της ΕΡΤ, δεν υπήρξε καμμία έρευνα επί του θέματος από τον κ. Παναγόπουλο.

Η ΕΡΤ είχε προχωρήσει στην προετοιμασία της σειράς, με την συμπαραγωγό εταιρεία «Άνωση», με την οποία όμως όπως υποστηρίζεται στο πόρισμα του εσωτερικού ελέγχου, δεν υπήρχε εξ' αρχής υπογεγραμμένη σύμβαση, αντιθέτως υπογράφηκε με την εξόφληση των τιμολογίων ύψους 1,3 εκ. Ευρώ.

Όπως καταγγέλλει ο πρώην διευθυντής εσωτερικού ελέγχου, ύστερα από την μηνυτήρια επιστολή του, έπεσε σε δυσμένεια και μετακινήθηκε εσωτερικά σε άλλη υπηρεσία όταν παρέδωσε το επίμαχο πόρισμα. Τελικώς κατέθεσε και μήνυση κατά της ΕΡΤ.

Τέλος αναφέρεται πως η συμπαραγωγός εταιρεία «Άνωση», παρουσίαζε επτά εργαζομένους της στην παραγωγή της σειράς, με υψηλές αμοιβές, τα οποία όμως ήταν και εργαζόμενοι στην ΕΡΤ με σύμβαση έργου.

ΣΧΟΛΙΑ