Καινοτομία από την Toyota: Το πρώτο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής - iefimerida.gr

Καινοτομία από την Toyota: Το πρώτο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με κυψέλες καυσίμου παρουσιάζει στο Αμβούργο της Γερμανίας, η Toyota.

Πρόκειται για το καινοτομικό μοντέλο το Mirai, το οποίο σταδιακά θα λανσαριστεί σε μερικές ευρωπαϊκές χώρες. Το Toyota Mirai, προγραμματίστηκε να κυκλοφορήσει στη Γερμανία, Μ. Βρετανία και Δανία το 2015 και στη συνέχεια στο Βέλγιο το πρώτο εξάμηνο του 2016.

Εντάσσεται στη στρατηγική της ιαπωνικής μάρκας για καθαρές μελλοντικές μετακινήσεις, που ξεκίνησε πριν από 18 χρόνια με το λανσάρισμα του Toyota Prius Hybrid.

Η σημαντικότερη καινοτομία του ιαπωνικού σεντάν είναι οι προηγμένες κυψέλες καυσίμου. Αυτές οι συστοιχίες ιδιαίτερα υψηλού κόστους, έχουν την δυνατότητα να αξιοποιούν τα αποτελέσματα από την χημική ένωση δυο συστατικών, που βρίσκονται σε μεγάλη αφθονία στον πλανήτη Γη. Συγκεκριμένα, φροντίζουν να γίνεται συνεχώς η ένωση του υδρογόνου με το οξυγόνο.

Το υδρογόνο, παρέχεται από ειδικούς σταθμούς ανεφοδιασμού και αποθηκεύεται στο αυτοκίνητο, σε εξελιγμένες δεξαμενές με πίεση 7.000 bar. Το οξυγόνο υπάρχει στην ατμόσφαιρα και δεσμεύεται στην ποσότητα που αρκείται, για να γίνει η ένωση από τις κυψέλες καυσίμου. Η ένωση τους όπως είναι γνωστό, έχει σαν αποτέλεσμα την δημιουργία ποσότητας ηλεκτρισμού και νερού. Ο ηλεκτρισμός αξιοποιείται για την κίνηση του ηλεκτροκινητήρα και το νερό αποβάλλεται. Επομένως είναι ένα οικολογικό αυτοκίνητο με μηδενικούς ρύπους. Ο ηλεκτροκινητήρας, έχει απόδοση 155 ίππους. Τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται σε 9,6’’ και η τελική φθάνει τα 178 χλμ./ώρα.

H αυτονομία είναι πάνω από τα 480 χλμ. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον χρόνο του ανεφοδιασμού, γιατί ολοκληρώνεται σε περίπου 3 λεπτά. Στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, οι υπεύθυνοι της Toyota, πρόσφεραν στην κυρία Άνγκελα Μέρκελ ένα μπουκαλάκι με νερό από την εξάτμιση του Mirai, το οποίο η καγκελάριος δεν το δοκίμασε. Ένας όμως δημοσιογράφος δέχθηκε να το δοκιμάσει.

Στην Ελλάδα, τώρα δεν υπάρχει δυνατότητα εφοδιασμού του αυτοκινήτου με υδρογόνο, αλλά εκτιμάται ότι στο μέλλον θα δημιουργηθεί ένα πρώτο δίκτυο. Τα στελέχη της Toyota Ελλάς, όταν λυθεί το θέμα με τον εφοδιασμό, θα ξεκινήσουν τις προετοιμασίες για την εισαγωγή του μοντέλου. Η τιμή του υδρογονοκίνητου σεντάν μηδενικών ρύπων στη Γερμανία υπολογίζεται γύρω στις 66.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αυτοκίνητο υδρογόνο οξυγόνο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ