CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10) - iefimerida.gr

CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10)

ταινίες
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο Τάσος Θεοδωρόπουλος (terra_gelida@hotmail.com) έρχεται αντιμέτωπος με τις πρώτες φθινοπωρινές ερωτικές του απογοητεύσεις, λιγότερο όσον αφορά τον Αλμοντοβάρ και το «Δέρμα που Κατοικώ» και κατακούτελα στην περίπτωση του «Contagion» του Σόντερμπεργκ και βρίσκει αναπάντεχο απάγκιο κι απανέμι...

...στα στιβαρά μπράτσα του Τζέισον Στέιθαμ στο «Κiller Elite» και την «γιαγιά μην πυροβολείς», Έλεν Μίρεν του «Χρέους» συνεχίζοντας να κάνει αυτό που ξέρει χειρότερα από κάθε άλλον. Να γράφει για σινεμά.

CONTAGION: Μηδενικός κίνδυνος μετάδοσης

Βαθμολογία: 2 / 5

CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10) | iefimerida.gr 0

Όταν ονομάζεις μια ταινία σου «Contagion» πρέπει τουλάχιστον να έχεις εξασφαλίσει τη μεταδοτικότητα του σασπένς της στο θεατή. Εκτός κι αν κάνεις ντοκιμαντέρ που και κει πάλι παίζει το σασπένς. Και μολονότι εδώ ο Σόντερμπεργκ υιοθετεί μια ντοκιμενταρίστικη λογική, που παραπέμπει στην λογική του «Τraffic» του (ο μοντέρ είναι ο ίδιος) το αποτέλεσμα στο τέλος του βγαίνει περισσότερο σε εκπαιδευτική τηλεόραση. Δεν ξέρω από πού να αρχίσω στο τι πάει λάθος με τη συγκεκριμένη ταινία με τον ίδιο περίπου τρόπο που και ο σκηνοθέτης της δεν ξέρει που να εστιάσει, τι να χρησιμοποιήσει σαν κέντρο και τι σαν μπορντούρα. Σαν να πηγαίνεις δηλαδή να πλέξεις πουλόβερ και αντί να ξεκινάς από τον κορμό, να το ξεκινάς από τη μασχάλη. Στη μασχάλη και θα μείνεις. Με ένα εντυπωσιακό σετ πρωταγωνιστών (Τζουντ Λο, Κέιτ Γουίνσλετ, Γκουίνεθ Πάλτρο, Ματ Ντέιμον, Μαριόν Κοτιγιάρ, Λόρενς Φίσμπορν), ένα πολλά υποσχόμενο concept ταινίας και δουλεμένα εξωτερικά γυρίσματα σε Χονγκ Κονγκ και διάφορες πολιτείες της Αμερικής ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης θα έπρεπε να έχει κάνει ξανά το θαύμα του. Αλλά καταλήγει μάλλον στο κινηματογραφικό τραύμα του. Γιατί δε φροντίζει να αναπτύξει κανένα από τα τμήματα της θρυμματισμένης του αφήγησης ή έναν από τους χαρακτήρες του με τρόπο που να σε νοιάζει το τι θα κάνει και τι θα του συμβεί. Ψόφησε δεν ψόφησε ο τάδε επώνυμος από το θανατηφόρο ιό, το ίδιο και το αυτό. Μια φάτσα ανάμεσα σε τόσες άλλες ήταν ούτως ή άλλως. Ένα το κρατούμενο. Και δεύτερο, το ότι δεν αποφασίζει τι ακριβώς ταινία θέλει να κάνει. Αν θέλει να κάνει ψυχαγωγικό θρίλερ καταστροφής, έχει αποτύχει εντελώς. Αν θέλει να προβληματίσει, του προκύπτει σαν τρικυμία εν κρανίω. Αν θέλει να καταθέσει δείγμα κινηματογραφικής γραφής, το έχει κάνει πολύ καλύτερα στο ίδιο στιλ στο παρελθόν. Η υπόθεση (που δεν υπάρχει, υπάρχει ένα προσχέδιο υπόθεσης το οποίο δίνει απλώς αφορμές για επί μέρους σκηνές) στηρίζεται πάνω σε έναν ιό τύπου Η1Ν1 αλλά πολύ πιο θανατηφόρο κι εξετάζει το τι ακριβώς θα γινόταν αν εκείνος ο ιός, αποκτούσε τις διαστάσεις επιδημίας, μέσα από τα μάτια της οικογένειας του πρώτου φορέα, των επιστημόνων στο Κέντρο Ελέγχου Πρόληψης Νοσημάτων, την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, των bloggers, των απλών ανθρώπων κι ενός κινέζικου χωριού που απαγάγει την Κοτιγιάρ για να το σώσει (στο πιο κουλό κομμάτι της ταινίας.) Όλοι αυτοί σε χοντρές γραμμές πέρα από μια δυο συναντήσεις μεταξύ τους για να δικαιολογηθεί η συνύπαρξη τους στην ίδια ταινία, μοιάζουν σαν σκετσάκια δραματικής επιθεώρησης που παρεμβάλλονται το ένα μέσα στο άλλο χωρίς καμία ουσιαστική αλληλεπίδραση. Και καμία μεταδοτικότητα, ξαναλέω, στο θεατή από κάτω. Εκτός κι αν ως τέτοια, μπορώ να αντιληφθώ κάτι χάχανα που ξέσπασαν στην αίθουσα ή το γεγονός του ότι ο ultra fit πιτσιρικάς του γείτονα, με τον οποίο είχαμε πάει μαζί σινεμά, μολονότι είχε αποφασίσει να ξεκινήσει διατροφή γιατί ξεκινάει αγώνες στίβου, τσάκισε δύο καλαθούνες ποπ κορν από τα νεύρα του για να μη με τσακίσει στις φάπες που τον πήγα στην ταινία, την ώρα που στη οθόνη πέθαινε ο ένας μετά τον άλλο.

Δείτε το trailer εδώ

ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩ / THE SKIN I LIVE IN: Θέλει απολέπιση κι ενυδατική

Βαθμολογία: 2/ 5

CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10) | iefimerida.gr 1

Δεν είναι εύκολο πράγμα το να θες ντε και καλά να κάνεις έκπληξη, ακόμα κι αν αυτή είναι κάτι απλό σαν ένα surprise party στο γραφείο για έναν συνάδελφό σου που έχει γενέθλια. Γιατί το 'χει αυτό η έκπληξη, δεν πετυχαίνει πάντα, ενίοτε αναγκάζει ένα κάρο ανθρώπους να φοράνε αστεία καπελάκια και να σου λένε «surpriiiise» ενώ εσύ έχεις ψιλοφρικάρει ή ακόμα πιο απλά έχει διαρρεύσει και δεν είναι πια έκπληξη αλλά κάτι τζούφιο. Κι αυτό μπορεί να συμβεί σε όλους, ακόμα και σε έναν maestro όπως ο Αλμοντοβάρ. Ο οποίος, εθισμένος ούτως ή άλλως στις παράδοξες κινηματογραφικές εκπλήξεις παντός τύπου, αυτό προσπαθεί να κάνει κι εδώ όμως με ένα τρόπο βεβιασμένα διαφορετικό και τύπου μοντέρνο που τελικά δεν του κάθεται σαν ρούχο και μένει στο τύπου. Πλαστικός χειρούργος ο Αντόνιο Μπαντέρας, με τραυματικό παρελθόν όσον αφορά την οικογένειά του, είναι παθιασμένος με τη δημιουργία ενός νέου συνθετικού δέρματος που θα μπορεί να αντέξει κάθε είδους 'τσαλάκωμα'. Πετριά που του έχει προκύψει μετά το 'φλαμπέ' της γυναίκας του σε αυτοκινητιστικό. Για να πετύχει, χρησιμοποιεί φυλακισμένη παρά τη θέληση της, γυναίκα πειραματόζωο πάνω στην οποία εφαρμόζει το δέρμα και έχει τα υπέροχα χαρακτηριστικά της Έλενα Ανάγια. Κι όλα αυτά μέσα σε μια απομονωμένη βίλα, με οικονόμο την Μαρίζα Παρέδες, που φροντίζει και παρακολουθεί το δωμάτιο της φυλακισμένης, όπως κι ο γιατρός, μέσα από ένα κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης. Οι ανατροπές θα αρχίσουν όταν εμφανιστεί ο σαλταρισμένος γιος της Παρέδες, ντυμένος τίγρης, και όταν ο Μπαντέρας αρχίσει να ερωτεύεται το πειραματόζωό του. Με απανωτά μπρος πίσω, θα μάθουμε σιγά σιγά τι συμβαίνει, πως συνδέονται όλοι αυτοί και πάνω από όλα την ταυτότητά της φυλακισμένης που αν είσαι λίγο άρρωστος στο μυαλό όπως του λόγου μου, το έχεις καταλάβει από τη μέση όσο κι αν σου φαίνεται απίστευτο, γιατί η τελική απάντηση είναι απίστευτη και σε αυτήν ποντάρει ο Αλμοντοβάρ σαν στοιχείο έκπληξης. Ο οποίος εν προκειμένω διασκευάζει ένα αρρωστάκι βιβλίο θριλερικής φαντασίας του Τιερί Ζονκέ αλλά φαίνεται ξεκάθαρα, ότι όταν σκάει η αρρώστια στη μέση, δεν έχει τα κότσια να την αντιμετωπίσει κατάματα, και προτιμά να βγάζει από το σακούλι του παλιά του τρικ και χαριτωμενιές, για να το μελοχαβαλεδοσαπουνιάσει. Με αποτέλεσμα να ξεχνάει την αρχική του πρόθεση να προχωρήσει σε κάτι ρηξικέλευθο και να παλινδρομεί σε ένα στιλ μπασταρδεμένο, που ξεμένει από ένταση εκεί που πάει να τη στήσει σαν να τρώει αυτογκόλ ο ίδιος ο Πέντρο. Ενώ ταυτόχρονα, λες και δεν του φτάνουν τα τόσα ανοιχτά μέτωπα, προσπαθεί να κάνει και σχόλιο πάνω στο μύθο του Προμηθέα, την αναζήτηση της τελειότητας, την έννοια της ομορφιάς, την οικογένεια, την ταυτότητα και το φύλο που του προκύπτει σαν σύνολο λίγο φύλλο και φτερό. Τι μένει απ το ευγενών προθέσεων χάος; Η αναμφισβήτητη μαεστρία του στο στήσιμο και το σετάρισμα σκηνών που στα χέρια άλλου θα σκάγανε σαν ωρολογιακές βόμβες, η ιδιαίτερη αίσθηση του στο χειρισμό του κλειστοφοβικού χώρου με ένα ιντριγκαδόρικο πάντρεμα της έφεσης του στο κιτς με ένα είδος κλινικής future art αισθητικής, η αναμφισβήτητη ιδιομορφία της ευαισθησίας του που κατορθώνει να επιβιώσει και μια υπόσχεση για το μέλλον, ως προς την περαιτέρω εξέλιξη του, αν και εφ' όσον το «δέρμα» γίνει αντιληπτό μόνο σαν ένα πειραματικό, όχι και τόσο πετυχημένο, μεταβατικό στάδιο.

Δείτε το trailer της ταινίας εδώ

KILLER ELITE: Τζέισο Στέιθαμ και Ντε Νίρο, απόλαυση σαν πίτα γύρο. Λαϊκή χορταστική.

Βαθμολογία: 3 / 5

CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10) | iefimerida.gr 2

Μυστικές υπηρεσίες, δράση, ο (αγαπημένος) Τζέισον Στέιθαμ μαζί με Κλάιβ Όουεν και Ρόμπερτ Ντε Νίρο, υποθετικά αληθινή ιστορία για βάση (από το best seller «Τhe feather man» γεμάτη από όλες τις αναληθοφάνειες που γουστάρεις να δεις σε ένα old school action movie και κατασκοπικές ίντριγκες από την Αυστραλία μέχρι την Ιορδανία με πληρωμένους εκτελεστές, παραστρατιωτικές οργανώσεις προδότες και εμίρηδες. Τι άλλο θες να για να πάρεις την ένεση αδρεναλίνης σου Σαββατόβραδο στο σινεμά; Πράκτορας που έχει αποσυρθεί στην Αυστραλία, αναγκάζεται να επιστρέψει στη δράση και στο μπαμ και μπουμ και ζβούι ζβούι ζβούι όταν ο μέντορας του αιχμαλωτίζεται από έναν Άραβα ηγέτη που ζητάει από τον αποσυρμένο να σκοτώσει για χάρη του αυτούς που δολοφόνησαν το γιο του, οι οποίοι τυχαίνει να είναι βρετανοί πράκτορες. Αν πας με τη μεζούρα της κακομοίρας μοδιστρούλας να μου μετρήσεις αληθοφάνεια και μέτρο, είσαι άξιος της μοίρας σου. Εγώ πήγα να χαρώ και το χάρηκα.

Δείτε το trailer της ταινίας εδώ

ΤΟ ΧΡΕΟΣ / THE DEBT: Μοσάντ μπανκ με προνομιακά επιτόκια

Βαθμολογία: 3 / 5

CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10) | iefimerida.gr 3

Που πας καραβάκι σε τέτοιο καιρό; Ως καραβάκι αναφέρω τον χλιαρό σκηνοθέτη Τζον Μάντεν, υπεύθυνου για μια από τις πλέον υπερεκτιμημένες ταινίες που βραβεύτηκαν με Όσκαρ καλύτερης ταινίας ever, τον «Ερωτευμένο Σέξπιρ». Ο οποίος εν προκειμένω αναλαμβάνει το ριμέικ ενός ισραηλινού κατασκοπικού θρίλερ του 2007 και δεν τα πάει άσχημα, απλώς δεν το απογειώνει κι όλας όπως θα μπορούσε κι όπως προσφέρεται αυτό το είδος ταινιών. Το πρόβλημα των τροχών του αεροπλάνου για την απογείωση, εντοπίζεται στη διαφορά ταχύτητας του διπλού χωροχρονικού τερέν εξέλιξης της υπόθεσης της ταινίας, που είναι το 1966 της Ανατολικής Γερμανίας και το «σύγχρονο» 1997. Στον πρώτο χωρόχρονο, βλέπουμε την high speed ανερχόμενη Τζέσικα Τσάστειν σε ρόλο πρακτόρισας της Μοσάντ μαζί με άλλα δύο παλληκάρια, να πρέπει να συλλάβουν ναζί εγκληματία πολέμου. Όμως η περίεργη εξέλιξη εκείνης της αποστολής που παρ' όλα αυτά έχρισε τους συμμετέχοντες σε αυτήν, εθνικούς ήρωες του Ισραήλ, σημάδεψε τα μέλη της ομάδας, και κυρίως την ηρωίδα που στο σήμερα, με τα χαρακτηριστικά Έλεν Μίρεν πλέον αποφασίζει να κλείσει τους λογαριασμούς της με το παρελθόν. Έχει ανατροπές, έχει δράση, έχει καλοσχεδιασμένο σενάριο, έχει εννοείται και τις αναμενόμενες 'ευκολίες' με μια πρέζα μελοδραματικής ροπής, αλλά έχει πάνω απ' όλα την ντέιμ Έλεν Μίρεν σε ρόλο δράσης που της κάνει υπέροχα απολαυστική κόντρα με αυτό που έχουμε συνηθίσει στην κινηματογραφική της περσόνα, συν την Τσάστεϊν και τον Σαμ Γουόρθινγκτον που αν είσαι λίγο επιρρεπής όπως κι εγώ στην αρσενική μπρουταλιτέ, τον αγαπάς. Εντάξει, μπορεί να μην έχει το σκηνοθέτη με το όραμα και να χάνει πόντους από αυτό, αλλά και η Πυθία οράματα έβλεπε και μετά έλεγε μαλακίες.

Δείτε το trailer της ταινίας εδώ


Παρουσιάσεις

PARANORMAL ACTIVITY 3

CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10) | iefimerida.gr 4

Όταν είχε βγει το πρώτο «Paranormal», και όλα τα media έγραφαν για μια από τις πιο τρομακτικές κινηματογραφικές εμπειρίες όλων των εποχών, προσωπικά στο σινεμά με πήρε ο ύπνος. Και αισθάνθηκα θύμα απάτης, στηριγμένης στη λογική του πολύ καλύτερου «The Blair Witch Project» όπου μια κάμερα ή πολλές, καταγράφουν υποτίθεται πραγματικά περιστατικά, και μετά το τέλος της φρίκης κάποιος ανακαλύπτει το τελικό υλικό και μας το δείχνει. Στο δεύτερο «Paranormal» τα πήγα αρκετά καλύτερα, γιατί στην προσπάθεια τους να δημιουργήσουν franchise, οι παραγωγοί μπήκαν στον κόπο αν μη τι άλλο να αρχίσουν να στήνουν μια μυθολογία που επεξηγεί τι είδες στην προηγούμενη ταινία και δένει τα άδετα. Πράγμα που συνεχίζεται και σε αυτό εδώ το 3ο μέρος της σειράς, που είναι πρίκουελ του δεύτερου το οποίο ήταν πρίκουελ του πρώτου. Θα το τσεκάρω κάποια στιγμή στο dvd γιατί θέλω να δω που το πάνε σαν στόρι, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι όλη η συνταγή μου μοιάζει με έναν έξυπνο αλλά πάμφτηνο τρόπο, να βγάλουν δολάρια τα στούντιο στηριγμένα στον ιντερνετικό εθισμό των πιτσιρικάδων στη βιντεοεικόνα του youtube.

Δείτε το trailer της ταινίας εδώ

WINX CLUB 3D

CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10) | iefimerida.gr 5

Ψηφιακό τρισδιάστατο και μεταγλωττισμένο ιταλικό κινούμενο σχέδιο που βασίζεται σε μια δημοφιλή στις προεφηβικές ηλικίες σειρά με νεράιδες μπάρμπι.

Δείτε το trailer της ταινίας εδώ

ΚΑΝΑΡΙΝΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ

CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10) | iefimerida.gr 6

Μια παρέα μουσικών από την Ελλάδα, την Τουρκία και το Ισραήλ ταξιδεύουν στα μέρη που έζησε και τραγούδησε η θρυλική ρεμπέτισσα Ρόζα Εσκενάζυ (Κωνσταντινούπολη, Θεσσαλονίκη, Αθήνα) αναζητώντας την ιστορία της ζωής της, τα τραγούδια της και τα ίχνη ενός ολόκληρου μυθικού κόσμου. Αποκλειστικά στους κινηματογράφους Δαναός και Μικρόκοσμος σε ειδικές προβολές.

Δείτε το trailer της ταινίας εδώ

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ 'ΣΩΤΗΡΙΑ'

CINEMASS: Οι ταινίες της εβδομάδας (20 - 26/10) | iefimerida.gr 7

Ντοκιμαντέρ art project της Λουκίας Ρικάκη με τη συμμετοχή σπουδαστών της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, που συνδέει τον ιστορικό χώρο του νοσοκομείου Σωτηρία με την τέχνη, στο σταυροδρόμι της μνήμης και της ασθένειας με τον εικαστικό λόγο. Αποκλειστικά σε ειδικές προβολές στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας.

Δείτε το trailer της ταινίας εδώ


24ο ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Δεν είναι λίγο πράγμα να συντηρείς με πάθος για διόμισι δεκαετίες την 'αρχαιότερη' κινηματογραφική γιορτή της Αθήνας, όμως ο Νίνος Φένεκ Μικελίδης παρά τις δυσκολίες των καιρών, συνεχίζει απτόητος με ένα σινέ κοκτέιλ που ξεκινάει την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου και τραβάει κουπί μέχρι τις 2 Νοεμβρίου με avant premieres ταινιών που θα συζητηθούν και αφιερώματα στον Ακίρα Κουροσάβα, τον Σάμουελ Φούλερ, την Κατίνα Παξινού και τον Ελληνικό κινηματογράφο της δεκαετίας του 90. Οι προβολές θα γίνονται στις αίθουσες Aπόλλων Cinemax Class και το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης ενώ το κινηματογραφικό χορό θα ανοίξει σε πρώτη προβολή το αριστούργημα του Νουρί Τσεϊλαν, «Κάποτε στην Ανατολία».

ΕΛΛΗΝΙΚΟ BOX OFFICE

Σκίζουν τα νεανικά (και νηπιακά) κοινά, σκίζει κι ο Γούντι Άλεν ξεπερνώντας κάθε προσδοκία σε δύσκολους καιρούς και καταφέρνοντας να γίνει blockbuster. Για τα νεανικά, το αναφέρω εφ' όσον 3 από τις 5 πρώτες ταινίες της εβδομάδας, είναι 3D εκ των οποίων οι δύο καρτούν και η μία, χορταστική ομολογουμένως περιπέτεια. Μετρίου βεληνεκούς φαίνεται η γοητεία του Τζορτζ Κλούνεϊ ενώ ναι, υπάρχει Θεός του καλού γούστου τελικά, αφού πάτωσαν οι «Πόντιοι» του Όμηρου Ευστρατιάδη με 11.556 εισιτήρια. Τραγικά πάντως φαίνονται τα πράγματα για το art κύκλωμα, όταν δεν συνοδεύεται από τις κατάλληλες περγαμηνές (ή προώθηση) από τη στιγμή που η νέα ταινία ενός από τους πλέον γνωστούς εναλλακτικούς σκηνοθέτες, το «Restless» του Γκας Βαν Σαντ που παιζόταν και σε multiplex έκανε μόλις 683 εισιτήρια σε πέντε συνολικά αίθουσες στην Αθήνα ενώ δεν μπορείς να πεις ότι πήγε καλά και το «Η ζωή που θα 'ρθει» με 1.131 κι αυτό σε 5 αίθουσες. Από τις υπόλοιπες νέες ταινίες της προηγούμενης εβδομάδας, μεγάλη αποτυχία και για το θρίλερ τρόμου «Μη φοβάσαι το Σκοτάδι» που έφτασε τα 8.790 σε 12 αίθουσες στην Αθήνα (ο τρόμος φέτος δε φαίνεται να πουλάει αν κρίνουμε κι από τα εισπρακτικά χάλια της «Νύχτας Τρόμου») ενώ αγνοείται η τύχη του «Δωμάτιο στη Ρώμη». Μοναδική νότα αισιοδοξίας, τα σχεδόν 20.000 του αριστουργηματικού ιρανικού «Ένας Χωρισμός» που συνεχίζει ακάθεκτο μαζί με το «Drive» και φυσικά πλέον τον Γούντι Άλεν, να είναι οι πρώτες μεγάλες καλλιτεχνικές επιτυχίες της σεζόν.

1.ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ: 41.369 (123.581 σύνολο)

2.ΑΙ ΕΙΔΟΙ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ: 31.435 (34.387 σύνολο)

3.ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ 3D:15.425 (52.957 σύνολο)

4.ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ 3D: 11.832 (245.337 σύνολο)

5.Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙΩΝ 3D: 11.689 (27.119 σύνολο)

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ