fbpx Η γκάφα της Ραχήλ: Tην πάτησε με τρολ στο Twitter [εικόνες] | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΤΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Η γκάφα της Ραχήλ: Tην πάτησε με τρολ στο Twitter [εικόνες]

EUROKINISSI
01|09|2015 | 08:51
EUROKINISSI

Εχει πάρει φόρα και δεν σταματάει η Ραχήλ Μακρή, η οποία, στην προσπάθειά της να υπερασπιστεί με κάθε τρόπο τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, δεν εξετάζει την προέλευση των «ειδήσεων» που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα να τις αναπαράγει και να πέφτει θύμα τους.

Έτσι, η κ. Μακρή, εξοργισμένη από το γεγονός ότι η χθεσινή συνέντευξη της πρώην ΠτΒ δεν μεταδόθηκε από την ΕΡΤ, εξαπέλυσε επίθεση μέσω των κοινωνικών δικτύων στον πρόεδρο της ΕΡΤ Διονύση Τσακνή.

Η κ. Μακρή αναδημοσίευσε άρθρο το οποίο επικαλούνταν δήθεν tweet του προέδρου της ΕΡΤ ότι η συνέντευξη Τύπου της κυρίας Κωνσταντοπούλου δεν μεταδόθηκε κατόπιν άνωθεν πολιτικής παρέμβασης.

Η γκάφα της Ραχήλ: Tην πάτησε με τρολ στο Twitter [εικόνες] | iefimerida.gr 0

«Από πότε κύριε Τσακνή παίρνετε εντολές από πολιτικούς για τη μετάδοση συνεντεύξεων; Από πότε φιμώνετε η άποψη πολιτικών με εντολές από δημόσια κανάλια που πληρώνει ο ελληνικός λαός», έγραψε η πρώην βουλευτής, κάνοντας τεράστια γκάφα, καθώς το tweet στο οποίο βασίστηκε το άρθρο που αναδημοσίευσε προερχόταν από προφίλ-τρολ του Διονύση Τσακνή.

Η γκάφα της Ραχήλ: Tην πάτησε με τρολ στο Twitter [εικόνες] | iefimerida.gr 1

Η γκάφα της Ραχήλ: Tην πάτησε με τρολ στο Twitter [εικόνες] | iefimerida.gr 2

Με αφορμή το θέμα, εξεδόθη και ανακοίνωση από την ΕΡΤ, που αναφέρει:

«Σχετικά με αναρτήσεις σε ιστολόγια για δήθεν διακοπή της μετάδοσης από την ΕΡΤ της συνέντευξης που παραχώρησε η κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου, το Γραφείο Τύπου της ΕΡΤ Α.Ε. επισημαίνει τα κάτωθι: Ο Πρόεδρος ΔΣ της ΕΡΤ Α.Ε. κύριος Διονύσης Τσακνής δεν διατηρεί προσωπικό λογαριασμό στο Twitter ή σε οποιοδήποτε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι λοιπόν αυτονόητο ότι ο "συντάκτης" της "αποκλειστικής" αυτής είδησης χρησιμοποίησε έναν ψεύτικο λογαριασμό, χωρίς ασφαλώς να μπει στη διαδικασία να διασταυρώσει την "είδηση" ούτε να  απευθυνθεί στη διοίκηση της ΕΡΤ Α.Ε., ώστε να λάβει αξιόπιστη ενημέρωση».

 

ΣΧΟΛΙΑ